logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mega efekt w kampanii Halls XS

  PR 08.08.2013, przeczytano 2024 razy

Firma Mondelez Polska ruszyła z kampanią promocyjną nowych minikuleczek Halls XS. Działania promocyjne obejmują ATL – spoty emitowane w stacjach telewizyjnych i kinach, kampanie reklamowe w punktach sprzedaży oraz niestandardowe akcje eventowe odświeżające wizerunek polskich miast.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mega-efekt-w-kampanii-halls-xs,19413,artykul.html

Halls XS to produkt o zaskakująco intensywnym smaku i niezwykłym działaniu. Natychmiastowy efekt odświeżenia i głębokiego oddechu zamknięty w małej kuleczce, utrzymuje się jeszcze przez kilka minut po konsumpcji. Oryginalny koncept produktu podkreśla atrakcyjne opakowanie - oryginalne pudełeczko. Poręczne w użyciu, mieści około 30 łatwych do dzielenia się minikuleczek. – Nowy wariant cukierków Halls XS  przygotowaliśmy z myślą o młodej aktywnej grupie konsumentów (19-35 lat), które każdego dnia zmagają się z nowymi wyzwaniami, podejmują się kilku zadań na raz. Nowy format cukierków Halls XS dostępny jest w dwóch wariantach smakowych do wyboru: mentolowym oraz cytrynowym - każdy bez dodatku cukru – wyjaśnia Małgorzata Chojnacka, Brand Manager, Mondelez Polska.

Kampanię nowego Halls XS zapoczątkował w połowie lipca cykl eventów w siedmiu polskich miastach pod hasłem „Mini rozmiar mega efekt”. Ideą przyświecającą było stworzenie instalacji, do których konstrukcji wykorzystano puste opakowania po cukiereczkach Halls XS. Za inspirację posłużyły flagowe symbole aglomeracji, które w mini rozmiarach maksymalnie odzwierciedlały ich charakter.

W każdym mieście akcja trwała 2 dni i odbyła się kolejno we Wrocławiu (Most Grunwaldzki), Warszawie (Napis WAWA i makieta miasta), Zakopanem (Wielka Krokiew), Krakowie (Smok Waweleki), Poznaniu (Koziołki Poznańskie), Sopocie (Kuter Rybacki) i Łodzi (fotoplastykon w kształcie litery „Ł”).

Do współpracy zaproszono lokalnych artystów odpowiedzialnych za przebieg i nadzór budowy instalacji. Eventom towarzyszyła kampania samplingowa nowego Halls XS pośród konsumentów i uczestników wydarzenia. Agencja Red8 Events wraz Mondelez jest autorem koncepcji aktywacji, nazwy akcji oraz całej linii kreatywnej akcji eventowej „Mini rozmiar mega efekt”. Działania PRowe w ramach aktywacji w siedmiu miastach prowadziła agencja dotPR - odpowiadała za komunikację i nagłośnienie eventów w regionach, organizację konkursów oraz pozyskanie partnerów medialnych (m.in. Interia.pl, Radio Roxy, Nasze Miasto).

Pod koniec lipca wystartowała telewizyjna kampania reklamowa, która potrwa do końca br. roku. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, VOD, w kinach oraz na kanale YouTube. Za realizację spotu reklamowego odpowiada agencja JWT, media kupował Starcom.

Kampania reklamowa będzie również realizowana w wybranych punktach sprzedaży. Oprócz tradycyjnych POS-ów - wobblerów i plakatów, sprzedaż cukierków Halls XS będą wspierały m.in. dowieszki, zawieszki oraz krawaty do stref przykasowych. 

Źródło: Mondelez Polska

Galeria: Kampania Halls XS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764