logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MHC Mobility powierza Euvic Digital przygotowanie kampanii

  PR 15.05.2025, przeczytano 265 razy
ilustracja

Agencja Euvic Digital (Euvic Performance) na zlecenie firmy MHC Mobility (Mitsubishi HC Capital Group), specjalizującej się wynajmie i finansowaniu pojazdów, przygotowała kampanię marketingową, związaną z długoterminowym wynajmem samochodów. Jej celem jest dotarcie do nowego segmentu klientów firmy: małych i średnich przedsiębiorstw (SME) oraz jednoosobowych działalności gospodarczych (JDG). 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mhc-mobility-powierza-euvic-digital%C2%A0przygotowanie-kampanii,408817,artykul.html

Euvic Digital odpowiada kompleksowo za realizację kampanii, obejmującą kreację, planowanie i zakup mediów, a także stworzenie dedykowanych landing pages prezentujących ofertę modeli samochodów osobowych. 

– Od lat współpracujemy z Euvic Digital. To partner, który rozumie naszą strategię i z pełnym zaangażowaniem odpowiada na nasze potrzeby i oczekiwania – podkreśla Sandra Szkwarek, Marketing & Product Development Director w MHC Mobility. – Kampania, którą obecnie realizujemy wspólnie z zespołem Euvic Digital, została zaprojektowana z myślą o skutecznym generowaniu jakościowych leadów sprzedażowych. Agencja nie tylko zaproponowała precyzyjnie dobrane kanały dotarcia, ale też trafnie sprofilowała grupy odbiorców i stworzyła wyraziste, angażujące kreacje. Jesteśmy przekonani, że dzięki tym działaniom znacząco wzrośnie zainteresowanie naszą usługą – dodaje. 

MHC Mobility oferuje pełną gamę usług z zakresu finansowania i wynajmu pojazdów oraz optymalizacji floty. Zapewnia m.in. wynajem długo-, krótko- i średnioterminowy, a także sprzedaż pojazdów poleasingowych. W ofercie MHC Mobility znajdują się samochody osobowe i dostawcze. Firma jest częścią międzynarodowej grupy flotowej i odpowiada za zarządzanie ponad 150 000 pojazdów w całej Europie.  

– Jesteśmy dumni, że MHC Mobility po raz kolejny zaufało naszej agencji przy realizacji tak istotnego projektu. Przygotowaliśmy kompleksową kampanię, łącząc kreatywny przekaz z efektywną strategią mediową, aby skutecznie dotrzeć do grupy docelowej i wesprzeć biznesowe cele Klienta – Anastazja Małyska-Zalewska, Account Manager Euvic Digital. 

Źródło: Euvic Digital

euvicperformance.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764