Po 4-miesięcznej testowej współpracy agencja Mexad podpisała umowę z Meetrics. Firmy będą współpracować w zakresie m.in. pomiarów Viewability reklam oraz Brand Safety. Podczas testów, trwających od początku br., średnio czas kontaktu użytkownika z reklamami dostarczanymi przez Mexad był o niemal 80% wyższy niż benchmark Meetrics dla Polski, podawany w cokwartalnych raportach (Benchmark Report).
Umowa została podpisana na okres do końca 2018 roku. Współpraca dotyczy pomiarów i weryfikacji Viewability kampanii reklamowych prowadzonych przez Mexad, a także obszarów takich jak Brand Safety I fraudy.
Mexad to założona w 2008 roku agencja, która specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych w modelu programmatic. Należy do międzynarodowej grupy DataXu, jednego z globalnych liderów w dziedzinie marketingu zautomatyzowanego. Firma została założona przez specjalistów z NASA, którzy pracowali przy misji na Marsa, a następnie postanowili wykorzystać w marketingu swoją wiedzę i opracowane algorytmy.
Klientami Mexad w Polsce są globalne marki, duzi polscy marketerzy, jak również agencje i domy mediowe.
- Dzięki współpracy z Meetrics zyskujemy pewność, a w ślad za tym pewność taką zyskują też nasi klienci, że realizowane przez nas kampanie zawierają najwyższej jakości powierzchnie reklamowe, dzięki czemu jakość kontaktu i przez to konwersja na sprzedaż jest wyższa - mówi Arkadiusz Miegoń, Country Manager w Mexad - W czasie kilkumiesięcznych testów rozwiązań Meetrics, dzięki bliskiej współpracy osób z obu zespołów, udało nam się uzyskać bardzo dobre wskaźniki optymalizacji powierzchni reklamowych i zaobserwowaliśmy lepsze wskaźniki interakcji. A co dla mnie najważniejsze, ludzie, którzy prowadzą kampanie dla naszych klientów zyskali potwierdzenie, że ich działania są skuteczne.
- Mexad będąc ekspertem w zakupie programmatic, koncentruje sie przede wszystkim na skuteczności działań, a ponad połowę kampanii realizuje na powierzchniach mobile. Główny nacisk optymalizacji, poza KPI sprzedażowymi, kładziony jest zatem na optymalizację czasu kontaktu reklamy z konsumentem. Podczas kilkumiesięcznych testów, od początku br., średnio czas kontaktu użytkownika z reklamami dostarczanymi przez Mexad był o niemal 80% wyższy niż benchmark Meetrics dla Polski, podawany przez naszą firmę w cokwartalnych raportach. To wyjątkowo dobre osiagnięcie, szczególnie jeśli weźmie się pod uwagę fakt dużego udziału mobile, którego konsumpcja jest generalnie dużo szybsza – dodaje Tomasz Piątkowski, Country Manager Poland w Meetrics.
Źródło: Meetrics