logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetup 2018 - największa impreza polskiej branży Youtube już 1 września

  PR 03.09.2018, przeczytano 601 razy

W Krakowskiej Tauron Arenie będzie można spotkać blisko 100 najbardziej wpływowych twórców internetowych. Poprzednia edycja zgromadziła niemal 20 tysięcy osób — w tym roku organizatorzy zamierzają pobić ten rekord. Impreza oprócz umożliwienia spędzenia czasu w obecności influencerów jest doskonałą szansą do poznania twórczości internetowej od zaplecza biznesowego oraz zrozumienia fenomenu tej branży. Tak duża ilość twórców zgromadzonych w jednym miejscu umożliwia spojrzenia na branżę polskiego YouTube'a z wielu stron, dając tym samym możliwość poznania perspektyw rozwoju na wielu płaszczyznach takich jak gaming, lifestyle, beauty i wiele innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetup-2018---najwieksza-impreza-polskiej-branzy-youtube-juz-1-wrzesnia,37763,artykul.html

Twórcy internetowi być może nie są jeszcze tak szeroko rozpoznawalni, jak celebryci z tradycyjnych mediów. Natomiast są rozpoznawalni wewnątrz swojej grupy odbiorców i mają z nią bardzo silną relację, a tym samym duży wpływ - mówi Paweł Kowalczyk, Wiceprezes Agencji GetHero, organizatora MeetUp.

Wśród twórców wystąpią jedne z najbardziej wpływowych twarzy rodzimej sceny YouTube, a jednocześnie ambasadorzy MeetUp - Rezigiusz, Izak oraz Friz. Ich kanały subskrybuje łącznie 6,5 miliona widzów. Poza nimi na krakowskim evencie obecność potwierdziło wielu znanych twórców wideo, między innymi: Multi, Boxdel, Topowa Dycha, Poszukiwacz, WiP Bros, Lachu oraz Jcob. Na imprezie pojawią się również Muserzy, czyli twórcy korzystający z aplikacji TikTok (dawniej Musical.ly), która stała się w ostatnich latach istnym fenomenem wśród nastolatków. Podobnie jak YouTube, TikTok jest medium społecznościowym - użytkownicy sami tworzą i dzielą się filmami. Z aplikacji każdego miesiąca korzysta około 600 milionów użytkowników.

Wśród twórców na MeetUp będą największe gwiazdy, takie jak Dominik Rupiński, Kinga Sawczuk (Kompleksiara) oraz Julia Kostera. Od strony marketingu aplikacja jest jednym z najlepszych mediów społecznościowych, ponieważ daje możliwość dotarcia do "generacji Z", która nie zna świata bez internetu i eksploruje go niemal przez całą dobę. Kampanie w TikTok prowadziło już wiele firm obecnych na polskim rynku, w tym partnerzy MeetUp - Garnier i CocaCola.

Oprócz samej możliwości spotkania i rozmów z YouTuberami, w trakcie trwania imprezy obecne będą jak co roku specjalne stoiska partnerów. Sponsorzy współpracujący z największymi gwiazdami internetu przygotowali liczne atrakcje, z których będą mogli korzystać uczestników eventu.

Miasto Kraków kolejny raz zostało głównym partnerem i współorganizatorem MeetUp. Podobnie jak rok wcześniej współpraca ta zaowocowała powstaniem filmów promujących miasto i samo wydarzenie, stworzonych przez jednych z największych polskich YouTuberów -  Izaka, Rezigiusza i Friza. Materiały w ciągu pierwszych 3 dni od publikacji zostały wyświetlone w sumie ponad miliony razy

Izak

Rezigiusz

Friz

Organizatorem MeetUp 2018 jest agencja kreatywna GetHero, a współorganizatorem jest Miasto Kraków. Partnerami wydarzenia zostały również marki Garnier, Coca Cola, Monte Snack, Starlink i Wawel oraz Województwo Małopolskie. Agencja GetHero zajmuje się współpracą z twórcami i zrzeszaniem influencerów w ramach sieci partnerskiej YouTube.

Wejście na imprezę jest bezpłatne. Organizatorzy udostępniają jednak możliwość zakupu limitowanych biletów, które dają gwarancję ominięcia kolejek, wcześniejszego wejścia na wydarzenie oraz dostępu do specjalnych stref premium.

Film z poprzedniej edycji MeetUp

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764