logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mega ceny na oczkarki do banerów - jeszcze łatwiejsza obróbka prac

  PR 23.11.2020, przeczytano 1764 razy
ilustracjastrzałka

Proces stworzenia banneru reklamowego to nie tylko wydruk, ale także obróbka i wykończenie materiałów reklamowych. Jednym z takich niezbędnych narzędzi są oczkarki do banerów i plandek, których Via Color Pegasus posiada w swojej ofercie dwa rodzaje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mega-ceny-na-oczkarki-do-banerow---jeszcze-latwiejsza-obrobka-prac-,389290,artykul.html

Gatling – jeszcze łatwiejsza obróbka prac

Gatling jest narzędziem półautomatycznym, które pozwala na wygodną pracę przy minimalnym użyciu siły do zagniatania oczek. Można ją stosować do oczkowania tych samych materiałów, co w przypadku ręcznej oczkarki, plus dodatkowo bardziej wymagających podłoży, jak żagle czy firanki. Dzięki nowatorskiej konstrukcji urządzenia, proces oczkowania można przyspieszyć nawet czterokrotnie w porównaniu do oczkarek tradycyjnych.

W odróżnieniu od większości oczkarek ręcznych dostępnych na rynku, Gatling nie wymaga siły i dużego nacisku w procesie dziurkowania materiału i montowania oczek. Ta oczkownica do banerów waży 11 kg, jest wyposażona w magazynek oczek oraz podstawę na kółkach, co pozwala na szybkie i niemalże automatyczne zakuwanie banerów.

Maszynę podczas pracy można zobaczyć na poniższym filmie

Do 30 listopada za jedynie 1500 PLN/brutto wraz z kompletem 1000 oczek.

Kombajn wśród oczkarek – Monster

ilustracjastrzałka

Bardziej wyspecjalizowane drukarnie i zakłady poligraficzne na pewno zwrócą uwagę na automatyczną propozycję marki Monster. To zdecydowanie najbardziej zaawansowane urządzenie z tego zestawienia, które stanowi doskonałe uzupełnienie parku maszynowego, szczególnie tam, gdzie liczy się szybkość i czas realizacji. Wydajność Monstera to bowiem wykonanie 1000 oczek na godzinę. Maszyna ma też najszerszy zakres materiałów, na jakich pracuje. Obsługuje nie tylko te same media, jak dwie wyżej wymienione oczkarki, ale sprawdzi się doskonale także w oczkowaniu folii, różnego rodzaju tektur, zasłon, tkanin i opakowań.

Maszynę podczas pracy można zobaczyć na poniższym filmie

– Wszystkie nasze oczkarki, niezależnie od wybranego modelu, cechuje łatwość obsługi i niezawodność konstrukcji. Oferujemy szybką dostawę, a każde urządzenie dostarczamy wraz z opakowaniem 1000 oczek. Co więcej, w przypadku zakupu oczkarki półautomatycznej i automatycznej istnieje także możliwość zakupu maszyny na raty – mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

Źródło: Via Color Pegasus Sp. z o.o.

www.viacolor.pl

Dodatkowe informacje:

Więcej informacji pod numerem tel. 507 126 997


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764