logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej w kampanii L'Oréal Professionnel

  PR 08.07.2019, przeczytano 1298 razy
ilustracjastrzałka

L'Oréal Professionnel wystartował z nową komunikacją pod hasłem „Bądź pewna zmian”. Twarzą komunikacji została ambasadorka marki, popularna reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/metamorfoza-katarzyny-sokolowskiej-w-kampanii-l-or%C3%A9al-professionnel,383142,artykul.html

W kampanii „Bądź pewna zmian” marka przekonuje, że gotowość do zmiany trzeba przede wszystkim poczuć w sobie. To uczucie daje  pewność, że podjęta decyzja będzie słuszna. Punktem wyjścia do kumunikacji marki w 2019 roku stała się radykalna metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej i zmiana koloru włosów z ciemnych na blond. Pewność do podjęcia tej decyzji dały ambasadorce profesjonalne kosmetyki do koloryzacji i pielęgnacji od L'Oreal Professionnel oraz najwyższa jakość usług świadczonych przez fryzjerów z Salonów Expert.

L'Oreal Professionnel doskonale wie, że każda zmiana, aby zakończyła się sukcesem, wymaga nie tylko decyzji, ale także odpowiedniego wykonania. Rekomendacja przez Katarzynę Sokołowską produktów L'Oreal Professionnel i usług dostępnych w Salonach Expert to ważny drogowskaz dla konsumentek, które wprawdzie czują potrzebę zmiany, ale często obawiają się efektu końcowego.

Głównym narzędziem komunikacji w kanałach digital jest spot z udziałem Katarzyny Sokołowskiej, w którym ambasadorka zdradza, jak według niej najlepiej podejmować ważne decyzje. Kampania została także wzbogacona o video tutoriale prezentujące zupełnie rożne stylizacje nowej fryzury Katarzy Sokołowskiej wykreowane przez eksperta-stylistę fryzur z zastosowaniem profesjonalnych kosmetyków L'Oreal Professionnel.

Komunikacja marki w 2019 roku obejmuje w sumie pięć osobnych kampanii reklamowych z zakresu wizerunku i sprzedaży. Pod hasłem „Bądź pewna zmian” oprócz kampanii wizerunkowej marki L'Oreal Professionnel, promowane będą także m. in. kultowe produkty do stylizacji włosów z serii Tecni.ART, personalizowana usługa koloryzacji pielęgnującej LeGloss oraz profesjonalne kosmetyki do włosów blond z serii Blondifier.

Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube), display oraz materiały POS w sieci Salon Expert. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Kampania potrwa do końca 2019 roku.

  • Planner: Albert Stęclik, Tomasz Gębala
  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Producent agencyjny: Konrad Helwig
  • Copywriter: Jagoda Janowska, Albert Stęclik
  • Klient: Karolina Stopińska, Paula Narkiewicz
  • Produkcja spotu: Filmprodukcja
  • Reżyser: Tomasz Chrapusta
  • DOP: Igor Połaniewicz
  • Muzyka: Wojciech Frycz
  • Kostiumy: Agnieszka Ścibor
  • Wizaż: Wilson Will
  • Fotograf: Marcin Kempski
  • Zakup mediów: Starcom

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764