logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metaverse, techsolucjonizm – czy mamy się bać nowej rewolucji cyfrowej?

  PR 03.10.2022, przeczytano 705 razy
ilustracjastrzałka

Czy dołączyć do świata Metaverse? Czy techsolucjonizm jest odpowiedzią na wszystkie nasze problemy? Na te i inne pytania dotyczące świata cyfrowego odpowiedzą goście trzeciego spotkania autorskiego z cyklu „Za rok w Europie”, organizowanego przez Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce. Spotkanie odbędzie się 6 października br. o godz. 18:30 w Filtracji w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/metaverse%2C-techsolucjonizm-%E2%80%93-czy-mamy-sie-bac-nowej-rewolucji-cyfrowej,397450,artykul.html

Metaverse opanował wyobraźnię specjalistów od marketingu. Od początku roku już kilkadziesiąt światowych marek zorganizowało kampanie reklamowe w rzeczywistości tworzonej równolegle do tej, w której żyjemy. W tym drugim świecie można już przymierzać i kupować ubrania, wystawiać cyfrowe dzieła sztuki, oglądać koncerty czy pokazy mody. Czy to zapowiedź kolejnej rewolucji technologicznej i czy jesteśmy na nią gotowi? – zapytamy gości ostatniego z serii trzech autorskich spotkań „Za rok w Europie”. Porozmawiamy też o tym dlaczego powinniśmy patrzeć na ręce korporacjom technologicznym i czy świat nierzeczywisty istnieje realnie oraz jak prawdę chronić w wirtualnym wymiarze. Będzie też zatem o dezinformacji i fake newsach.

Spotkanie poprowadzi Krzysztof Rzyman, dziennikarz, autor Zielonego Podcastu, a jego gośćmi będą:

  • Artur Kurasiński – przedsiębiorca, twórca internetowy, inwestor, obserwator zjawisk związanych z technologią, autor bloga kurasinski.com
  • Piotr Stanisławski - Współtwórca bloga Crazy Nauka, dziennikarz naukowy i technologiczny, popularyzator nauki

Spotkania „Za rok w Europie” są kontynuacją cyklu felietonów publikowanych w mediach społecznościowych Komisji Europejskiej podczas pandemii koronawirusa w 2020 roku. Autorzy felietonów – dziennikarze i twórcy internetowi starali się odpowiedzieć wtedy na pytanie, jak będzie wyglądać Europa po pandemii, jak zmieni się nasz styl życia i spojrzenie na różne jego aspekty. Felietony można przeczytać na Facebooku Komisji Europejskiej w Polsce.

Współorganizatorem cyklu spotkań autorskich „Za rok w Europie” jest Centrum Praskie Koneser. Dzięki ToTuart (galeria sztuki, organizator Laboratorium Rzeźby 2022 – trzeciej edycji największego przeglądu rzeźby w Polsce) spotkania autorskie odbywają się w otoczeniu niezwykłych rzeźb renomowanych artystów, a także młodych, początkujących twórców.

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny. Spotkanie będzie także transmitowane na żywo na Facebooku oraz na kanale YouTube Komisji Europejskiej w Polsce.

Źródło: Centrum Praskie Koneser

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sprytne zakupy - nawyk polskiego konsumenta
Pandemia, kryzys gospodarczy, a następnie dwucyfrowa inflacja umocniły w Polsce i tak silny już dotychczas trend smart shoppingu. Zgodnie z danymi firmy CPS GfK, pochodzącymi z najnowszego raportu Shopping Monitor, już 73 proc. kupujących można określić mianem sprytnych nabywców. To osoby, które m.in. podejmują przemyślane decyzje zakupowe, dobrze orientują się w ofertach...
Analiza przeszło 71,4 tys. cen detalicznych wykazała, że w czerwcu br. codzienne zakupy podrożały średnio o 3,1% rdr. Dla porównania, w maju wzrost rdr. wyniósł 2,9%, a w kwietniu – 2,4%. Do tego na siedemnaście monitorowanych kategorii produktów trzynaście znalazło się na plusie. Najmocniej poszły w górę słodycze i desery, bo o 11,2% rdr. Tym samym zaliczyły one jedyną w...
GfK - konsumenckie wciąż na plusie
Tak dobrego półrocza w zakresie badań nastrojów konsumenckich w Polsce nie było od lat. Przez 6 miesięcy wskaźnik utrzymywał się prawie na niezmiennym poziomie, ale konsekwentnie „nad kreską”. Stabilizacja to bardzo dobra wiadomość dla branży handlowej i firm, które planują sprzedaż w drugiej połowie roku.
Kto się boi 4-dniowego tygodnia pracy?
Wśród polskich Zetek (18-27 lat) co 3. obawia się, że wprowadzenie 4-dniowego tygodnia pracy spowoduje obniżenie zarobków, wynika z badania ClickMeeting. Wśród starszych generacji obawia się tego mniej więcej ¼ respondentów. Jednak Zetki wydają się skłonne, by to zaakceptować – mimo obaw niemal 70 proc. popiera pomysł skrócenia czasu...
Sztuczna inteligencja: nowe regulacje w e-commerce
Sztuczna inteligencja to jeden z głównych trendów, które będą kształtować w najbliższym czasie rozwój e-commerce. Według ekspertów IdoSell w 2024 roku AI na dobre rozgości się w tej branży, stwarzając nowe możliwości m.in. w dotarciu do konsumentów, personalizacji oferty czy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764