logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics zmierzy jakości powierzchni reklamowej online dla Brandline

  PR 23.06.2020, przeczytano 638 razy

Meetrics Polska rozpoczyna współpracę z BrandLine Group w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. w obszarach viewability, adfraud i brand safety). Współpraca dotyczyć będzie kampanii digital wszystkich marek z portfolio BrandLine, czyli: Overmax, Lionelo i Zeegma. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, który współpracuje z BrandLine Group w obszarze zakupu mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-zmierzy-jakosci-powierzchni-reklamowej-online-dla-brandline,387525,artykul.html

BrandLine Group to polska firma od wielu lat działająca w branżach elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz AGD. Produkty BrandLine Group sprzedawane są w ponad 20 krajach w ramach 3 marek: Overmax (elektronika użytkowa), Lionelo (parenting/baby care) i Zeegma (AGD).

Umowa pomiędzy BrandLine i Meetrics została podpisana na rok. Współpraca obejmie kampanie prowadzone na polskim rynku. Dotyczyć będzie pomiarów jakości powierzchni reklamowej kupowanej w internecie na potrzeby wspomnianych marek. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów dla BrandLine Group.

- Nasze wspólne działania z Meetrics obejmą m.in. pomiar całej palety działań z zakresu kampanii display, zarówno desktop, jak i mobile, w tym również kampanie na Facebooku. Pomiary obejmą obszary takie jak: viewability, adfraud, brand safety czy target group match - mówi Mateusz Cygan, Marketing Director BrandLine - Jesteśmy przekonani, że narzędzia oferowane przez Meetrics pozwolą nam optymalizować na bieżąco nasze działania komunikacyjne w digitalu i efektywniej docierać do konsumentów zainteresowanych naszymi produktami z różnych kategorii rynkowych.

- Formaty reklamowe oraz zachowania konsumentów w sieci „od zawsze” zmieniają się bardzo dynamicznie. W czasie lockdownu obserwujemy dodatkowo bardzo mocno zwiększony ruch w internecie, na poziomie absolutnie rekordowym w całej historii naszych pomiarów. Dlatego badanie widoczności reklam czy poziomu fraudów, które jest zawsze bardzo istotne, teraz staje się nawet jeszcze bardziej kluczowe, bo zwiększony ruch nie zawsze idzie w parze z jakością kupowanej powierzchni. Tym bardziej cieszy nas zawarcie umowy z Brandline Group na pomiar całej palety wskaźników jakościowych - dodaje Hubert Świtalski, Country Manager Meetrics.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764