logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metlife prowadzi rekrutację. Kampanię wspiera OBTK

  PR 21.01.2020, przeczytano 539 razy

Znalezienie odpowiednich pracowników to wyzwanie, przed którym staje większość przedsiębiorców. Pracodawca powinien dopasować się do przyzwyczajeń potencjalnych kandydatów – być tam, gdzie oni. Gdzie zatem efektywnie szukać i jak powinna wyglądać rekrutacja? On Board Think Kong prowadzi kampanię rekrutacyjną dla MetLife w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/metlife-prowadzi-rekrutacje.-kampanie-wspiera-obtk,385402,artykul.html

Aby rekrutacja zakończyła się sukcesem, konieczne jest odpowiednie jej zaplanowanie. Kluczem może okazać się skuteczne zlokalizowanie potencjalnych kandydatów do pracy, a następnie przygotowanie strategii komunikacji, dzięki której uda nam się przyciągnąć uwagę poszukiwanych przez nas specjalistów.  

- Social media to klucz do nowoczesnego employer brandingu i rekrutacji. Np. Facebook daje możliwości skutecznego, szybkiego dotarcia do milionów kandydatów z treściami budującymi wizerunek firmy. Mamy też bogate możliwości segmentacji i przygotowywania komunikatów np. dla grup reprezentujących różne postawy. Z kolei własny blog to możliwość poszerzenia opowieści o firmie, odpowiedzi na zadawane pytania – wyjaśnia Norbert Kilen, Strategy Director i partner w On Board Think Kong.

OBTK wspiera rekrutację MetLife

On Board Think Kong obecnie wspiera w prowadzeniu kampanii rekrutacyjnej MetLife. Działania rozpoczęły się w październiku. Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych, portalach rekrutacyjnych i kanałach własnych MetLife Polska, w tym między innymi na blogu metlife.pl. On Board Think Kong odpowiada za nadzór strategiczny oraz prowadzenie działań social media i content marketingowych, w tym za: przygotowanie kreacji i emisję reklam na Facebooku oraz Instagramie, przygotowanie i publikację tekstów na blog metlife.pl.

Kampania została podzielona na dwie fazy: budowania świadomości i aktywnego pozyskiwania leadów. W fazie budowania świadomości zostały wyemitowane wideo reklamy z Doradcami MetLife, opowiadającymi o zaletach współpracy z firmą. Łączny zasięg tej części wyniósł ponad 2,2 mln użytkowników Facebooka i Instagrama. W kolejnej fazie kampanii emitowane są statyczne kreacje prezentujące najważniejsze korzyści współpracy z MetLife, zachęcające do wypełnienia formularza rekrutacyjnego. Kampania jak dotąd cieszy się dużą popularnością, co przekłada się na bardzo dobre wyniki, w tym liczbę nadesłanych aplikacji. Kampania skierowana jest do osób w wieku 25+ chcących podjąć współpracę z MetLife.

Pracowniku, gdzie jesteś? Rola social mediów w rekrutacji

Wciąż jednym z popularniejszych sposobów poszukiwania pracowników jest zamieszczanie ogłoszeń w znanych serwisach rekrutacyjnych, ponieważ wiele osób zagląda tam w pierwszej kolejności. Jednak w dzisiejszych czasach nie można się ograniczać jedynie do nich. Skutecznym i ważnym narzędziem są przede wszystkim media społecznościowe. Facebook czy LinkedIn, który z założenia jest siecią kontaktów zawodowych, oferują dużo większe zasięgi oraz precyzyjniejsze targetowanie. Dzięki zamieszczeniu ogłoszenia w grupach, które gromadzą osoby zainteresowane konkretną branżą, możemy znacznie skrócić poszukiwania odpowiednio wykwalifikowanego specjalisty. Social media umożliwiają również sharowanie, a im więcej udostępnień naszych treści, tym większa ich widoczność.

- Odkąd pojawiły się media społecznościowe, szukanie pracy, jak i pracownika, stało się jeszcze ciekawsze. Po pierwsze dlatego, że dostęp do informacji o obu stronach rekrutacji jest łatwiejszy – firma może sprawdzić, co potencjalny pracownik robi w sieci i co o nim to świadczy, ale również informacje o firmie są pełniejsze, bo uzupełnione przez opisy doświadczeń byłych i obecnych pracowników. Po drugie, siła rekomendacji jest jeszcze większa niż wcześniej i wspomniane opinie naprawdę mogą robić i robią różnice w podejmowanych decyzjach. Trzeci argument, choć równie ważny co poprzednie, to zasięg ogłoszeń – firmy nie czekają biernie na chętnych, publikując ogłoszenia tylko we własnych kanałach, ale wychodzą z propozycjami do potencjalnych pracowników do miejsc w Sieci, w których oni chętnie spędzają czas. Wszystko to podnosi efektywność rekrutacji i pozwala na lepsze dopasowanie w zawodowych relacjach – tłumaczy Alicja Waśniewska, Account Director w On Board Think Kong.

Źródło: On Board Think Kong

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764