Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Z początkiem września wystartowała całkiem nowa odsłona promocji marki Persen w telewizji. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne były agencja reklamowa Brasil Warsaw oraz agencja mediowa UM.
Kampania w telewizji obejmuje emisje spotu m.in. w TVN, TVP, Polsat oraz w stacjach tematycznych, takich jak TVN24, Polsat News, Wydarzenia24, Eurosport, Polsat Cafe, TV Kobieta, TVP Seriale, TVN7.
Oprócz promocji spotu w telewizji przewidziane są szerokie działania digitalowe oraz kampania PR-owa, za którą odpowiadać będzie agencja PR – Brief me. Do jej zadań będzie należeć m.in. komunikacja zewnętrzna firmy, plasowanie marki w mediach oraz oprawa medialna raportu przygotowanego na podstawie przeprowadzonego badania, a także edukacja prozdrowotna. Działania skierowane będą do szerokiej grupy mediów, w tym również branżowych.
Celem kampanii telewizyjnej i digitalowej jest pokazanie, że Polacy często mają własne sposoby radzenia sobie ze stresem, ale nie zawsze są one wystarczające i wówczas mogą sięgnąć po inne, sprawdzone i bezpieczne metody – jak lek ziołowy marki Persen. Natomiast działania PR mają wyjaśnić zasadność hasła „Metody na stres” i osadzić go w kontekście kulturowym, społecznym. Będą one również wsparciem budowania świadomości marki Persen oraz umacniania wizerunku marki Zentiva realizującej misję działania na rzecz zdrowia i dobrostanu wszystkich pokoleń.
Chcemy przedstawić te metody, takie jak ćwiczenia oddechowe czy oglądanie filmów, ale jednocześnie wskazać, że w przypadku długofalowego stresu warto sięgnąć po sprawdzone rozwiązania, jak nasz lek. Kampania ma skłonić do refleksji i pokazać, kiedy domowe metody przestają działać, i kiedy warto rozważyć profesjonalne wsparcie – bez straszenia, w pełni edukacyjne – wskazuje Ida Skrzeszewska, OTC Portfolio Manager Zentiva Polska.
Kampania marki Persen forte skierowana jest do wszystkich osób, które właśnie ze stresem (i towarzyszącymi mu objawami, takimi jak niepokój, napięcie nerwowe, nadmierne pobudzenie, problemy ze snem) próbowały uporać się swoimi metodami, ale doszły do przysłowiowej ściany i nie są już w stanie sobie w ten sposób pomóc. Persen forte dostępny jest w aptekach bez recepty.
Kampania telewizyjna jest elementem wsparcia marki w ramach działań długofalowych.
Źródło: Zentiva Polska