logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MEN z nowym layoutem strony internetowej od Migomedia

  PR 18.06.2015, przeczytano 470 razy

Agencja interaktywna Migomedia stworzyła projekt graficzny nowej strony internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej. Do zadań agencji należało m.in.: przeprowadzenie analizy potrzeb, zaproponowanie zmian struktury informacji, opracowanie użyteczności i układów funkcjonalnych oraz kompleksowe projektowanie graficzne strony ministerstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/men-z-nowym-layoutem-strony-internetowej-od-migomedia,25188,artykul.html

Migomedia wykonała nową szatę graficzną strony MEN zgodnie z najnowszymi trendami i techniką projektowania graficznego tzw. „flat design”.  Jest to styl projektowania płaskiego, który zakłada unikanie elementów takich jak gradienty i cieniowania. Flat design stawia głównie na minimalizm. Ograniczenie elementów graficznych i ich uproszczenie zapewniło większą czytelność i szybsze wczytywanie strony internetowej ministerstwa, co jest bardzo ważnym czynnikiem przy rosnącej popularności urządzeń mobilnych. Strona posiada wersję responsywną dostosowaną do wyświetlania na urządzeniach typu smartfony i tablety. 

Innowacyjnym i wartym uwagi rozwiązaniem funkcjonalno-graficznym jest możliwość wymiany tła z prawej strony serwisu www. Głównym celem tej funkcjonalności jest przedstawianie w atrakcyjnej formie graficznej informacji o nowych wydarzeniach czy aktualnościach np. kiedy rozpoczyna się rok szkolny na stronie pojawia się nawiązujące do tej okazji tło. Dzięki temu na wszelkie okazje i wydarzenia strona wygląda inaczej i ma indywidualny charakter. 

Efekty współpracy można zobaczyć na http://men.gov.pl/

Joanna Dębek, zastępca Dyrektora Departamentu Informacji i Promocji MEN potwierdza, że „terminowość jak i indywidualne podejście do klienta, skutkowały otrzymaniem profesjonalnego szablonu graficznego. Głównymi czynnikami, które zdecydowały o wyborze tego wykonawcy była cena, pozytywne opinie innych klientów oraz doradztwo i doświadczenie w projektowaniu funkcjonalnych i intuicyjnych systemów informatycznych.”

Źródło: Migomedia

www.migomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764