logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics wchodzi do Polski - Tomasz Piątkowski Country Managerem

  PR 22.06.2017, przeczytano 473 razy

Na polski rynek wchodzi Meetrics, firma będąca dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce pokieruje - na stanowisku Country Managera - Tomasz Piątkowski, dotychczasowy członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-wchodzi-do-polski---tomasz-piatkowski-country-managerem,32891,artykul.html

Meetrics to technologiczna firma będąca dostawcą rozwiązań służących do weryfikacji, poprawy jakości i skuteczności kampanii reklamowych oraz kontentu w sieci. Kluczowe pola jej działań to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy. Meetrics wywodzi się z Niemiec i tam firma ma centralę, a jej oddziały funkcjonują w Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii, Włoszech i Szwecji. Teraz do krajów tych dołącza Polska.

Podstawowym narzędziem Meetrics jest Ad Attention Monitor, platforma pozwalająca na weryfikację kampanii w czasie rzeczywistym i dostarczająca analiz grup docelowych, zapewniająca brand safety dla wyświetlanych reklam oraz umożliwiająca wykrywanie nadużyć (fraudów) i zapobieganie im. Z platformy Ad Attention Monitor  (w skrócie ADAM) korzystają zarówno firmy sprzedające, jak i kupujące reklamę w sieci.

- Zwiększanie transparentności w obszarze weryfikacji widoczności i jakości reklam jest dziś jednym z kluczowych wyzwań na rynku reklamy digital, dlatego cieszę się, że wraz z Meetrics podejmiemy się tego zadania na polskim rynku - mówi Tomasz Piątkowski, który jako County Manager zajmie się kierowaniem polskim oddziałem firmy i pozyskiwaniem klientów na jej usługi.
 
Philipp von Hilgers, współzałożyciel i CEO Meetrics GmbH dodaje: - Tomasz wnosi do naszej firmy doświadczenie zdobyte m.in. w pracy dla GroupM oraz obszerną wiedzę o rynku reklamy internetowej w Polsce. Cieszymy się, że pokieruje naszym oddziałem, budując nową kategorię usług na polskim rynku digital.
 
Tomasz Piątkowski ma 15-letnie doświadczenie na rynku reklamowym. W tym czasie współpracował z większością znaczących reklamodawców na polskim rynku. Przed dołączeniem do Meetrics przez 10 lat kierował należącą do WPP strukturą digital w GroupM. Ponadto od 2 lat pełnił tam funkcję Chief Digital Officera. Wcześniej pracował jako Interactive Media Director w MRM Worldwide, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał w 2002 r. w CR Media.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764