logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meissen Keramik rozpoczyna kampanię na polskim rynku

  PR 11.07.2022, przeczytano 950 razy
ilustracja

Standard niemieckiej jakości, zaawansowane technologie i unikatowy design. Marka MEISSEN KERAMIK rozpoczyna nowy rozdział na polskim rynku, wprowadzając ponadczasowy produkt toalety myjące GENERA. Ze względu na szereg funkcjonalności, a także nietuzinkowy design są one wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meissen-keramik-rozpoczyna-kampanie-na-polskim-rynku,396538,artykul.html

MEISSEN KERAMIK to marka z długoletnim doświadczeniem i wiedzą zdobywaną przez ponad 150 lat. W styczniu 2022 roku marka wprowadziła na polski rynek linię toalet myjących, tym samym debiutując w naszym kraju ze swoją ofertą w kategorii wyposażenia wnętrz. Proponowany produkt to przełom w kategorii wyposażenia łazienek, który zyskuje coraz większą popularność na całym świecie. Wśród społeczeństwa rośnie potrzeba dbania o zdrowie i codzienną higienę, coraz częściej stawiamy na rozwiązania prozdrowotne oraz nowoczesne technologie, które jednocześnie mogą ułatwić nam życie. W oba te trendy wpisują się toalety myjące GENERA marki MEISSEN KERAMIK.

- Toalety myjące GENERA oferują niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza. Zawierają udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów – Alexander Siller, Managing Director.

Toalety myjące GENERA występują aż w 7 modelach. Konsumenci mogą wybrać - kształt owalny lub kwadratowy oraz kolor. To wszystko zapewniają m.in. modele GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual, które dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.

Wprowadzeniu na rynek nowej linii produktów towarzyszy szeroko zakrojona kampania prowadzona wielokanałowo. Działania prowadzone są w mediach oraz na kanałach własnych marki w Social Mediach (Instagram, Facebook).

Prowadzone są również działania wspierające sprzedaż w tym szkolenia dla sprzedawców salonów, architektów i projektantów wnętrz. Marka przygotowała także specjalne katalogi dla konsumentów oraz katalogi techniczne. Ponadto w salonach dostępne są ekspozycje z zamkniętym obiegiem wody, gdzie można przetestować funkcje mycia toalet myjących GENERA. Marka uruchomiła także program lojalnościowy skierowany do sprzedawców w salonach łazienkowych oraz architektów i projektantów wnętrz. W programie uczestnicy gromadzą punkty za sprzedaż produktów marki MEISSEN KERAMIK, które potem wymieniają na atrakcyjne nagrody na stworzonej w tym celu zamkniętej platformie online, gdzie ponadto zamieszczane są informacje o produktach, marce oraz materiały instruktażowe.

Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.

Źródło: MEISSEN KERAMIK

www.miessen-keramik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764