logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mercedes-Benz nadal z Direct Publishing Group

  PR 25.01.2013, przeczytano 956 razy

Mercedes-Benz Polska w 2013 roku przedłuża umowę z Direct Publishing Group na realizację polskiej edycji „Mercedes-Benz magazyn”. DPG odpowiada za skład magazynu, jego redakcję oraz sprzedaż reklam. Grudniowy numer magazynu miał największą jak dotąd objętość – 132 strony – i został zamknięty z rekordowym wynikiem reklamowym. Kolejna edycja trafi do czytelników w marcu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mercedes-benz-nadal-z-direct-publishing-group,17786,artykul.html

Polska edycja „Mercedes-Benz magazyn” wychodzi od 2002 roku. Od 2007 wydawana jest przez DPG. Tematyka magazynu to – oprócz obszernych opisów osobowych modeli aut marki Mercedes – wywiady z wybitnymi osobowościami, informacje o kulturze i sztuce w Polsce i na świecie, kuchni oraz podróżach. Magazyn ilustrowany jest najwyższej jakości zdjęciami. Jego nakład wynosi ok. 15 tys. egzemplarzy, które trafiają wprost do właścicieli Mercedesów.

Źródło: Direct Publishing Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764