logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metrodsztuki: ASP i Ströer inaugurują wystawę w przestrzeni Warszawskiego Metra

  PR 19.07.2019, przeczytano 1009 razy
ilustracjastrzałka

Od 22 lipca na wszystkich stacjach II linii metra będzie można zobaczyć najlepsze prace ponad 40 absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie z ostatnich 10 lat. Tymczasowa galeria to efekt współpracy pomiędzy ASP, a firmą Ströer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/metrodsztuki%3A-asp-i-str%C3%B6er-inauguruja-wystawe-w-przestrzeni-warszawskiego-metra,383301,artykul.html

Wystawa jest podsumowaniem 10 lat projektu „Coming Out”, co roku prezentującego najciekawsze prace dyplomowe absolwentów Akademii. Wybrane kreacje będą rozmieszczone na 7 stacjach II linii metra i na ponad miesiąc zajmą wszystkie znajdujące się tam nośniki reklamowe. Za wybór prac i opiekę artystyczną nad wystawą odpowiada Akademia Sztuk Pięknych. Firma Ströer, będąca wyłącznym operatorem nośników reklamowych na II linii metra, jest głównym partnerem i mecenasem inicjatywy.

- Będąc częścią przestrzeni miejskiej chcemy, by przestrzeń ta inspirowała, edukowała, a czasem zaskakiwała mieszkańców. Dlatego stale angażujemy się w akcje społeczne i projekty promujące kulturę. „MetrOdSztuki” to w tym kontekście inicjatywa na wyjątkowo dużą skalę. Cieszymy się, że udało nam się zrealizować ją wspólnie z ASP. Dzięki umieszczeniu sztuki w przestrzeni publicznej, prace młodych polskich artystów trafią do szerokiego grona odbiorców. Liczymy, że projekty te nie tylko uatrakcyjnią pasażerom podróże metrem w okresie wakacyjnym, ale i skłonią do refleksji, dyskusji bądź dalszego zainteresowania danym tematem. Chcielibyśmy, aby było to pierwsze z wielu tego typu przedsięwzięć – komentuje Andrzej Magdziak, CEO Grupy Ströer

ilustracjastrzałka

Maja Kitajewska - malarstwo

Specjalnie na potrzeby projektu organizatorzy zaplanowali trasę zwiedzania, dzięki której każda praca odsyła do następnej. Zaprojektowana ścieżka ma ponad 1600 metrów, a obejrzenie całości wystawy może zająć od 2,5 do nawet 4 godzin. Na każdej kreacji znajdzie się również QR kod, który po jego zeskanowaniu przeniesie nas na stronę, gdzie można będzie dowiedzieć się więcej o artyście i jego projekcie. Skanowanie kolejnych kodów umożliwi również udział w grze miejskiej – dla pierwszych 500 osób, które zobaczą i zeskanują wszystkie prace, Ströer i ASP przygotowały nagrody – bilety do kina i teatru, książki i albumy nt. sztuki.

ilustracjastrzałka

Jacek Morawski - wzornictwo

- Wystawa MetrODsztuki jest doskonałą okazją do podsumowania 10 lat Coming Out - Najlepszych Dyplomów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Cieszymy się, że możemy przypomnieć prace i sylwetki młodych twórców, którym pomogliśmy na starcie kariery i  już z powodzeniem funkcjonują na rynku sztuki. Ekspozycja w metrze, możliwa dzięki partnerskiej współpracy z firmą Ströer to nowatorski projekt, pozwalający dotrzeć ze sztuką do użytkowników komunikacji miejskiej, wyjść z nią z murów ASP i zamkniętych galerii. To był zawsze jeden z celów projektu Coming Out. - prof. Paweł Nowak, kurator projektu Coming Out.

ilustracjastrzałka

Dorota Proba - scenografia

Ekspozycję będzie można zwiedzać do 25 sierpnia.

Źródło: Ströer

www.stroerdigital.pl

Dodatkowe informacje:

Akcja organizowana jest pod honorowym patronatem Prezydenta m.st. Warszawy Rafała Trzaskowskiego. Wśród partnerów i patronów medialnych są: Metro Warszawskie, Polityka, ChilliZet, STGU oraz MMP.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764