Standard niemieckiej jakości, zaawansowane technologie i unikatowy design. Marka MEISSEN KERAMIK rozpoczyna nowy rozdział na polskim rynku, wprowadzając ponadczasowy produkt toalety myjące GENERA. Ze względu na szereg funkcjonalności, a także nietuzinkowy design są one wyrazem kunsztu komfortu na najwyższym poziomie.
MEISSEN KERAMIK to marka z długoletnim doświadczeniem i wiedzą zdobywaną przez ponad 150 lat. W styczniu 2022 roku marka wprowadziła na polski rynek linię toalet myjących, tym samym debiutując w naszym kraju ze swoją ofertą w kategorii wyposażenia wnętrz. Proponowany produkt to przełom w kategorii wyposażenia łazienek, który zyskuje coraz większą popularność na całym świecie. Wśród społeczeństwa rośnie potrzeba dbania o zdrowie i codzienną higienę, coraz częściej stawiamy na rozwiązania prozdrowotne oraz nowoczesne technologie, które jednocześnie mogą ułatwić nam życie. W oba te trendy wpisują się toalety myjące GENERA marki MEISSEN KERAMIK.
- Toalety myjące GENERA oferują niekonwencjonalne podwyższone standardy higieny i komfortu, które łączą się z nietuzinkowym designem, stając się integralną częścią wystroju wnętrza. Zawierają udogodnienia technologiczne, które zwiększają wygodę użytkowania, ale również pozwalają dbać o środowisko, jednocześnie nie zaburzając wyjątkowego wzornictwa. Produkt spełnia najwyższe standardy, dlatego doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów poszukujących prestiżowych rozwiązań do swoich inteligentnych domów – Alexander Siller, Managing Director.
Toalety myjące GENERA występują aż w 7 modelach. Konsumenci mogą wybrać - kształt owalny lub kwadratowy oraz kolor. To wszystko zapewniają m.in. modele GENERA Ultimate, GENERA Comfort, GENERA Manual, które dostępne są w salonach łazienkowych w całej Polsce.
Wprowadzeniu na rynek nowej linii produktów towarzyszy szeroko zakrojona kampania prowadzona wielokanałowo. Działania prowadzone są w mediach oraz na kanałach własnych marki w Social Mediach (Instagram, Facebook).
Prowadzone są również działania wspierające sprzedaż w tym szkolenia dla sprzedawców salonów, architektów i projektantów wnętrz. Marka przygotowała także specjalne katalogi dla konsumentów oraz katalogi techniczne. Ponadto w salonach dostępne są ekspozycje z zamkniętym obiegiem wody, gdzie można przetestować funkcje mycia toalet myjących GENERA. Marka uruchomiła także program lojalnościowy skierowany do sprzedawców w salonach łazienkowych oraz architektów i projektantów wnętrz. W programie uczestnicy gromadzą punkty za sprzedaż produktów marki MEISSEN KERAMIK, które potem wymieniają na atrakcyjne nagrody na stworzonej w tym celu zamkniętej platformie online, gdzie ponadto zamieszczane są informacje o produktach, marce oraz materiały instruktażowe.
Za przygotowanie strategii, produkcję contentu do social mediów, stworzenie content hub, działania PR oraz komunikację i promocję w kanałach digital odpowiada agencja na_ty.
Źródło: MEISSEN KERAMIK