logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetup 2019: Kraków, Pizza Guseppe i Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

  PR 05.09.2019, przeczytano 697 razy
ilustracjastrzałka

Ostatnia sobota lata w Krakowie, 7 godzin z pizzą Guseppe, 10 lat współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, przeszło 20 tysięcy miłośników YouTube, 32 stopnie Celsjusza „na polu”, 61 000 m2 powierzchni  eventowej oraz niezliczona ilość twórców internetowych i okazji do interakcji z nimi. Wszystko to za sprawą MeetUp 2019 .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetup-2019%3A-krakow%2C-pizza-guseppe-i-stowarzyszenie-sos-wioski-dzieciece,383840,artykul.html

31 sierpnia 2019 r. w Krakowie odbyła się siódma edycja MeetUp - największego w Polsce spotkania twórców YouTube z fanami, organizowanego przez GetHero, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera. Znane twarze, kluczowi  YouTuberzy, Gamerzy, Streamowcy, Influencerzy przybyli na płytę Tauron Areny, by móc „przenieść online do reala”, czyli spotkać się ze swoimi fanami, wymienić doświadczeniami, zrobić wspólne zdjęcie i przybić tradycyjną piątkę. Podczas tegorocznego MeetUpu nie lada atrakcją było pojawienie się Ekipy Friza w Strefie Guseppe. Rzesza fanów przybyła na spotkanie z Frizem, Trombą, Mini Majkiem, Mixerem, Wujkiem Łukim i Poczciwym Krzychem. Sam Friz, który mówi o sobie: „Robię to, co lubię! Łącze gry challenge i vlogi w sposób, jakiego nie znasz!” ma prawie 3 miliony subskrybentów, a swoimi zasięgami goni niejednego celebrytę. I dlatego też Strefa Guseppe była tą najgorętszą w tę sobotę i to nie tylko za sprawą pizzy.

MeetUp to impreza jedyna w swoim rodzaju i niezapomniana dla młodzieży zafascynowanej twórcami Internetu. Tego dnia kilkakrotnie można było usłyszeć rozbrzmiewające „Sto Lat”. 31 sierpnia swoje urodzin świętowała Wersow – dziewczyna Friza. Również podczas tego wydarzenia - Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce oraz Dr. Oetker obchodzili dziesięciolecie współpracy w ramach programu „Wspieramy Rodziny SOS”. Program ten ma na celu wyrównywanie szans na równy start w dorosłość podopiecznych Stowarzyszenia, poprzez inwestowanie w ich edukację. Tort z 1200 babeczek, rozbrzmiewająca świetna muzyka, niesamowici goście, uczta z chrupiącą Pizzą Guseppe oraz pokaz laserów na Tauron Arenie sprawiły, że było to niezapomniane przeżycie dla zgromadzonych tam dzieci i młodzieży.

Źródło: Dr. Oetker Polska

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764