logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mexad Games - nowa agencja na rynku

  PR 04.06.2019, przeczytano 804 razy

Nowopowstała agencja Mexad Games oferować będzie kompleksowe doradztwo wszystkim markom, które chcą swoją komunikację marketingową skierować w stronę fanów gamingu i esportu. W zakres oferowanych usług wchodzą zarówno działania strategiczne, jak i kreacja i realizacja kampanii z pomiarem efektów i ewaluacją działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mexad-games---nowa-agencja-na-rynku,382748,artykul.html

Agencja Mexad, specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii performance cross-device, powołuje nowy oddział. Mexad Games łączyć będzie doświadczenie specjalistów performance marketingu z ekspertyzą w zakresie rynku esportu i gamingu. Grupa, do której Mexad Games kierować będzie swoje usługi, jest szeroka: są to osoby odpowiedzialne za budżety aktywacyjne marek – marketerzy, brand managerowie oraz specjaliści od komunikacji, którzy chcieliby rozpocząć działania w branży gamingowej czy esportowej, ale nie mają jeszcze odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Mexad oferuje także partnerstwo domom mediowym, którym dostarczać może odpowiednie rozwiązania strategiczne i aktywacje dla ich klientów.

Działaniami spółki pokierują Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi Mexad, a także specjaliści rynku esportowego - Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk. W ramach startu Mexad Games, we współpracy z Mobile Institute, przeprowadziło kompleksowe badanie polskich fanów esportu i gier. Będzie to jedna z pierwszych tak obszernych publikacji, która pomoże odpowiedzieć na pytania marketerów chcących rozpocząć komunikację z tą grupą docelową: Czy branża reklamowa jest gotowa na komunikację w tym świecie? Kim dokładnie jest polski fan esportu? Co i gdzie kupuje? Wyniki raportu zostaną zaprezentowane podczas pierwszego dnia Forum IAB 2019.

- Gaming i esport to globalne fenomeny kulturowe, ze stale rosnącą rzeszą fanów i widzów. Znaczenie tych zjawisk dla kultury, biznesu i społeczeństwa jest olbrzymie i nie można tego ignorować. Te gałęzie rozrywki przyciągają młodych ludzi o znaczącej sile nabywczej. Wiele marek wciąż nie jest świadomych tego, że ich konsumenci są tak licznie obecni w tym wirtualnym świecie, przez co tracą szansę na skuteczną komunikację z nimi. To chcemy zmienić i z taką myślą powstało Mexad Games. Naszym celem jest pokazanie, że w świecie gamingu i esportu jest miejsce dla wielu marek, a my, dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy, jesteśmy w stanie przeprowadzić marketera przez cały ten proces: od pomysłu, przez jego realizację, aż po mierzenie efektów i ewaluację działań - mówi Arkadiusz Miegoń z Mexad.

Od czerwca ruszy także Mexad Games Academy - inicjatywa edukacyjna wprowadzająca marketerów w świat gamingu i esportu w formie praktycznych szkoleń prowadzonych przez ekspertów. Podstawy tych zagadnień eksperci przedstawią podczas prezentacji drugiego dnia Forum IAB 2019.

Źródło: Mexad Games

www.mexad-games.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak zarządzać pieniędzmi, jak inwestować i jak zarobić, a nawet – jak dodawać i odejmować – czy można dowiedzieć się tego wszystkiego przesuwając pionki na planszy? Jak najbardziej. Bank Credit Agricole, przy współpracy z firmami The Heart i Mastercard, przygotował grę planszową "Misja Kasa", przy której cała rodzina będzie się świetnie...
Sztuka miejska już wkrótce w Chyloni
Warsztaty projektowe dla różnych grup odbiorców, spotkania z twórcami, muzyka i relaks to propozycja Traffic Design na ostatnie dni lata. W otoczeniu realizacji zaproszonych do udziału w festiwalu artystów będziemy świętować Chylonię – zwykłą dzielnicę, a jednocześnie bohaterkę miejskich opowieści.b
BUZZcenter przystąpił do IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił BUZZcenter.
Eksperci PSPR o czarno-białym świecie PR na rzeszowskiej scenie
W dniach 19–20 września 2024 roku, członkowie i członkinie PSPR licznie wystąpią na scenie XXIV Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Prelekcje i panele dyskusyjne będą dotyczyć wyzwań związanych z nowoczesnymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz kryzysami wizerunkowymi.
Harbingers prezentuje usługę Brandformance
Harbingers, agencja digital marketingu z Krakowa, wprowadza swoją kolejną nową usługę – Brandformance. To innowacyjne podejście łączące działania brandingowe z efektywnościowymi, zaprojektowane z myślą o firmach, które pragną nie tylko budować długoterminową wartość swojej marki, lecz także osiągać natychmiastowe wyniki sprzedażowe. Dzięki nowoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764