logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche

  PR 26.01.2023, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/merservice-zadba-o-widocznosc-farb-i-produktow-sniezka-w-sieciach-psb-i-bricomarche,398766,artykul.html

Działania realizuje współdzielona struktura zespołów terenowych, która wykonuje zadania związane z merchandisingiem w sieciach sklepów budowlanych na terenie całej Polski. Oprócz zapewnienia standardowych wizyt, podczas których pracownicy spółki uzupełniają braki na półkach i dbają o właściwą ekspozycję towaru, spółka MerService wykonała serwis związany z otwarciem nowego sklepu.

- W przypadku artykułów DIY oraz chemii budowlanej i farb, podobnie jak produktów FMCG, konsumenci odwiedzający sklepy stacjonarne oczekują pozytywnego doświadczenia zakupowego. Dbałość o właściwy merchandising, dostępność produktów oraz estetykę ich prezentacji to utrwalanie spójnego wizerunku marki w świadomości konsumenta już od momentu wyboru produktu przy półce. W ostatnich latach w DIY znacząco powiększył się asortyment towarów dostępny również dla klienta detalicznego, dlatego usługi wsparcia sprzedaży zyskują na popularności. Właściwie zastosowane techniki wsparcia sprzedaży i odpowiednie standardy jakości procesów, które jako profesjonalny dostawca takich usług staramy się zapewniać, pozytywnie wpływają na komfort zakupów, co z kolei przekłada się na realizację celów sprzedażowych producenta. – podkreśla Agnieszka Stryjewska, National Key Account & Reporting Director w MerService.

Śnieżka Trade of Colours Sp. z o.o. jest częścią Grupy Śnieżka, która posiada ponad 35-letnie doświadczenie na rynku chemii budowlanej. Grupa Śnieżka jest jednym z liderów rynku farb i lakierów w Polsce, na Węgrzech oraz w Ukrainie i jest klasyfikowana do grona 25 największych producentów farb w Europie. Śnieżka Trade of Colours Sp. z o.o. realizuje zadania w zakresie sprzedaży i marketingu, analiz rynku, a także zarządzania wybranymi znakami towarowymi w Grupie Śnieżka.

Źródło: Grupa OEX

www.oex.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764