logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetup 2019: Kraków, Pizza Guseppe i Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce

  PR 05.09.2019, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Ostatnia sobota lata w Krakowie, 7 godzin z pizzą Guseppe, 10 lat współpracy ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, przeszło 20 tysięcy miłośników YouTube, 32 stopnie Celsjusza „na polu”, 61 000 m2 powierzchni  eventowej oraz niezliczona ilość twórców internetowych i okazji do interakcji z nimi. Wszystko to za sprawą MeetUp 2019 .


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetup-2019%3A-krakow%2C-pizza-guseppe-i-stowarzyszenie-sos-wioski-dzieciece,383840,artykul.html

31 sierpnia 2019 r. w Krakowie odbyła się siódma edycja MeetUp - największego w Polsce spotkania twórców YouTube z fanami, organizowanego przez GetHero, którego partnerem była Pizza Guseppe Dr. Oetkera. Znane twarze, kluczowi  YouTuberzy, Gamerzy, Streamowcy, Influencerzy przybyli na płytę Tauron Areny, by móc „przenieść online do reala”, czyli spotkać się ze swoimi fanami, wymienić doświadczeniami, zrobić wspólne zdjęcie i przybić tradycyjną piątkę. Podczas tegorocznego MeetUpu nie lada atrakcją było pojawienie się Ekipy Friza w Strefie Guseppe. Rzesza fanów przybyła na spotkanie z Frizem, Trombą, Mini Majkiem, Mixerem, Wujkiem Łukim i Poczciwym Krzychem. Sam Friz, który mówi o sobie: „Robię to, co lubię! Łącze gry challenge i vlogi w sposób, jakiego nie znasz!” ma prawie 3 miliony subskrybentów, a swoimi zasięgami goni niejednego celebrytę. I dlatego też Strefa Guseppe była tą najgorętszą w tę sobotę i to nie tylko za sprawą pizzy.

MeetUp to impreza jedyna w swoim rodzaju i niezapomniana dla młodzieży zafascynowanej twórcami Internetu. Tego dnia kilkakrotnie można było usłyszeć rozbrzmiewające „Sto Lat”. 31 sierpnia swoje urodzin świętowała Wersow – dziewczyna Friza. Również podczas tego wydarzenia - Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce oraz Dr. Oetker obchodzili dziesięciolecie współpracy w ramach programu „Wspieramy Rodziny SOS”. Program ten ma na celu wyrównywanie szans na równy start w dorosłość podopiecznych Stowarzyszenia, poprzez inwestowanie w ich edukację. Tort z 1200 babeczek, rozbrzmiewająca świetna muzyka, niesamowici goście, uczta z chrupiącą Pizzą Guseppe oraz pokaz laserów na Tauron Arenie sprawiły, że było to niezapomniane przeżycie dla zgromadzonych tam dzieci i młodzieży.

Źródło: Dr. Oetker Polska

www.oetker.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764