logo
WIADOMOŚCI

Meetrics zweryfikuje widoczność reklam na Facebooku

  PR 06.12.2017, przeczytano 460 razy

Firma Meetrics nawiązała współpracę z Facebookiem i będzie weryfikować widoczność reklam display emitowanych na tym serwisie. Partnerstwo z Meetrics wpisuje się w strategię pracy Facebooka z liderami rynkowymi w celu rozwoju obszaru pomiarów reklam. Współpraca dotyczy zarówno Polski jak i innych rynków, podpisana umowa ma charakter globalny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetrics-zweryfikuje-widocznosc-reklam-na-facebooku,34753,artykul.html

Nawiązanie współpracy Meetrics i Facebooka umożliwia reklamodawcom weryfikację kampanii display organizowanych przez nich na Facebooku: zarówno w wersji desktopowej jak i na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie Meetrics jest zgodne ze strandardami Viewability amerykańskiej organizacji Media Rating Council (MRC/Rada Oceny Mediów), jak również oferuje dodatkowe definicje oparte na 50 proc. i 100 proc. widocznej powierzchni reklamy.

Kilka tygodni temu Meetrics otrzymała akredytację MRC w zakresie wykrywania fraudów oraz poszerzoną akredytację dotyczącą pomiarów Viewability - firma posiadała już wcześniej akredytację MRC w zakresie pomiarów Viewability reklam, zarówno dla kampanii display, jak i wideo, obecnie akredytacja ta została poszerzona dodatkowo o pomiary Viewability dla internetu mobilnego i aplikacji.

Meetrics używa do pomiarów w pełni bezpiecznego, jeśli chodzi o prywatność, rozwiązania server-to-server, które dostarcza danych na temat kampanii reklamowych na poziomie wszystkich istotnych parametrów. Dane przechodzą automatyczną weryfikację i są następnie poddawane dodatkowej weryfikacji w stworzonej przez Meetrics autorskiej platformie Ad Attention Manager Suite (ADAM Suite). Jednocześnie klienci Meetrics mogą przy użyciu tej platformy przeglądać i analizować wszystkie zgromadzone dane. W ten sposób prowadzane przez Meetrics w Facebooku pomiary Viewability będą dostarczały całościowego obrazu efektywności kampanii reklamowych w tym serwisie.

- Cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Facebookiem w zakresie weryfikacji widoczności reklam, gdyż dzięki temu będziemy mogli dostarczyć reklamodawcom narzędzie pomocne w podejmowaniu decyzji w zakresie planowania przez nich kampanii reklamowych - mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager Meetrics w Polsce i dodaje - Nie poprzestajemy jedynie na weryfikacji widoczności reklam display – w przyszłości planujemy również weryfikację innych formatów reklamowych jakie oferuje Facebook, w tym m.in. reklam wideo.

Martin Ott, Managing Director Central Europe w Facebooku, dodaje: - Meetrics jest naszym 25 partnerem na świecie w zakresie pomiarów i weryfikacji Viewability reklam i pierwszym spoza USA. Dlatego bardzo cieszymy się z nawiązania partnerstwa z Meetrics. Naszym celem jest dostarczanie klientom jak najdokładniejszych pomiarów.

Rozwiązanie Meetrics w zakresie Viewability dla Facebooka będzie od dziś dostępne na całym świecie.

Firma Meetrics zadebiutowała na polskim rynku kilka miesięcy temu, w czerwcu. Firma jest dostawcą rozwiązań do weryfikacji i poprawy widoczności, jakości oraz skuteczności kampanii reklamowych. Biurem firmy w Polsce kieruje - na stanowisku Country Managera - Tomasz Piątkowski, wcześniej członek zarządu i Chief Digital Officer GroupM.

Kluczowe pola działań Meetrics to m.in. widoczność reklam (Viewability), weryfikacja grup docelowych (Audience Verification), czy zapobieganie nadużyciom (Fraud Prevention). Jej klientami są reklamodawcy, domy mediowe oraz znaczący wydawcy.

Źródło: Meetrics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowe kanały telewizyjne w ofercie Netii
W Telewizji Osobistej Netii dostępne są aż cztery nowe kanały, w tym Polsat Rodzina, który właśnie rozpoczął nadawanie. Ponadto do oferty weszły: Polsat Games, TV Okazje, wPolsce.pl. Łącznie w ofercie Netii jest 214 kanałów, w tym 119 w HD.
Spółki Knowledgehub na Web Summit 2018
Web Summit to największe i najważniejsze wydarzenie technologiczne na świecie. Uczestnikami imprezy są zarówno przedstawiciele gigantów, m.in. Microsoft czy Amazon, jak i właściciele startupów oraz małych firm, które stawiają pierwsze kroki na rynku. Z każdym rokiem Web Summit skupia licznych wystawców i ekspertów z różnych...
Wyniki badania Gemius/PBI za wrzesień 2018
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Nowy program HGTV - „Para w remont” już 4 listopada
Para w domu, para w pracy, para w remont. Mirella i Marcin uwielbiają wnętrzarskie wyzwania. W każdym odcinku nowego programu HGTV Home & Garden mają tylko trzy dni na zaprojektowanie, wyremontowanie i urządzenie wnętrza należącego do bohaterów.
Gazeta Wyborcza z sondażami wyborczymi dla pięciu największych miast
Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań oraz Wrocław – kto w tych miastach ma największe szanse na wygraną w nadchodzących wyborach samorządowych? W poniedziałek i wtorek – 15 oraz 16 października br. „Gazeta Wyborcza” opublikuje wyniki sondaży dla pięciu miejscowości, w których rywalizacja w wyścigu o fotel prezydenta jest najciekawsza.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone