logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetrics zweryfikuje widoczność reklam na Facebooku

  PR 06.12.2017, przeczytano 841 razy

Firma Meetrics nawiązała współpracę z Facebookiem i będzie weryfikować widoczność reklam display emitowanych na tym serwisie. Partnerstwo z Meetrics wpisuje się w strategię pracy Facebooka z liderami rynkowymi w celu rozwoju obszaru pomiarów reklam. Współpraca dotyczy zarówno Polski jak i innych rynków, podpisana umowa ma charakter globalny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-zweryfikuje-widocznosc-reklam-na-facebooku,34753,artykul.html

Nawiązanie współpracy Meetrics i Facebooka umożliwia reklamodawcom weryfikację kampanii display organizowanych przez nich na Facebooku: zarówno w wersji desktopowej jak i na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie Meetrics jest zgodne ze strandardami Viewability amerykańskiej organizacji Media Rating Council (MRC/Rada Oceny Mediów), jak również oferuje dodatkowe definicje oparte na 50 proc. i 100 proc. widocznej powierzchni reklamy.

Kilka tygodni temu Meetrics otrzymała akredytację MRC w zakresie wykrywania fraudów oraz poszerzoną akredytację dotyczącą pomiarów Viewability - firma posiadała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów Viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo, obecnie akredytacja ta została poszerzona dodatkowo o pomiary Viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.

Meetrics używa do pomiarów w pełni bezpiecznego, jeśli chodzi o prywatność, rozwiązania server-to-server, które dostarcza danych na temat kampanii reklamowych na poziomie wszystkich istotnych parametrów. Dane przechodzą automatyczną weryfikację i są następnie poddawane dodatkowej weryfikacji w stworzonej przez Meetrics autorskiej platformie Ad Attention Manager Suite (ADAM Suite). Jednocześnie klienci Meetrics mogą przy użyciu tej platformy przeglądać i analizować wszystkie zgromadzone dane. W ten sposób prowadzane przez Meetrics w Facebooku pomiary Viewability będą dostarczały całościowego obrazu efektywności kampanii reklamowych w tym serwisie.

- Cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Facebookiem w zakresie weryfikacji widoczności reklam, gdyż dzięki temu będziemy mogli dostarczyć reklamodawcom narzędzie pomocne w podejmowaniu decyzji w zakresie planowania przez nich kampanii reklamowych - mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics w Polsce i dodaje - Nie poprzestajemy jedynie na weryfikacji widoczności reklam display – w przyszłości planujemy również weryfikację innych formatów reklamowych jakie oferuje Facebook, w tym m.in. reklam wideo.

Martin Ott, Managing Director Central Europe w Facebooku, dodaje: - Meetrics jest naszym 25 partnerem na świecie w zakresie pomiarów i weryfikacji Viewability reklam i pierwszym spoza USA. Dlatego bardzo cieszymy się z nawiązania partnerstwa z Meetrics. Naszym celem jest dostarczanie klientom jak najdokładniejszych pomiarów.

Rozwiązanie Meetrics w zakresie Viewability dla Facebooka będzie od dziś dostępne na całym świecie.

Firma Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka miesięcy temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje - na stanowisku Country Managera - Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.

Źródło: Meetrics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764