logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Megaloteria TVP z MobileFormats

  PR 26.09.2011, przeczytano 5199 razy

MobileFormats Sp. z o.o. na zlecenie Telewizji Polskiej organizuje Megaloterię. Zabawa ruszyła 1 września i potrwa do końca roku. Łączna pula nagród w loterii to prawie 400 tysięcy złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/megaloteria-tvp-z-mobileformats,13599,artykul.html

Loteria ma charakter promocyjny – przeznaczona jest dla osób, które z oferty sklepu internetowego www.vod.tvp.pl zakupią kod dostępu do produkcji TVP (serialu, filmu itp.). Koszt zakupu jednego SMS wynosi 3 zł netto (3,69 z VAT). Więcej szczegółów znajduje się w regulaminie na www.sms.tvp.pl

„Współpraca z Telewizją Polską i realizacja wsparcia technicznego przy organizacji Megaloterii to dla MobileFormats kolejny powód do satysfakcji. Projekty, które realizujemy dla tego partnera wymagają szczególnej precyzji i dokładności i nie możemy sobie więc pozwolić na żadne choćby najmniejsze niedociągnięcie. Projekty muszą być zapięte na ostatni guzik i realizowane w najwyższej jakości’ - mówi Michał Gotard, Dyrektor ds. rozwoju biznesu w MobileFormats.

Źródło: MobileFormats

www.mobileformats.pl

Dodatkowe informacje:

MobileFormats Sp. z o.o. specjalizuje się w kreacji i organizacji konkursów, loterii i akcji SMSowych. Firma działa także w sektorach: integracji usług mobilnych, dostawcy aplikacji i technologii mobilnych, reklamy mobilnej. Obsługuje największe podmioty rynkowe o najwyższych wymaganiach technicznych, z bardzo dużym wolumenem ruchu SMS. MobileFormats stosuje też dodatkowe kanały dystrybucji informacji takie jak MMS, IVR, czyli wiadomości głosowe oraz WAP.
Więcej informacji www.mobileformats.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764