logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meetup 404: o SEO w Warszawie

  PR 28.09.2024, przeczytano 159 razy
ilustracja

26 września w Warszawie odbędzie się konferencja Meetup 404 skierowana do branży SEO, organizowana przez Fabrykę Marketingu. Nadchodząca edycja odbędzie się pod hasłem Content Creation. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meetup-404%3A-o-seo-w-warszawie,405863,artykul.html

Meetup 404 powstał z myślą o branży SEO i edukacji specjalistów w tym sektorze. Idąc za głosami osób związanych nie tylko z SEO, ale i z całym digitalem, czyli właśnie tym w czym się specjalizujemy, rozwinęliśmy formułę i obecnie, realizujemy każdą edycję z innym tematem związanym z digitalem. Nadchodząca edycja odbędzie się pod hasłem Content Creation.

Konferencja kierowana jest do managerów, dyrektorów marketingu dużych marek, domów mediowych i agencji reklamowych, marketerów i managerów, osób odpowiadających za komunikację w swoich firmach. Zapraszamy również content creatorów, specjalistów i wszystkie kreatywne głowy!

Do dyspozycji uczestników będą również stoiska naszych partnerów, gdzie będzie można poznać ich propozycje, nawiązać kontakty biznesowe i skorzystać ze specjalnych promocji.

Wydarzenie jest bezpłatne dla uczestników.

AGENDA:

  • 17.00 – 17.20 Rejestracja gości + Networking
  • 17.30 – 17.35 Otwarcie konferencji
  • 17.40 – 18.10 Kama Kotowska – Storytelling. Jak historie zmieniają content w lep na klienta?
  • 18.15 – 18.45 Daniel Przygoda – Czym jest kreatywność i co ma z nią wspólnego chleb?
  • 18.50 – 19.20 Bartosz Walat – Dlaczego internet zaczął przypominać telewizję? I co z tego wynika.
  • PRZERWA: 15 min
  • 19.35 – 20.05 Tomasz Palak – Content creation czy jednak content inspiration? I co na to paragrafy.
  • 20.10 – 20.40 Anna Ledwoń-Blacha – “Kreatywne” rytuały i działania na co dzień: co ułatwia mi życie i tworzenie treści. Tips & tricks.
  • 20.45 – 22.30 Networking (Open Bar + catering)

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja MPL Verbum zdobyła budżet Rehau
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy – będzie w nim wykorzystany microlearning, którego celem jest podniesienie wiedzy partnerów biznesowych na temat produktów i technologii REHAU. Dla REHAU to pierwszy program...
Piłkarki GieKSy w kampanii promującej Różowy Październik
Zasada złotego gola obowiązywała w futbolu krótko i raczej nikt za nią nie tęskni, bo zwyczajnie nie przyniosła nic dobrego. Ale Superbet znalazł sposób, by każdy gol był złoty. A nawet… warty tysiąc złotych!
Harold i kanapkowa rewolucja na ulicach Warszawy
Niektóre kampanie reklamowe są jak dobrze skomponowane kanapki – zaskakują, wciągają, a ich smak zostaje na długo. Po taki przepis sięgnęliśmy w ramach najnowszej kampanii GORĄCO POLECAM. SMAKI Z PIEKARNI, w której „dziwny pan ze stocka” stał się ambasadorem kanapkowej rewolucji.
Linux Polska ponownie wybiera Lightscape
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
Kampania Scamming out! Stop oszustwom internetowym!
3 października 2024 r. Dzisiaj wystartowała kampania Scamming Out! Stop oszustwom internetowym, zainicjowana przez redakcje Pulsu Biznesu i bankier.pl. Kampania jest skierowana zarówno do indywidualnych użytkowników internetu, biznesu jak i decydentów. Potrwa 3 miesiące. Patronat objęło Ministerstwo Cyfryzacji, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) oraz Komisja Nadzoru...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764