logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics otrzymuje akredytację MRC dotyczącą pomiarów fraudów

  PR 27.11.2017, przeczytano 251 razy

Firma Meetrics, zapewniająca usługi weryfikacji reklam marketerom na całym świecie, uzyskała akredytację amerykańskiej Media Rating Council (MRC / Rada Oceny Mediów) w zakresie dodatkowych możliwości pomiaru. Ponieważ oszustwa reklamowe stają się w ostatnim czasie coraz większym problemem dla reklamodawców, Meetrics opracował rozwiązanie, którego celem jest zapobieganie raportowaniu tzw. nieprawidłowego ruchu (Sophisticated Invalid Traffic - SIVT). Firma uzyskała właśnie akredytację MRC w zakresie wykrywania takiego nieprawidłowego ruchu oraz akredytację dla funkcji filtrowania zarówno dla ruchu desktop, jak i mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-otrzymuje-akredytacje-mrc-dotyczaca-pomiarow-fraudow,34621,artykul.html

Meetrics posiadała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów Viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo. Ta akredytacja została obecnie poszerzona dodatkowo o pomiary Viewability dla  internetu mobilnego i aplikacji.

- Wiemy jak trudno jest firmom działającym tylko w Europie zdobyć certyfikat MRC tak więc nowe akredytacje dla Meetrics to także ważna wiadomość dla całego polskiego rynku digital, ponieważ jesteśmy jedyną oficjalnie działającą firmą weryfikującą jakość reklam internetowych w Polsce. Po najnowszych decyzjach MRC jesteśmy też jedną z nielicznych firm na świecie i w Europie z kompletem certyfikatów MRC, dotyczących zarówno Viewability jak i fraudów. Akredytacje są gwarancja wiarygodności naszego pomiaru dla klientów – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics w Polsce.

- Od prawie dziesięciu lat Meetrics dostarcza reklamodawcom technologie i dane pozwalające im podejmować decyzje dotyczące inwestowania budżetów marketingowych w możliwie najbardziej efektywny sposób - komentuje Philipp von Hilgers, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Meetrics - Otrzymane obecnie dodatkowe akredytacje MRC stanowią kolejny kamień milowy rozwoju naszej firmy, ponieważ reklamodawcy domagają się najwyższego możliwego poziomu usług, a rygorystyczny proces oceny MRC jest obiektywnym potwierdzeniem, że nasza platforma Ad Attention Suite takie najwyższe standardy spełnia.

Platforma Ad Attention Manager Suite firmy Meetrics łączy cztery zaawansowane komponenty do zarządzania jakością reklam: sprawdzanie widoczności (Viewability Check), zapobieganie nadużyciom (Ad Fraud Prevention), weryfikacja odbiorców (Audience Verification) i ochrona marki (Brand Protection).

- Gratulujemy Meetrics spełnienia rygorystycznych wymagań niezbędnych do uzyskania akredytacji MRC na pomiary Viewability na platformach desktop, mobile in-apps, jak I akredytacji w zakresie wykrywania I filtrowania SIVT na platformach desktop i mobile. Stawia to Meetrics w elitarnym gronie liderów branży - powiedział George W. Ivie, dyrektor wykonawczy i dyrektor generalny organizacji MRC.

Firma Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka miesięcy temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje - na stanowisku Country Managera - Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764