logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metody na stres w kampanii Persen

  PR 12.09.2024, przeczytano 313 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/metody-na-stres-w-kampanii-persen,405631,artykul.html

Z początkiem września wystartowała całkiem nowa odsłona promocji marki Persen w telewizji. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne były agencja reklamowa Brasil Warsaw oraz agencja mediowa UM.

Kampania w telewizji obejmuje emisje spotu m.in. w TVN, TVP, Polsat oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN24, Polsat News, Wydarzenia24, Eurosport, Polsat Cafe, TV Kobieta, TVP Seriale, TVN7.

Oprócz promocji spotu w telewizji przewidziane są szerokie działania digitalowe oraz kampania PR-owa, za którą odpowiadać będzie agencja PR – Brief me. Do jej zadań będzie należeć m.in. komunikacja zewnętrzna firmy, plasowanie marki w mediach oraz oprawa medialna raportu przygotowanego na podstawie przeprowadzonego badania, a także edukacja prozdrowotna. Działania skierowane będą do szerokiej grupy mediów, w tym również branżowych.

Celem kampanii telewizyjnej i digitalowej jest pokazanie, że Polacy często mają własne sposoby radzenia sobie ze stresem, ale nie zawsze są one wystarczające i wówczas mogą sięgnąć po inne, sprawdzone i bezpieczne metody – jak lek ziołowy marki Persen. Natomiast działania PR mają wyjaśnić zasadność hasła „Metody na stres” i osadzić go w kontekście kulturowym, społecznym. Będą one również wsparciem budowania świadomości marki Persen oraz umacniania wizerunku marki Zentiva realizującej misję działania na rzecz zdrowia i dobrostanu wszystkich pokoleń.

Chcemy przedstawić te metody, takie jak ćwiczenia oddechowe czy oglądanie filmów, ale jednocześnie wskazać, że w przypadku długofalowego stresu warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania, jak nasz lek. Kampania ma skłonić do refleksji i pokazać, kiedy domowe metody przestają działać, i kiedy warto rozważyć profesjonalne wsparcie – bez straszenia, w pełni edukacyjne – wskazuje Ida Skrzeszewska, OTC Portfolio Manager Zentiva Polska.

Kampania marki Persen forte skierowana jest do wszystkich osób, które właśnie ze stresem (i towarzyszącymi mu objawami, takimi jak niepokój, napięcie nerwowe, nadmierne pobudzenie, problemy ze snem) próbowały uporać się swoimi metodami, ale doszły do przysłowiowej ściany i nie są już w stanie sobie w ten sposób pomóc. Persen forte dostępny jest w aptekach bez recepty.

Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia marki w ramach działań długofalowych.

Źródło: Zentiva Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Upominki świąteczne - propozycje marki Nobilia
Przed nami jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w roku – Boże Narodzenie. Z tej okazji marka Nobilia stworzyła wyjątkowe zestawy z myślą o nadchodzącym sezonie świątecznym. Każda z powstałych kompozycji jest unikatowa, zaprojektowana w ścisłej współpracy z prestiżowymi markami, często niszowymi i cenionymi za swoje rzemieślnicze podejście oraz...
Murale z Matą w kampanii EA Sports FC 25
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone. Pierwszy powstał w Warszawie przy Rondzie ONZ, a drugi w Ostrowie Lubelskim przy boisku LKS Tajfun Ostrów Lubelski – klubu, którego Mata jest prezesem i piłkarzem. Murale powstały w ramach kampanii z okazji premiery EA SPORTS FC 25.
Radaway zachęca do samobadania pod prysznicem
Październik jest miesiącem świadomości raka piersi. Radaway, czołowy polski producent kabin prysznicowych, organizuje z tej okazji wyjątkową akcję edukacyjną. Współpraca z Federacją, wspierającą kobiety walczące z tą chorobą, ma na celu zwrócenie uwagi na profilaktykę nowotworową oraz zachęcenie do regularnego samobadania. Inicjatywa promuje nawyk kontrolowania...
Platige Image nagrodzone na gali The Best Annual Report 2023
Podczas prestiżowej Gali „The Best Annual Report 2023” Platige Image zostało wyróżnione dwoma nagrodami za raporty finansowe, co podkreśla zaangażowanie spółki w utrzymywanie najwyższych standardów w zakresie transparentności finansowej i komunikacji korporacyjnej.
Clarins Polska przedłuża kontrakt z Małgorzata Rozenek-Majdan
Polski dystrybutor marki Clarins kontynuuje współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764