logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MFP Sharp - z nagrodą If Design 2019

  PR 21.02.2019, przeczytano 535 razy

Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mfp-sharp---z-nagroda-if-design-2019,381344,artykul.html

Nagrodę iF Design Award przyznaje się w siedmiu kategoriach, w tym za Produkt, Opakowanie oraz Komunikację (w tym za stronę internetową). W 2019 roku o nagrody we wszystkich kategoriach rywalizowało 6 375 produktów z 52 krajów, urządzenie wielofunkcyjne Sharp zwyciężyło w kategorii Produkt.

Główne zalety MX-B455W/B355W

Celem Sharp było zaprojektowanie A4 MFP, które mogłoby stanąć obok biurka i nie zawadzać. Dążąc do czystych, opływowych linii bez wystających elementów Sharp stworzył miękko zaokrągloną sylwetkę urządzenia. Ponadto posiada ono prosty w obsłudze interfejs, taki sam jak większe maszyny Sharp A3. To oznacza, że urządzenia, których obsługa jest przyjazna dla użytkownika mogą teraz stanąć w każdym biurze, bez względu na jego powierzchnię.

Funkcje MX-B455W/B355W zaprojektowano tak, by zwiększyć produktywność biura. Wersja MX-B455W jest wyposażona w funkcję szybkiego dwustronnego skanowania kolorowego z prędkością 110 ipm (obrazów na minutę) – to jedna z najwyższych prędkości skanowania w branży*1. Inna ważna funkcja to możliwość pracy z usługami w chmurze np. Google Drive i OneDrive.

Nagroda iF Design Award

Nagrodę iF Design Award przyznaje się co roku od roku 1953. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe. Konkurs organizuje iF International Forum Design GmbH, międzynarodowa grupa z siedzibą w Niemczech zajmująca się promocją wybitnego wzornictwa. Zwycięskie produkty są prezentowane na wystawie iF Design w Hamburgu. Można je także zobaczyć na stronie internetowej iF World Design Guide oraz za pośrednictwem aplikacji iF Design App działającej w systemach Android i iOS.

Źródło: Sharp

www.sharp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764