logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Megaloteria TVP z MobileFormats

  PR 26.09.2011, przeczytano 5299 razy

MobileFormats Sp. z o.o. na zlecenie Telewizji Polskiej organizuje Megaloterię. Zabawa ruszyła 1 września i potrwa do końca roku. Łączna pula nagród w loterii to prawie 400 tysięcy złotych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/megaloteria-tvp-z-mobileformats,13599,artykul.html

Loteria ma charakter promocyjny – przeznaczona jest dla osób, które z oferty sklepu internetowego www.vod.tvp.pl zakupią kod dostępu do produkcji TVP (serialu, filmu itp.). Koszt zakupu jednego SMS wynosi 3 zł netto (3,69 z VAT). Więcej szczegółów znajduje się w regulaminie na www.sms.tvp.pl

„Współpraca z Telewizją Polską i realizacja wsparcia technicznego przy organizacji Megaloterii to dla MobileFormats kolejny powód do satysfakcji. Projekty, które realizujemy dla tego partnera wymagają szczególnej precyzji i dokładności i nie możemy sobie więc pozwolić na żadne choćby najmniejsze niedociągnięcie. Projekty muszą być zapięte na ostatni guzik i realizowane w najwyższej jakości’ - mówi Michał Gotard, Dyrektor ds. rozwoju biznesu w MobileFormats.

Źródło: MobileFormats

www.mobileformats.pl

Dodatkowe informacje:

MobileFormats Sp. z o.o. specjalizuje się w kreacji i organizacji konkursów, loterii i akcji SMSowych. Firma działa także w sektorach: integracji usług mobilnych, dostawcy aplikacji i technologii mobilnych, reklamy mobilnej. Obsługuje największe podmioty rynkowe o najwyższych wymaganiach technicznych, z bardzo dużym wolumenem ruchu SMS. MobileFormats stosuje też dodatkowe kanały dystrybucji informacji takie jak MMS, IVR, czyli wiadomości głosowe oraz WAP.
Więcej informacji www.mobileformats.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764