logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mercure z nową odsłoną kampanii Discover Local

  PR 11.09.2023, przeczytano 404 razy
ilustracjastrzałka

Słynąca z inspiracji lokalną kulturą i tradycją marka Mercure startuje z nową kampanią wizerunkową. W ramach akcji Approved by locals (zatwierdzone przez lokalsów) ambasadorzy marki z Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii zachęcają podróżników do eksploracji wybranych kierunków oczami lokalnych społeczności. Celem kampanii jest pokazanie kolorytu i wyjątkowości wybranych miejsc z perspektywy lokalsów, wskazując także na nieoczywiste i nietypowe atrakcje dla turystów z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mercure-z-nowa-odslona-kampanii-discover-local,401335,artykul.html

Apetyt na podróże i zdobywanie nowych doświadczeń jest wysoki. Jak podaje badanie Deloitte Global State of Consumer Tracker cztery na pięć osób planuje wyjazdy, bez względu na sytuację gospodarczą. Coraz częstszym trendem, jaki zauważa branża turystyczna jest także tzw. bleisure - czyli łączenie wyjazdów służbowych z wypoczynkiem. By czerpać w pełni z każdej podróży i odkrywać nieoczywiste atrakcje wybranych kierunków, należąca do Accor marka Mercure wystartowała z nową odsłoną kampanii w ramach programu Discover Local, zachęcając do odkrywania lokalnej kultury i tradycji.

Zakątki czy „smaczki” znane tylko lokalsom znacznie wzbogacają doświadczenia każdej podróży, czyniąc z niej niezapomniane przeżycie. Miejscowe sekrety odkrywają Hotele Mercure, które otwierają przed gośćmi świat lokalnego klimatu i kultury w otoczeniu globalnych standardów. W odkrywaniu magii i uroków wybranych destynacji pomagają ambasadorzy programu, dzięki którym przyjezdni zawsze wiedzą, co w miejscowej trawie piszczy, i gdzie trzeba iść, by zostawić za sobą tłum turystów oraz do woli cieszyć się chwilami w podróży.

Atrakcje z przewodników turystycznych z łatwością znaleźć może każdy. Jednak Mercure, zgodnie z przyjętą strategią, w swoim programie i nowej kampanii idzie o krok dalej. Filozofią marki uwielbianej przez gości na całym świecie, a szczególnie przez polskich turystów, jest połączenie doświadczeń hotelowych z klimatem miejsca, jaki odwiedzają. Dzięki poradom, inspiracjom i wskazówkom naszych zespołów, każdy może odkryć nawet znane kierunki na nowo, zyskując dodatkową frajdę z podróży i pobytu w hotelu. W najnowszej kampanii skupiamy się na tym, aby pokazać te doświadczenia, zachęcając gości do lokalnej eksploracji – podkreśla Patrycja Matyjaszczyk Brand Manager - Mercure & Handwritten Collection - DACH, EE and New East Accor.

Z początkiem września Mercure wystartował z kampanią w mediach realizowaną na terenie Polski, Wielkiej Brytanii i Niemiec. W ramach działań marki pod hasłem Approved by Locals w czołowych mediach ukażą się materiały promujące wybrane kierunki i lokalną turystykę, z wykorzystaniem miejscowej kultury, tradycji, zwyczajów czy folkloru. Wybrani przez markę ambasadorzy programu Discover Local nie tylko opowiedzą czytelnikom o tym, w jaki sposób Hotele Mercure otwierają się na otaczające społeczności i oferują gościom autentyczne doświadczenie miejscowej kultury, lecz także podzielą się z nimi własnym spojrzeniem na ideę wolnego podróżowania, którego istota polega na odkrywaniu tego, co lokalne.

- Hotele Mercure mają swoją duszę, historię do opowiedzenia, jak na przykład Mercure Warszawa Grand, który jest bardzo mocno osadzony w historii Warszawy. Skupiamy się na tym, co lokalne: miejscach, kulturze i ludziach. Nie znam drugiej marki, dla której tak ważne jest osadzenie hotelu w otaczającym go środowisku – mówi Krystian Kotlarski, Deputy General Manager w Hotelu Mercure Warszawa Grand, ambasador programu.

Mercure to marka stawiająca na lokalność i wysoką jakość produktów pochodzenia regionalnego oraz na działania mające na celu integrowanie się z otaczającą społecznością. Taki też jest Hotel Mercure Kraków Fabryczna City. Każdego dnia wraz z zespołem staram się przybliżać gościom nasz wciąż nieodkryty zakątek Krakowa. Wystrojem wnętrz, a także smakiem miejscowych potraw opowiadamy im historię dawnej fabryki, na terenie której mieści się hotel – mówi Joanna Chwastek-Pluta, General Manager w Hotelu Mercure Kraków Fabryczna City, ambasador programu.

Kampania potrwa do 20 listopada i będzie toczyć się we współpracy z największymi portalami i czasopismami lifestylowymi we wspomnianych wyżej krajach. Ambasadorami Approved by locals z Polski są Joanna Chwastek-Pluta, General Manager z Hotelu Mercure Kraków Fabryczna City, oraz Krystian Kotlarski, Deputy General Manager z Hotelu Mercure Warszawa Grand. W roli Local Champions z Niemiec i Wielkiej Brytanii wystąpią Zakaria Hachem, Front Desk Shift Leader z hotelu Mercure Berlin Wittenbergplatz, oraz James Wan, Food & Beverage Manager z hotelu Mercure London Bridge.

Źródło: Mercure

www.mercure.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764