logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mexad Games - nowa agencja na rynku

  PR 04.06.2019, przeczytano 693 razy

Nowopowstała agencja Mexad Games oferować będzie kompleksowe doradztwo wszystkim markom, które chcą swoją komunikację marketingową skierować w stronę fanów gamingu i esportu. W zakres oferowanych usług wchodzą zarówno działania strategiczne, jak i kreacja i realizacja kampanii z pomiarem efektów i ewaluacją działań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mexad-games---nowa-agencja-na-rynku,382748,artykul.html

Agencja Mexad, specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii performance cross-device, powołuje nowy oddział. Mexad Games łączyć będzie doświadczenie specjalistów performance marketingu z ekspertyzą w zakresie rynku esportu i gamingu. Grupa, do której Mexad Games kierować będzie swoje usługi, jest szeroka: są to osoby odpowiedzialne za budżety aktywacyjne marek – marketerzy, brand managerowie oraz specjaliści od komunikacji, którzy chcieliby rozpocząć działania w branży gamingowej czy esportowej, ale nie mają jeszcze odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Mexad oferuje także partnerstwo domom mediowym, którym dostarczać może odpowiednie rozwiązania strategiczne i aktywacje dla ich klientów.

Działaniami spółki pokierują Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi Mexad, a także specjaliści rynku esportowego - Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk. W ramach startu Mexad Games, we współpracy z Mobile Institute, przeprowadziło kompleksowe badanie polskich fanów esportu i gier. Będzie to jedna z pierwszych tak obszernych publikacji, która pomoże odpowiedzieć na pytania marketerów chcących rozpocząć komunikację z tą grupą docelową: Czy branża reklamowa jest gotowa na komunikację w tym świecie? Kim dokładnie jest polski fan esportu? Co i gdzie kupuje? Wyniki raportu zostaną zaprezentowane podczas pierwszego dnia Forum IAB 2019.

- Gaming i esport to globalne fenomeny kulturowe, ze stale rosnącą rzeszą fanów i widzów. Znaczenie tych zjawisk dla kultury, biznesu i społeczeństwa jest olbrzymie i nie można tego ignorować. Te gałęzie rozrywki przyciągają młodych ludzi o znaczącej sile nabywczej. Wiele marek wciąż nie jest świadomych tego, że ich konsumenci są tak licznie obecni w tym wirtualnym świecie, przez co tracą szansę na skuteczną komunikację z nimi. To chcemy zmienić i z taką myślą powstało Mexad Games. Naszym celem jest pokazanie, że w świecie gamingu i esportu jest miejsce dla wielu marek, a my, dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy, jesteśmy w stanie przeprowadzić marketera przez cały ten proces: od pomysłu, przez jego realizację, aż po mierzenie efektów i ewaluację działań - mówi Arkadiusz Miegoń z Mexad.

Od czerwca ruszy także Mexad Games Academy - inicjatywa edukacyjna wprowadzająca marketerów w świat gamingu i esportu w formie praktycznych szkoleń prowadzonych przez ekspertów. Podstawy tych zagadnień eksperci przedstawią podczas prezentacji drugiego dnia Forum IAB 2019.

Źródło: Mexad Games

www.mexad-games.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764