logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics zmierzy jakości powierzchni reklamowej online dla Brandline

  PR 23.06.2020, przeczytano 814 razy

Meetrics Polska rozpoczyna współpracę z BrandLine Group w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. w obszarach viewability, adfraud i brand safety). Współpraca dotyczyć będzie kampanii digital wszystkich marek z portfolio BrandLine, czyli: Overmax, Lionelo i Zeegma. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, który współpracuje z BrandLine Group w obszarze zakupu mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-zmierzy-jakosci-powierzchni-reklamowej-online-dla-brandline,387525,artykul.html

BrandLine Group to polska firma od wielu lat działająca w branżach elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz AGD. Produkty BrandLine Group sprzedawane są w ponad 20 krajach w ramach 3 marek: Overmax (elektronika użytkowa), Lionelo (parenting/baby care) i Zeegma (AGD).

Umowa pomiędzy BrandLine i Meetrics została podpisana na rok. Współpraca obejmie kampanie prowadzone na polskim rynku. Dotyczyć będzie pomiarów jakości powierzchni reklamowej kupowanej w internecie na potrzeby wspomnianych marek. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów dla BrandLine Group.

- Nasze wspólne działania z Meetrics obejmą m.in. pomiar całej palety działań z zakresu kampanii display, zarówno desktop, jak i mobile, w tym również kampanie na Facebooku. Pomiary obejmą obszary takie jak: viewability, adfraud, brand safety czy target group match - mówi Mateusz Cygan, Marketing Director BrandLine - Jesteśmy przekonani, że narzędzia oferowane przez Meetrics pozwolą nam optymalizować na bieżąco nasze działania komunikacyjne w digitalu i efektywniej docierać do konsumentów zainteresowanych naszymi produktami z różnych kategorii rynkowych.

- Formaty reklamowe oraz zachowania konsumentów w sieci „od zawsze” zmieniają się bardzo dynamicznie. W czasie lockdownu obserwujemy dodatkowo bardzo mocno zwiększony ruch w internecie, na poziomie absolutnie rekordowym w całej historii naszych pomiarów. Dlatego badanie widoczności reklam czy poziomu fraudów, które jest zawsze bardzo istotne, teraz staje się nawet jeszcze bardziej kluczowe, bo zwiększony ruch nie zawsze idzie w parze z jakością kupowanej powierzchni. Tym bardziej cieszy nas zawarcie umowy z Brandline Group na pomiar całej palety wskaźników jakościowych - dodaje Hubert Świtalski, Country Manager Meetrics.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764