logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MEN z nowym layoutem strony internetowej od Migomedia

  PR 18.06.2015, przeczytano 517 razy

Agencja interaktywna Migomedia stworzyła projekt graficzny nowej strony internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej. Do zadań agencji należało m.in.: przeprowadzenie analizy potrzeb, zaproponowanie zmian struktury informacji, opracowanie użyteczności i układów funkcjonalnych oraz kompleksowe projektowanie graficzne strony ministerstwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/men-z-nowym-layoutem-strony-internetowej-od-migomedia,25188,artykul.html

Migomedia wykonała nową szatę graficzną strony MEN zgodnie z najnowszymi trendami i techniką projektowania graficznego tzw. „flat design”.  Jest to styl projektowania płaskiego, który zakłada unikanie elementów takich jak gradienty i cieniowania. Flat design stawia głównie na minimalizm. Ograniczenie elementów graficznych i ich uproszczenie zapewniło większą czytelność i szybsze wczytywanie strony internetowej ministerstwa, co jest bardzo ważnym czynnikiem przy rosnącej popularności urządzeń mobilnych. Strona posiada wersję responsywną dostosowaną do wyświetlania na urządzeniach typu smartfony i tablety. 

Innowacyjnym i wartym uwagi rozwiązaniem funkcjonalno-graficznym jest możliwość wymiany tła z prawej strony serwisu www. Głównym celem tej funkcjonalności jest przedstawianie w atrakcyjnej formie graficznej informacji o nowych wydarzeniach czy aktualnościach np. kiedy rozpoczyna się rok szkolny na stronie pojawia się nawiązujące do tej okazji tło. Dzięki temu na wszelkie okazje i wydarzenia strona wygląda inaczej i ma indywidualny charakter. 

Efekty współpracy można zobaczyć na http://men.gov.pl/

Joanna Dębek, zastępca Dyrektora Departamentu Informacji i Promocji MEN potwierdza, że „terminowość jak i indywidualne podejście do klienta, skutkowały otrzymaniem profesjonalnego szablonu graficznego. Głównymi czynnikami, które zdecydowały o wyborze tego wykonawcy była cena, pozytywne opinie innych klientów oraz doradztwo i doświadczenie w projektowaniu funkcjonalnych i intuicyjnych systemów informatycznych.”

Źródło: Migomedia

www.migomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764