logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics mierzy wskaźniki widoczności reklam w Youtube

  PR 03.07.2018, przeczytano 388 razy

Meetrics ogłasza raportowanie danych na temat wskaźników Viewability w YouTube i kanałach partnerskich, na wszystkich urządzeniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-mierzy-wskazniki-widocznosci-reklam-w-youtube,37104,artykul.html

Meetrics ogłosił dzisiaj wprowadzenie pomiarów widoczności reklam (Viewability) w platformie YouTube i jej kanałach partnerskich, dla wszystkich urządzeń. Dla reklamodawców i właścicieli treści uczestniczących w programie partnerskim YouTube, dane dotyczące widoczności reklam odgrywają ważną rolę w ocenie inwestycji w media. Wykorzystując Google Ads Data Hub, Meetrics był w stanie opracować rozwiązanie oparte na prywatności i bezpieczeństwie końcowych użytkowników YouTube.

Oprócz podstawowych danych dotyczących Viewability reklam, zgodnej z wytycznymi U.S. Media Rating Council, rozwiązanie zapewnia również reklamodawcom lepszy wgląd w skuteczność kreacji i uwagę użytkownika dla prowadzonych przez nich kampanii reklamowych w YouTube, za pomocą dodatkowych danych, takich jak raportowanie słyszalności.

- Meetrics jest od teraz w stanie dostarczyć raporty Viewability dla reklam wyświetlanych w YouTube, co jest dobrą wiadomością dla naszych reklamodawców i partnerów -  powiedział Philipp von Hilgers, Współzałożyciel i Managing Director w Meetrics.

Google i YouTube współpracują z wiodącymi organami branżowymi w zakresie pomiaru widoczności, dodając Meetrics jako swojego najnowszego partnera w tym zakresie.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za lipiec 2019 r.
Wszystkie spoty w lipcowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboards powstały przy udziale osób znanych z telewizji, mediów społecznościowych czy świata muzyki. Niekwestionowanym zwycięzcą tej edycji jest Play - dwie reklamy tej marki uplasowały się na podium zdobywając złoto i brąz. Druga lokata przypadła marce Lidl i jej wideo z udziałem twórców kanału...
Sztab Generalny Wojska Polskiego, Dowództwo Generalne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych, Dowództwo Wojsk Obrony Terytorialnej, Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych, Komenda Główna Żandarmerii Wojskowej oraz Dowództwo Garnizonu Warszawa od 20 sierpnia mają nowe strony internetowe zintegrowane z...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w lipcu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w lipcu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird
W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.
Wirtualna Polska z programem dla Link4
WP brand studio wyprodukowało dla LINK4 sześcioodcinkowy cykl „Mamy mają moc”. Biorą w nim udział kobiety, które opowiadają, jak poradziły sobie z różnymi przeciwnościami losu związanego z macierzyństwem. Program jest częścią kampanii LINK4 Mama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764