logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mega ceny na oczkarki do banerów - jeszcze łatwiejsza obróbka prac

  PR 23.11.2020, przeczytano 1509 razy
ilustracjastrzałka

Proces stworzenia banneru reklamowego to nie tylko wydruk, ale także obróbka i wykończenie materiałów reklamowych. Jednym z takich niezbędnych narzędzi są oczkarki do banerów i plandek, których Via Color Pegasus posiada w swojej ofercie dwa rodzaje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mega-ceny-na-oczkarki-do-banerow---jeszcze-latwiejsza-obrobka-prac-,389290,artykul.html

Gatling – jeszcze łatwiejsza obróbka prac

Gatling jest narzędziem półautomatycznym, które pozwala na wygodną pracę przy minimalnym użyciu siły do zagniatania oczek. Można ją stosować do oczkowania tych samych materiałów, co w przypadku ręcznej oczkarki, plus dodatkowo bardziej wymagających podłoży, jak żagle czy firanki. Dzięki nowatorskiej konstrukcji urządzenia, proces oczkowania można przyspieszyć nawet czterokrotnie w porównaniu do oczkarek tradycyjnych.

W odróżnieniu od większości oczkarek ręcznych dostępnych na rynku, Gatling nie wymaga siły i dużego nacisku w procesie dziurkowania materiału i montowania oczek. Ta oczkownica do banerów waży 11 kg, jest wyposażona w magazynek oczek oraz podstawę na kółkach, co pozwala na szybkie i niemalże automatyczne zakuwanie banerów.

Maszynę podczas pracy można zobaczyć na poniższym filmie

Do 30 listopada za jedynie 1500 PLN/brutto wraz z kompletem 1000 oczek.

Kombajn wśród oczkarek – Monster

ilustracjastrzałka

Bardziej wyspecjalizowane drukarnie i zakłady poligraficzne na pewno zwrócą uwagę na automatyczną propozycję marki Monster. To zdecydowanie najbardziej zaawansowane urządzenie z tego zestawienia, które stanowi doskonałe uzupełnienie parku maszynowego, szczególnie tam, gdzie liczy się szybkość i czas realizacji. Wydajność Monstera to bowiem wykonanie 1000 oczek na godzinę. Maszyna ma też najszerszy zakres materiałów, na jakich pracuje. Obsługuje nie tylko te same media, jak dwie wyżej wymienione oczkarki, ale sprawdzi się doskonale także w oczkowaniu folii, różnego rodzaju tektur, zasłon, tkanin i opakowań.

Maszynę podczas pracy można zobaczyć na poniższym filmie

– Wszystkie nasze oczkarki, niezależnie od wybranego modelu, cechuje łatwość obsługi i niezawodność konstrukcji. Oferujemy szybką dostawę, a każde urządzenie dostarczamy wraz z opakowaniem 1000 oczek. Co więcej, w przypadku zakupu oczkarki półautomatycznej i automatycznej istnieje także możliwość zakupu maszyny na raty – mówi Kacper Ragus, product manager w Via Color Pegasus.

Źródło: Via Color Pegasus Sp. z o.o.

www.viacolor.pl

Dodatkowe informacje:

Więcej informacji pod numerem tel. 507 126 997


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: PegasusUSA

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764