logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metrodsztuki: ASP i Ströer inaugurują wystawę w przestrzeni Warszawskiego Metra

  PR 19.07.2019, przeczytano 1003 razy
ilustracjastrzałka

Od 22 lipca na wszystkich stacjach II linii metra będzie można zobaczyć najlepsze prace ponad 40 absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie z ostatnich 10 lat. Tymczasowa galeria to efekt współpracy pomiędzy ASP, a firmą Ströer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/metrodsztuki%3A-asp-i-str%C3%B6er-inauguruja-wystawe-w-przestrzeni-warszawskiego-metra,383301,artykul.html

Wystawa jest podsumowaniem 10 lat projektu „Coming Out”, co roku prezentującego najciekawsze prace dyplomowe absolwentów Akademii. Wybrane kreacje będą rozmieszczone na 7 stacjach II linii metra i na ponad miesiąc zajmą wszystkie znajdujące się tam nośniki reklamowe. Za wybór prac i opiekę artystyczną nad wystawą odpowiada Akademia Sztuk Pięknych. Firma Ströer, będąca wyłącznym operatorem nośników reklamowych na II linii metra, jest głównym partnerem i mecenasem inicjatywy.

- Będąc częścią przestrzeni miejskiej chcemy, by przestrzeń ta inspirowała, edukowała, a czasem zaskakiwała mieszkańców. Dlatego stale angażujemy się w akcje społeczne i projekty promujące kulturę. „MetrOdSztuki” to w tym kontekście inicjatywa na wyjątkowo dużą skalę. Cieszymy się, że udało nam się zrealizować ją wspólnie z ASP. Dzięki umieszczeniu sztuki w przestrzeni publicznej, prace młodych polskich artystów trafią do szerokiego grona odbiorców. Liczymy, że projekty te nie tylko uatrakcyjnią pasażerom podróże metrem w okresie wakacyjnym, ale i skłonią do refleksji, dyskusji bądź dalszego zainteresowania danym tematem. Chcielibyśmy, aby było to pierwsze z wielu tego typu przedsięwzięć – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer

ilustracjastrzałka

Maja Kitajewska - malarstwo

Specjalnie na potrzeby projektu organizatorzy zaplanowali trasę zwiedzania, dzięki której każda praca odsyła do następnej. Zaprojektowana ścieżka ma ponad 1600 metrów, a obejrzenie całości wystawy może zająć od 2,5 do nawet 4 godzin. Na każdej kreacji znajdzie się również QR kod, który po jego zeskanowaniu przeniesie nas na stronę, gdzie można będzie dowiedzieć się więcej o artyście i jego projekcie. Skanowanie kolejnych kodów umożliwi również udział w grze miejskiej – dla pierwszych 500 osób, które zobaczą i zeskanują wszystkie prace, Ströer i ASP przygotowały nagrody – bilety do kina i teatru, książki i albumy nt. sztuki.

ilustracjastrzałka

Jacek Morawski - wzornictwo

- Wystawa MetrODsztuki jest doskonałą okazją do podsumowania 10 lat Coming Out - Najlepszych Dyplomów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Cieszymy się, że możemy przypomnieć prace i sylwetki młodych twórców, którym pomogliśmy na starcie kariery i  już z powodzeniem funkcjonują na rynku sztuki. Ekspozycja w metrze, możliwa dzięki partnerskiej współpracy z firmą Ströer to nowatorski projekt, pozwalający dotrzeć ze sztuką do użytkowników komunikacji miejskiej, wyjść z nią z murów ASP i zamkniętych galerii. To był zawsze jeden z celów projektu Coming Out. - prof. Paweł Nowak, kurator projektu Coming Out.

ilustracjastrzałka

Dorota Proba - scenografia

Ekspozycję będzie można zwiedzać do 25 sierpnia.

Źródło: Ströer

www.stroerdigital.pl

Dodatkowe informacje:

Akcja organizowana jest pod honorowym patronatem Prezydenta m.st. Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Wśród partnerów i patronów medialnych są: Metro Warszawskie, Polityka, ChilliZet, STGU oraz MMP.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764