logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics zmierzy jakość reklam dla Orkla Care

  PR 09.03.2020, przeczytano 583 razy

Meetrics rozpoczyna współpracę z Orkla Care (do niedawna Orkla Health). Firmy będą współpracować w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. viewability) w kampaniach marek z portfolio Orkla Care, wśród których są m.in. brandy takie jak Soraya, Jordan czy Dermika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-zmierzy-jakosc-reklam-dla-orkla-care,386000,artykul.html

Wywodząca się ze Skandynawii Orkla Care SA produkuje i dystrybuuje szeroką gamę kosmetyków, suplementów diety oraz produktów spożywczych dla sportowców, na terenie Skandynawii, jak i wielu innych krajów Europy, w tym w Polsce.

Umowa pomiędzy firmami została podpisana na rok. Podpisanie umowy zostało poprzedzone współpracą testową, podczas której Meetrics dokonywał pomiarów viewability kampanii jednej z marek Orkla Care (Möller's).

Współpraca dotyczyć będzie pomiarów jakości kupowanej powierzchni reklamowej w internecie. Meetrics będzie je prowadził na potrzeby wszystkich brandów z portfolio Orkla Care, wśród których są m.in. marki takie jak: Soraya, Jordan, Salvequick, Bodymax, Möller’s czy Dermika.

- Po udanym okresie testowym Orkla Care zdecydowała się na współpracę długofalową. Nasze działania obejmą m.in. pomiar całej palety działań z zakresu kampanii display i wideo, zarówno desktop, jak i mobile, w tym również kampanie na YouTube i Facebooku. Pomiary obejmą obszary takie jak: viewability, adfraud, brand safety oraz target group match - mówi Hubert Świtalski, Country Manager Meetrics.

- Współpraca z Meetrics to naturalny krok w ramach optymalizacji działań digital w naszej firmie. Formaty reklamowe oraz zachowania konsumentów w sieci zmieniają się bardzo dynamicznie, stąd potrzeba korzystania z nowych wartościowych narzędzi, które pomogą nam poprawić efektywność dotarcia do naszych konsumentów. Takie narzędzia oferuje właśnie Meetrics. Jesteśmy przekonani, że dzięki tej współpracy będziemy mogli lepiej zrozumieć jak poprawiać jakość naszej komunikacji online i na bieżąco ją optymalizować. To także ważne rozwiązanie dla współpracujących z nami partnerów, którzy będą mogli porównywać swoje dane pomiarowe z danymi dostarczanymi przez Meetrics - wyjaśnia Grzegorz Powalski, Digital Manager w Orkla Care.

Źródło: Meetrics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764