logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics wprowadza w Polsce usługę pomiaru Viewability reklam w telewizji OTT

  PR 05.06.2019, przeczytano 141 razy

Firma Meetrics wprowadza do swojego portfolio w Polsce usługę pomiarów Viewability reklam emitowanych w ramach Over-The-Top-Television (OTT). Po dodaniu tej nowej możliwości, pomiar Meetrics obejmuje wszystkie rodzaje reklam, bez względu na urządzenie jakim posługuje się użytkownik – może to być zarówno telewizor, jak również komputer, tablet czy smartfon. W ostatnich miesiącach Meetrics wprowadził usługę badania widoczności reklam w OTT na niektórych rynkach europejskich, pozyskując już pierwszych klientów w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-wprowadza-w-polsce-usluge-pomiaru-viewability-reklam-w-telewizji-ott,382760,artykul.html

OTT to termin, który w ostatnim czasie robi ogromną karierę – odnosi się do dostarczania treści wideo, które są dostępne w usługach operatorów stacjonarnych (sieci kablowe, platformy cyfrowe), ale oferowanych przez podmioty trzecie, bez udziału czy kontroli operatorów. Sztandarowe przykłady telewizji OTT to np. serwisy Netflix i Hulu (przy czym ten pierwszy opiera się na modelu subskrypcyjnym, a ten drugi znacznie bardziej na wpływach z reklam).

Walidacja reklam oferowana przez Meetrics dotyczyć będzie w tym przypadku formatów reklam video in-stream. Narzędzia pomiarowe Meetrics będą bazować na kombinacji pomiarów dotyczących poprawności wyświetlania się reklam na różnych urządzeniach końcowych, oraz trackingu sygnalizującego postęp wyświetlania danej reklamy wideo.

- Od pewnego czasu widzimy na rynku silną potrzebę korzystania z narzędzi walidacji 360 stopni jeśli chodzi o kontent wideo oferowany przez internet. Ponieważ brak jest w tym momencie ustandaryzowanych sposobów mierzenia OTT, zapowiadanych np. przez IAB, postanowiliśmy przygotować własne rozwiązanie, by zaoferować klientom jak najpełniejszą weryfikację reklam wideo – mówi Max von Hilgers, Managing Director i współzałożyciel Meetrics.

Walidacja OTT oferowana przez Meetrics obejmie zarówno reklamy wyświetlane na urządzeniach typu Smart TV (z wbudowanymi funkcjonalnościami internetowymi), jak i na tradycyjnych telewizorach podłączonych do internetu poprzez konsole do gier czy urządzenia typu set-top-box, takie jak Apple TV, Chromecast, Amazon Fire TV czy Roku itp.

- Meetrics pozyskał w ostatnim czasie klientów na usługę walidacji OTT na kilku czołowych rynkach europejskich, w tym m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Austrii i Szwajcarii, tak więc jestem przekonany, że także polscy nadawcy i dystrybutorzy kontentu docenią możliwość korzystania z takiego narzędzia – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska.

- Kampanie reklamowe oparte na formatach wideo bardzo korzystają z podejścia wieloplatformowego, bo w ten sposób maksymalizuje się ich potencjalny zasięg i siła oddziaływania. Łatwiej jest zwrócić uwagę użytkownika dzięki równoległemu odziaływaniu bardzo krótkimi spotami wyświetlanymi na małych ekranach mobilnych i klasycznymi 30-sekundowymi reklamami typu In-Stream „zaszytymi” w ulubionym programie oglądanym rodzinnie w prime-time. Dlatego to ważna wiadomość dla rynku – Meetrics od teraz jest w stanie weryfikować widoczność reklam we wszystkich tych środowiskach i tworzy całościowe podejście do oceny wydajności reklamy digital cross-channel – dodaje Tomasz Piątkowski.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świąteczne wydania
Na czas świąt wielkanocnych Radio TOK FM zaproponuje swoim odbiorcom specjalne wydania audycji "Mikrofon Radia TOK FM". W świąteczne niedzielę i poniedziałek od 10:00 do 12:00 i od 20:00 do 22:00 słuchacze razem z prowadzącymi będą współtworzyć program stacji.
Chatbot w serwisie Money.pl
Redakcja money.pl w odpowiedzi na zwiększony ruch i potrzeby użytkowników, wprowadziła na swojej stronie głównej chatbota. Przedsiębiorcy, samozatrudnieni i użytkownicy mogą używać przygotowanego menu z najważniejszymi informacjami, jak również sami zadawać pytania.
„Jedna Energia w nowym świecie
One Energy, portal rozwoju świadomości, rozpoczął cykl wywiadów LIVE pod hasłem „Jedna Energia w nowym świecie”. Rozmowy ze znanymi psychologami, psychoterapeutami, nauczycielami i trenerami rozwoju osobistego zogniskowane są wokół bieżącej sytuacji i nowego świata, który ujawnia się w dobie epidemii.
Wielkanoc z Rock Radiem
"Popisanki w Rock Radiu", "#KochamNieOdwiedzam" i "Ale jaja w Rock Radiu" - te i inne specjalne audycje redakcja stacji przygotowała na czas Wielkanocy. Dzięki nim słuchacze rozgłośni, którzy w tym roku na święta pozostają w domach, będą mieć rockowy wielkanocny humor oraz mogą pozdrowić swoich bliskich na antenie.
Gazeta.pl włącza się w akcje społeczne podczas pandemii
W związku z sytuacją epidemiologiczną Gazeta.pl, podobnie jak inne media, od kilku tygodni namawia swoich czytelników do pozostania w domu. Teraz w akcji #ZałóżMaskę redakcja portalu zachęca do noszenia masek w czasie wychodzenia na zewnątrz, a także promuje zbiórki i akcje charytatywne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764