Meetrics ogłasza raportowanie danych na temat wskaźników Viewability w YouTube i kanałach partnerskich, na wszystkich urządzeniach.
Meetrics ogłosił dzisiaj wprowadzenie pomiarów widoczności reklam (Viewability) w platformie YouTube i jej kanałach partnerskich, dla wszystkich urządzeń. Dla reklamodawców i właścicieli treści uczestniczących w programie partnerskim YouTube, dane dotyczące widoczności reklam odgrywają ważną rolę w ocenie inwestycji w media. Wykorzystując Google Ads Data Hub, Meetrics był w stanie opracować rozwiązanie oparte na prywatności i bezpieczeństwie końcowych użytkowników YouTube.
Oprócz podstawowych danych dotyczących Viewability reklam, zgodnej z wytycznymi U.S. Media Rating Council, rozwiązanie zapewnia również reklamodawcom lepszy wgląd w skuteczność kreacji i uwagę użytkownika dla prowadzonych przez nich kampanii reklamowych w YouTube, za pomocą dodatkowych danych, takich jak raportowanie słyszalności.
- Meetrics jest od teraz w stanie dostarczyć raporty Viewability dla reklam wyświetlanych w YouTube, co jest dobrą wiadomością dla naszych reklamodawców i partnerów - powiedział Philipp von Hilgers, Współzałożyciel i Managing Director w Meetrics.
Google i YouTube współpracują z wiodącymi organami branżowymi w zakresie pomiaru widoczności, dodając Meetrics jako swojego najnowszego partnera w tym zakresie.
Źródło: Meetrics