logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics mierzy wskaźniki widoczności reklam w Youtube

  PR 03.07.2018, przeczytano 438 razy

Meetrics ogłasza raportowanie danych na temat wskaźników Viewability w YouTube i kanałach partnerskich, na wszystkich urządzeniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-mierzy-wskazniki-widocznosci-reklam-w-youtube,37104,artykul.html

Meetrics ogłosił dzisiaj wprowadzenie pomiarów widoczności reklam (Viewability) w platformie YouTube i jej kanałach partnerskich, dla wszystkich urządzeń. Dla reklamodawców i właścicieli treści uczestniczących w programie partnerskim YouTube, dane dotyczące widoczności reklam odgrywają ważną rolę w ocenie inwestycji w media. Wykorzystując Google Ads Data Hub, Meetrics był w stanie opracować rozwiązanie oparte na prywatności i bezpieczeństwie końcowych użytkowników YouTube.

Oprócz podstawowych danych dotyczących Viewability reklam, zgodnej z wytycznymi U.S. Media Rating Council, rozwiązanie zapewnia również reklamodawcom lepszy wgląd w skuteczność kreacji i uwagę użytkownika dla prowadzonych przez nich kampanii reklamowych w YouTube, za pomocą dodatkowych danych, takich jak raportowanie słyszalności.

- Meetrics jest od teraz w stanie dostarczyć raporty Viewability dla reklam wyświetlanych w YouTube, co jest dobrą wiadomością dla naszych reklamodawców i partnerów -  powiedział Philipp von Hilgers, Współzałożyciel i Managing Director w Meetrics.

Google i YouTube współpracują z wiodącymi organami branżowymi w zakresie pomiaru widoczności, dodając Meetrics jako swojego najnowszego partnera w tym zakresie.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl
Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na...
Facebook zdążył przywyknąć do płacenia grzywien za naruszenie danych osobowych swoich użytkowników. Kolejna kara, tym razem nałożona przez Kanadyjskie Biuro ds. Konkurencji, wynosi 6,5 mln dolarów.
Play rozszerza ofertę pakietów telewizyjnych dla użytkowników PLAY NOW i PLAY NOW TV. Operator wprowadza do oferty nowy pakiet NEWS, w którym znajdą się popularne kanały informacyjne: TVN24, TVN24BiS, Euronews, Bloomberg i BBC World News.
Aplikacje i serwisy z Grupy Adretail z ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności
W kwietniu serwisy z Grupy AdRetail agregujące akcje rabatowe w sieciach handlowych, tj. Promoceny, Promocyjni, Okazjum i Ding, odnotowały wyjątkowo duże wzrosty w porównaniu do marca br. Liczba realnych użytkowników (RU) zwiększyła się o 36%. Przybyło też 42% odsłon (PV). Wskaźniki najbardziej poszły w górę na urządzeniach mobilnych – RU o 47% (na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764