Meetrics rozpoczyna współpracę z Orkla Care (do niedawna Orkla Health). Firmy będą współpracować w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. viewability) w kampaniach marek z portfolio Orkla Care, wśród których są m.in. brandy takie jak Soraya, Jordan czy Dermika.
Wywodząca się ze Skandynawii Orkla Care SA produkuje i dystrybuuje szeroką gamę kosmetyków, suplementów diety oraz produktów spożywczych dla sportowców, na terenie Skandynawii, jak i wielu innych krajów Europy, w tym w Polsce.
Umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok. Podpisanie umowy zostało poprzedzone współpracą testową, podczas której Meetrics dokonywał pomiarów viewability kampanii jednej z marek Orkla Care (Möller's).
Współpraca dotyczyć będzie pomiarów jakości kupowanej powierzchni reklamowej w internecie. Meetrics będzie je prowadził na potrzeby wszystkich brandów z portfolio Orkla Care, wśród których są m.in. marki takie jak: Soraya, Jordan, Salvequick, Bodymax, Möller’s czy Dermika.
- Po udanym okresie testowym Orkla Care zdecydowała się na współpracę długofalową. Nasze działania obejmą m.in. pomiar całej palety działań z zakresu kampanii display i wideo, zarówno desktop, jak i mobile, w tym również kampanie na YouTube i Facebooku. Pomiary obejmą obszary takie jak: viewability, adfraud, brand safety oraz target group match - mówi Hubert Świtalski, Country Manager Meetrics.
- Współpraca z Meetrics to naturalny krok w ramach optymalizacji działań digital w naszej firmie. Formaty reklamowe oraz zachowania konsumentów w sieci zmieniają się bardzo dynamicznie, stąd potrzeba korzystania z nowych wartościowych narzędzi, które pomogą nam poprawić efektywność dotarcia do naszych konsumentów. Takie narzędzia oferuje właśnie Meetrics. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy mogli lepiej zrozumieć jak poprawiać jakość naszej komunikacji online i na bieżąco ją optymalizować. To także ważne rozwiązanie dla współpracujących z nami partnerów, którzy będą mogli porównywać swoje dane pomiarowe z danymi dostarczanymi przez Meetrics - wyjaśnia Grzegorz Powalski, Digital Manager w Orkla Care.
Źródło: Meetrics