logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Messi ambasadorem gry Pubg Mobile

  PR 21.11.2022, przeczytano 166 razy
ilustracja

Twórcy gry mobilnej typu battle royale, PUBG Mobile, ogłosili współpracę z jednym z najlepszych piłkarzy świata, Argentyńczykiem Lionelem Messim. W ramach wspólnych działań w grze pojawią się liczne futbolowe dodatki, a polscy kibice będą mogli wziąć udział w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/messi-ambasadorem-gry-pubg-mobile,398051,artykul.html

Listopadowy update do jednej z najpopularniejszych gier mobilnych świata niesie za sobą wiele atrakcji nie tylko dla fanów wirtualnej rozrywki, ale również piłki nożnej. Dzięki ogłoszonej współpracy z Lionelem Messim, w grze pojawią się liczne piłkarskie dodatki, takie jak ubrania, sprzęt, Złote Buty Messiego sprawiające, że dany gracz będzie najszybszy na planszy, liczne modyfikacje na popularnych planszach, specjalny pojazd Zorb Football przypominający gigantyczną futbolówkę, możliwość łączenia się graczy w drużyny piłkarskie, jak również specjalny gameplay w ramach eventu Messi Exploration. To wszystko tylko część nowinek łączących dwie niezwykle popularne rozrywki: gry mobilne i piłkę nożną w niezwykłym wydaniu PUBG Mobile. To wszystko będzie dostępne tylko w ograniczonym czasie, więc chętni powinni się pospieszyć!

– Gry komputerowe zawsze stanowiły ważną część mojego życia. Bardzo pomagają mi w tym, żeby rozerwać się i zrelaksować po treningach. Dają też wiele okazji do kontaktu z kolegami z drużyny, przyjaciółmi i rodziną. Jestem wielkim fanem gry PUBG Mobile, która łączy miliony osób na całym świecie. Jestem dumny z tego nad czym wspólnie z twórcami gry pracowaliśmy i zapraszam wszystkich graczy, żeby dołączyli do mnie w PUBG Mobile – mówi Lionel Messi, ogłaszając swoją współpracę z twórcami jednej z najpopularniejszych gier mobilnych na świecie.

– Mamy ogromne szczęście, mogąc połączyć siły PUBG Mobile z globalną sportową gwiazdą. Wiemy, że wielu naszych graczy jest wielkimi fanami futbolu i nie możemy się doczekać, żeby wystartować ze sportowymi dodatkami do PUBG Mobile i dać radość zarówno obecnym, jak i nowym fanom – podkreśla Vincent Wang z Tencent Games, wydawcy PUBG Mobile.

Polscy gracze będą mogli dodatkowo skorzystać na kolaboracji z Argentyńczykiem. Właśnie ruszył konkurs, w ramach którego autorzy najbardziej kreatywnej odpowiedzi na pytanie „co łączy PUBGM i futbol?” będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody – Iphone 14 Pro dla zwycięzcy i dw zestawy słuchawek Logitech G Pro X Lightspeed dla 2 i 3 miejsca. Oprócz tych rzeczowych możliwość zmierzenia się w wirtualnym świecie z popularnym YouTuberem Dizowskyym oraz udział w specjalnym sportowym evencie. Wspólna gra trójki „konkursowiczów” z Dizowskyym będzie transmitowana na jego kanale.

Źródło: Arskom Sport Brokers Sp. z o. o.

www.arskom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Współpraca od początku opierała się na świadomych, synergicznych działaniach marketingowych w strefie online, w celu zwiększenia udziału w rynku e-commerce. Harbingers pomogło BoboWózkom w skutecznym i konsekwentnym budowaniu pozycji lidera w branży wózków i fotelików dziecięcych w e-commerce.
Nowe biuro P&G wykorzystuje rozwiązania przyjazne dla środowiska
Procter & Gamble od początku swojej działalności w Polsce jest jednym z cenionych pracodawców, oferującym nie tylko możliwości rozwoju zawodowego, ale także dbającym o to, by  tworzone przez firmę środowisko pracy było otwarte dla różnorodnych grup pracowników. Dlatego też stale przygląda się ich potrzebom. Zmieniające się w ostatnich latach modele pracy oraz oczekiwania,...
Klink International rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions
Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.
Waterdrop to firma, która powstała w 2016 roku w Austrii. Marka dba o ekologię, nie wykorzystuje tworzyw sztucznych i konserwantów. W swojej ofercie posiada rozpuszczalne w wodzie kapsułki z witaminami i ekstraktami roślinnymi, które nadają napojom owocowy smak. Waterdrop przyświecają dwie idee: dbanie o odpowiednie nawodnienie organizmu oraz ograniczenie produkcji plastiku. Z kolei...
Agencja gamingowa Kool Things prolongowała umowę z Razer – wiodącą lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. W tym czasie agencja obsłużyła blisko 500 premier, a tylko w ostatnich 3 latach wsparła przedstawicieli mediów w stworzeniu niemal 2000 recenzji produktów marki Razer. Podpisana umowa przedłuża...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764