logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Metsä Tissue wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej

  PR 26.01.2022, przeczytano 686 razy

Spark Foundry, agencja należąca do Publicis Groupe, wygrała przetarg na obsługę mediową Metsä Tissue – producenta papierowych artykułów higienicznych, właściciela marek tj. Lambi, Mola i Tento. Agencja Spark Foundry będzie odpowiedzialna za strategiczne planowanie kampanii i zakup mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mets%C3%A4-tissue-wybiera-spark-foundry-do-obslugi-mediowej,394546,artykul.html

- Naszym celem było znalezienie agencji mediowej z zasięgiem międzynarodowym, która zwiększyłaby widoczność naszych marek, przede wszystkim marki Lambi na wszystkich naszych kluczowych rynkach. Chcieliśmy wybrać długoterminowego partnera, który będzie pomagał nam wdrażać ustaloną strategię i osiągać ambitne cele biznesowe Metsä Tissue – mówi Magdalena Smolińska, Dyrektor Marketingu CEE Metsä Tissue i dodaje – Po szczegółowej analizie agencji, doszliśmy do wniosku, że Spark Foundry najlepiej odpowiada na potrzeby Metsä Tissue. Ich oferta była doskonałym połączeniem wiedzy i doświadczenia strategicznego z dogłębną znajomością lokalnych rynków mediowych. Doceniliśmy również bardzo wysoką jakość prezentowanych planów, ujednolicone procesy i spójne narzędzia na wszystkich rynkach, jak również kompetentne lokalne zespoły dbające o codzienny biznes.

W przetargu brały udział 4 agencje o zasięgu międzynarodowym. Współpraca pomiędzy Metsä Tissue a Spark Foundry rozpoczęła się z początkiem stycznia, a działania zaplanowane są na przestrzeni całego roku.

Źródło: Spark Foundry

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764