logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mexad nowym klientem Meetrics

  PR 05.06.2018, przeczytano 625 razy

Po 4-miesięcznej testowej współpracy agencja Mexad podpisała umowę z Meetrics. Firmy będą współpracować w zakresie m.in. pomiarów Viewability reklam oraz Brand Safety. Podczas testów, trwających od początku br., średnio czas kontaktu użytkownika z reklamami dostarczanymi przez Mexad był o niemal 80% wyższy niż benchmark Meetrics dla Polski, podawany w cokwartalnych raportach (Benchmark Report).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mexad-nowym-klientem-meetrics,36757,artykul.html

Umowa została podpisana na okres do końca 2018 roku. Współpraca dotyczy pomiarów i weryfikacji Viewability kampanii reklamowych prowadzonych przez Mexad, a także obszarów takich jak Brand Safety I fraudy.

Mexad to założona w 2008 roku agencja, która specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w modelu programmatic. Należy do międzynarodowej grupy DataXu, jednego z globalnych liderów w dziedzinie marketingu zautomatyzowanego. Firma została założona przez specjalistów z NASA, którzy pracowali przy misji na Marsa, a następnie postanowili  wykorzystać w marketingu swoją wiedzę i opracowane algorytmy.

Klientami Mexad w Polsce są globalne marki, duzi polscy marketerzy, jak również agencje i domy mediowe.

- Dzięki współpracy z Meetrics zyskujemy pewność, a w ślad za tym pewność taką zyskują też nasi klienci, że realizowane przez nas kampanie zawierają najwyższej jakości powierzchnie reklamowe, dzięki czemu jakość kontaktu i przez to konwersja na sprzedaż jest wyższa  - mówi Arkadiusz Miegoń, Country Manager w Mexad - W czasie kilkumiesięcznych testów rozwiązań Meetrics, dzięki bliskiej współpracy osób z obu zespołów, udało nam się uzyskać bardzo dobre wskaźniki optymalizacji powierzchni reklamowych i zaobserwowaliśmy lepsze wskaźniki interakcji. A co dla mnie najważniejsze, ludzie, którzy prowadzą kampanie dla naszych klientów zyskali potwierdzenie, że ich działania są skuteczne.

- Mexad będąc ekspertem w zakupie programmatic, koncentruje sie przede wszystkim na skuteczności działań, a ponad połowę kampanii realizuje na powierzchniach mobile. Główny nacisk optymalizacji, poza KPI sprzedażowymi, kładziony jest zatem na optymalizację czasu kontaktu reklamy z konsumentem. Podczas kilkumiesięcznych testów, od początku br., średnio czas kontaktu użytkownika z reklamami dostarczanymi przez Mexad był o niemal 80% wyższy niż benchmark Meetrics dla Polski, podawany przez naszą firmę w cokwartalnych raportach. To wyjątkowo dobre osiagnięcie, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę fakt dużego udziału mobile, którego konsumpcja jest generalnie dużo szybsza – dodaje Tomasz Piątkowski, Country Manager Poland w Meetrics.

Źródło: Meetrics

www.meetrics.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764