logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Meloradio i Tomorrowland 2025 – kampania promocyjna z konkursem

  PR 08.06.2025, przeczytano 261 razy
ilustracjastrzałka

Meloradio jest wyłącznym polskim partnerem medialnym największego na świecie festiwalu muzyki elektronicznej – legendarnego Tomorrowland. Kampanii promocyjnej towarzyszy konkurs, w którym można wygrać podwójne bilety na cały festiwalowy weekend oraz bonus w wysokości 200 euro.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/meloradio-i-tomorrowland-2025-%E2%80%93-kampania-promocyjna-z-konkursem,409175,artykul.html

Tomorrowland to wydarzenie, które od 2005 roku gromadzi co roku około 400 tysięcy uczestników z ponad 200 krajów, oferując niezapomniane przeżycia, światowej klasy produkcję sceniczną i występy największych gwiazd muzyki elektronicznej na 15 scenach.

Już 2 czerwca Meloradio rusza z ogólnopolską kampanią promocyjną, która obejmie billboardy, citylighty w największych miastach w Polsce, szerokie działania digitalowe i w social mediach, a także sieci kin Helios i platformy takie jak Discord i Reddit. Kreacje inspirowane są estetyką Tomorrowland, która przenosi odbiorców w niezwykły, baśniowo-muzyczny świat pełen magii, energii i niepowtarzalnej atmosfery, a całość utrzymana jest w energetyzujących neonowych kolorach Meloradia.

W tym samym dniu wystartuje również wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania będą podwójne bilety na cały weekend Tomorrowland wraz z 200 euro na dodatkowe wydatki. Zwycięzcy nie tylko pojadą na największy festiwal świata, ale będą mogli również śledzić relacje prosto z Belgii, gdzie obecna będzie ekipa Meloradia. Na słuchaczy czekać będą również transmisje z wydarzenia, ekskluzywne relacje oraz specjalne programy poświęcone klimatowi Tomorrowland

- Współpraca z Tomorrowland to nie tylko ogromny prestiż, ale i naturalna konsekwencja zmiany kierunku, który obraliśmy. W czerwcu podkręcamy tempo nie tylko w Belgii, ale i w Polsce. Będziemy obecni również na Upperground Poland 2025 - jednym z najważniejszych wydarzeń muzyki elektronicznej w kraju, gdzie wystąpi m.in. Armin van Buuren. - zapowiada Krystian Karwaszewski, redaktor naczelny i dyrektor programowy Meloradia. ​

Partnerstwa z Tommorowland oraz Upperground Poland podkreślają zeszłoroczną transformację stacji w format CHR Dance, który przyciąga coraz więcej młodych słuchaczy. Potwierdzają to dane: udział w czasie słuchania w grupie 20-30 lat wzrósł o ponad 150 proc., a dzienny zasięg tej grupy zwiększył się o ponad 60 proc. (porównanie: luty –kwiecień 2024 vs. luty - kwiecień 2025).

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy dyrektor ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora
Od 1 czerwca br. Bartłomiej Godlewski objął stanowisko dyrektora ds. relacji inwestorskich w Grupie Agora. Będzie odpowiedzialny za kształtowanie i realizację długofalowej strategii relacji inwestorskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Grupy Agora na rynku kapitałowym.  
Kto zastąpi Michała Probierza? Medialni faworyci
12 czerwca Michał Probierz ogłosił swoją decyzję o rezygnacji z funkcji selekcjonera reprezentacji Polski. Eksperci z Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) sprawdzili, kto według komentujących ten temat internautów powinien objąć stanowisko trenera. Jeden z potencjalnych kandydatów zdecydowanie wyróżnia się największym poparciem kibiców.
MEGOGO rozszerza ofertę radiową — współpraca z Grupą ZPR Media
Serwis medialny MEGOGO podpisał umowę z jednym z wiodących polskich nadawców radiowych – Grupą ZPR Media. W rezultacie na platformie obecnie dostępne jest jeszcze więcej bezpłatnych treści radiowych.
Stargaze TV – influencerzy w telewizji. Nowy kanał z licencją w Polsce
TIVIO Studio uzyskało 12-letnią licencję  czeskiego regulatora medialnego (RRTV) na uruchomienie Stargaze TV – nowego, całodobowego kanału telewizyjnego opartego na treściach tworzonych przez polskich influencerów i twórców internetowych. Kanał będzie w całości nadawany po polsku i powstaje z myślą o lokalnej widowni. Jego debiut planowany jest...
ESKA2 w wakacje z akcją „Polska Jest Najfajniejsza”
W te wakacje Radio ESKA2 organizuje wyjątkowy konkurs „Polska Jest Najfajniejsza”, w którym do wygrania będą pobyty w najbardziej luksusowych hotelach w Polsce w głównych kurortach turystycznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764