Firmy Meetrics i InMobi ogłosiły strategiczne partnerstwo, które ma na celu zwiększenie możliwości pomiarowych w obszarze marketingu mobilnego dla wszystkich zainteresowanych stron, czyli zarówno dla marketerów i domów mediowych, jak i wydawców.
InMobi jest działającą od 2007 r. globalną firmą, z centralą w Indiach, wyspecjalizowaną w obszarze technologii mobilnej reklamy. Ma biura w kilkunastu krajach, na 5 kontynentach.
Meetrics to powstała w 2008 r. technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.
- Partnerstwo Meetrics z InMobi otwiera nowe możliwości dla marketerów i wydawców w Europie i na świecie, w tym także w Polsce, pozwalając im wzmocnić pomiary widoczności reklam i zoptymalizować wydatki mediowe, przy jednoczesnym korzystaniu z wartościowych opcji jakie daje platforma InMobi Exchange - mówi Hubert Świtalski, Country Manager Meetrics w Polsce.
Marketerzy i domy mediowe prowadzący kampanie w InMobi Exchange mogą teraz w łatwy sposób dokonywać pomiarów widoczności reklam za pośrednictwem narzędzi udostępnianych przez Meetrics. Alernatywą jest OM SDK (Open Measurement SDK - standard IAB). Reklamodawcy mogą zacząć dodawać dzięki temu tagi Meetrics do kreacji, aby gromadzić dane dla formatów graficznych i kontekstowych.
- Cieszymy się, że możemy współpracować z InMobi w zakresie marketingu mobilnego, oraz podnosić jakość i przejrzystość całego rynku m-reklamy. Konsumpcja mediów mobilnych rośnie bardzo dynamicznie niemal „z dnia na dzień”, dlatego kwestie takie jak mierzalność i przejrzystość przestrzeni reklamowej są ważniejsze niż kiedykolwiek - komentuje Manuel Koubek, dyrektor handlowy Meetrics.
- Nasze partnerstwo z Meetrics w celu zapewnienia widoczności OM SDK in-app jest odzwierciedleniem naszych nieustających wysiłków na rzecz zapewnienia naszym klientom maksymalnej przejrzystości - dodaje Saurav Dutta, Head of Ecosystem Development and Product Partnerships w InMobi - Z niecierpliwością oczekujemy efektów tej współpracy z Meetrics, w zakresie pomiaru widoczności reklam mobilnych na duża skalę.
Źródło: Meetrics