logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche

  PR 26.01.2023, przeczytano 1082 razy
ilustracjastrzałka

Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/merservice-zadba-o-widocznosc-farb-i-produktow-sniezka-w-sieciach-psb-i-bricomarche,398766,artykul.html

Działania realizuje współdzielona struktura zespołów terenowych, która wykonuje zadania związane z merchandisingiem w sieciach sklepów budowlanych na terenie całej Polski. Oprócz zapewnienia standardowych wizyt, podczas których pracownicy spółki uzupełniają braki na półkach i dbają o właściwą ekspozycję towaru, spółka MerService wykonała serwis związany z otwarciem nowego sklepu.

- W przypadku artykułów DIY oraz chemii budowlanej i farb, podobnie jak produktów FMCG, konsumenci odwiedzający sklepy stacjonarne oczekują pozytywnego doświadczenia zakupowego. Dbałość o właściwy merchandising, dostępność produktów oraz estetykę ich prezentacji to utrwalanie spójnego wizerunku marki w świadomości konsumenta już od momentu wyboru produktu przy półce. W ostatnich latach w DIY znacząco powiększył się asortyment towarów dostępny również dla klienta detalicznego, dlatego usługi wsparcia sprzedaży zyskują na popularności. Właściwie zastosowane techniki wsparcia sprzedaży i odpowiednie standardy jakości procesów, które jako profesjonalny dostawca takich usług staramy się zapewniać, pozytywnie wpływają na komfort zakupów, co z kolei przekłada się na realizację celów sprzedażowych producenta. – podkreśla Agnieszka Stryjewska, National Key Account & Reporting Director w MerService.

Śnieżka Trade of Colours Sp. z o.o. jest częścią Grupy Śnieżka, która posiada ponad 35-letnie doświadczenie na rynku chemii budowlanej. Grupa Śnieżka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce, na Węgrzech oraz w Ukrainie i jest klasyfikowana do grona 25 największych producentów farb w Europie. Śnieżka Trade of Colours Sp. z o.o. realizuje zadania w zakresie sprzedaży i marketingu, analiz rynku, a także zarządzania wybranymi znakami towarowymi w Grupie Śnieżka.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764