logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mercedes-Benz ułatwia przejście na elektromobilność

  PR 04.05.2023, przeczytano 752 razy
ilustracjastrzałka

Mercedes-Benz bardzo świadomie i kompleksowo podchodzi do kwestii zrównoważonej mobilności. Nie bez przyczyny firma stawia na reorganizację swojej europejskiej sieci produkcyjnej, a celem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji lidera elektromobilności w sektorze vanów. Dodatkowo jest to zbieżne z przyjętym przez UE porozumieniem, mówiącym o tym, że od 2035 roku, redukcja emisji ze sprzedawanych nowych samochodów ma spać do zera, a do 2030 producenci powinni zredukować emisyjność samochodów osobowych o 55% i vanów o 50%. Oznacza to, że elektryków na polskich drogach z roku na rok będzie coraz więcej. Niestety istnieje kilka mocno zakorzenionych mitów na temat pojazdów zasilanych prądem, przez co część klientów ostrożnie podchodzi do wymiany swojego spalinowego auta na elektryka. Tegoroczna oferta modelu EQV i eVito ma rozwiać wątpliwości i zapewnić użytkownika, że rozwiązania technologiczne i pakiet usług serwisowych pozwolą zagwarantować spokój, zarówno w momencie podejmowania decyzji o zakupie, jak i w trakcie codziennego użytkowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mercedes-benz-ulatwia-przejscie-na-elektromobilnosc,399840,artykul.html

Korzyści, które przekonają niezdecydowanych

Model Mercedes-Benz EQV to duży van, w którym można mieć aż 8 miejsc siedzących – idealny układ np. dla kilkuosobowej rodziny, kochającej weekendowe i wakacyjne podróże. Jednocześnie auto świetnie odnajdzie się na miejskich ulicach, może także posłużyć jako luksusowy przejazd VIP, nawet w najdłuższych służbowych podróżach. Komfortowe i przestronne wnętrze to gwarancja udanej jazdy, a pojemny bagażnik sprawdzi się nawet wtedy, gdy musimy spakować całą rodzinę, psa i sprzęt do uprawiania sportu. Benefitów jest wiele, co zwiększa kompleksowość oferty i jest gwarancją satysfakcji i bezpieczeństwa. Na jakie dodatkowe korzyści można liczyć przy jego zakupie?

Przedsiębiorcy też mogą skorzystać – pora na nowego eVito

Segment aut dostawczych w ostatnich kilku latach silnie rozbudowuje gałąź EV. Rosnący potencjał widoczny jest też w sektorze przedsiębiorstw – zwłaszcza w branży logistycznej, ale nie tylko. Inwestycja w elektryczne auta firmowe to przyszłość zbliżająca się wielkimi krokami – doskonale wie o tym Mercedes_Benz Vans, który w swojej ofercie ma pakiet firmowej elektromobilności. Model eVito Furgon, będący częścią tej oferty, to ogromna przestrzeń załadunkowa i wygoda przesuwnych drzwi, dodatkowo jego zasięg według normy WLTP to 265 km, więc w warunkach miejskich sprawdzi się doskonale.

- Mercedes-Benz Vans dąży do stałego rozwoju segmentu aut elektrycznych, naszym celem jest jednak nie tylko sprzedaż, ale także partnerskie podejście do klientów, którzy mogą liczyć na wsparcie zarówno przed, jak i po zakupie wybranego modelu. W myśl idei zrównoważonej mobilności, dokładamy wszelkich starań, by ułatwić nabywcom wybór i zakup pojazdu elektrycznego. W najbliższych latach coraz więcej klientów stanie przed decyzją o zmianie, na którą teraz decydują się przede wszystkim entuzjaści e-mobilności czy właściciele firm – wyjaśnia Thomas Greipel, Dyrektor Zarządzający Mercedes-Benz Vans.

Kompleksowa oferta dla modeli EQV oraz eVito została wsparta całoroczną kampanią, realizowaną w digitalu. W jej ramach wykorzystywane są kanały szerokiego zasięgu, display oraz social media. Kampanie trwają do końca listopada, z przerwą w komunikacji na okres wakacyjny. Dotrzeć mają do osób zainteresowanych e-mobilnością, transportem dla biznesu oraz osób indywidualnych.

Media zaplanował i kupił dom mediowy OMD, a kreacje przygotowała agencja BBDO, które współpracują z Mercedes-Benz w ramach struktury Team X. Za komunikację PR odpowiada agencja 38 Content Communication.

Źródło: 38 Content Communication

www.38contentcommunication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764