Nowopowstała agencja Mexad Games oferować będzie kompleksowe doradztwo wszystkim markom, które chcą swoją komunikację marketingową skierować w stronę fanów gamingu i esportu. W zakres oferowanych usług wchodzą zarówno działania strategiczne, jak i kreacja i realizacja kampanii z pomiarem efektów i ewaluacją działań.
Agencja Mexad, specjalizująca się w planowaniu i realizacji kampanii performance cross-device, powołuje nowy oddział. Mexad Games łączyć będzie doświadczenie specjalistów performance marketingu z ekspertyzą w zakresie rynku esportu i gamingu. Grupa, do której Mexad Games kierować będzie swoje usługi, jest szeroka: są to osoby odpowiedzialne za budżety aktywacyjne marek – marketerzy, brand managerowie oraz specjaliści od komunikacji, którzy chcieliby rozpocząć działania w branży gamingowej czy esportowej, ale nie mają jeszcze odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Mexad oferuje także partnerstwo domom mediowym, którym dostarczać może odpowiednie rozwiązania strategiczne i aktywacje dla ich klientów.
Działaniami spółki pokierują Arkadiusz Miegoń i Emil Sobkowicz, wiceprezesi Mexad, a także specjaliści rynku esportowego - Jarosław Śmietana i Mateusz Kowalczyk. W ramach startu Mexad Games, we współpracy z Mobile Institute, przeprowadziło kompleksowe badanie polskich fanów esportu i gier. Będzie to jedna z pierwszych tak obszernych publikacji, która pomoże odpowiedzieć na pytania marketerów chcących rozpocząć komunikację z tą grupą docelową: Czy branża reklamowa jest gotowa na komunikację w tym świecie? Kim dokładnie jest polski fan esportu? Co i gdzie kupuje? Wyniki raportu zostaną zaprezentowane podczas pierwszego dnia Forum IAB 2019.
- Gaming i esport to globalne fenomeny kulturowe, ze stale rosnącą rzeszą fanów i widzów. Znaczenie tych zjawisk dla kultury, biznesu i społeczeństwa jest olbrzymie i nie można tego ignorować. Te gałęzie rozrywki przyciągają młodych ludzi o znaczącej sile nabywczej. Wiele marek wciąż nie jest świadomych tego, że ich konsumenci są tak licznie obecni w tym wirtualnym świecie, przez co tracą szansę na skuteczną komunikację z nimi. To chcemy zmienić i z taką myślą powstało Mexad Games. Naszym celem jest pokazanie, że w świecie gamingu i esportu jest miejsce dla wielu marek, a my, dzięki naszemu doświadczeniu i wiedzy, jesteśmy w stanie przeprowadzić marketera przez cały ten proces: od pomysłu, przez jego realizację, aż po mierzenie efektów i ewaluację działań - mówi Arkadiusz Miegoń z Mexad.
Od czerwca ruszy także Mexad Games Academy - inicjatywa edukacyjna wprowadzająca marketerów w świat gamingu i esportu w formie praktycznych szkoleń prowadzonych przez ekspertów. Podstawy tych zagadnień eksperci przedstawią podczas prezentacji drugiego dnia Forum IAB 2019.
Źródło: Mexad Games