logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miasta i regiony rozpoczynają walkę o Złote Formaty

  PR 29.06.2011, przeczytano 1244 razy

Aż 157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. Już w lipcu poznamy listę nominowanych, a 21 września dowiemy się, które z samorządów znalazły się wśród laureatów. Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze na nowoczesnych nośnikach Infoscreen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miasta-i-regiony-rozpoczynaja-walke-o-zlote-formaty-,12794,artykul.html

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenie dedykowane szeroko pojętej promocji miejsc. Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji Konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

Prestiżowa statuetka Złote Formaty jest cennym wyróżnieniem dla uczestników Konkursu i potwierdzeniem wysokiego poziomu realizowanych przez nich przedsięwzięć promocyjnych. Z roku na rok rosną wymagania wobec zgłaszanych projektów. Kategorie konkursowe ewoluują, oceniana jest większa kompleksowość zgłaszanych projektów. Konkurs Złote Formaty rozwija się wraz z potencjałem, zdobywaną wiedzą i doświadczeniem samorządów jak również wyznacza pewne standardy realizowanych przez miasta i regiony działań promocyjnych – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting, Opiekuna merytorycznego Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Uczestnicy Konkursu ubiegają się o tytuł Złotego Formatu w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Na zwycięzców, oprócz prestiżowej statuetki Złote Formaty, czekają atrakcyjne nagrody, między innymi ogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w warszawskim Metrze, ufundowane przez organizatora Konkursu i Festiwalu, Grupę Ströer. Łączna wartość kampanii to 100 tys. PLN brutto w każdej z pięciu kategorii konkursowych. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla samorządów wyróżnieniem. W tegorocznej edycji zgłoszono do konkursu 157 projektów z 67 samorządów, w tym aż 12 do najbardziej prestiżowej i zarazem najtrudniejszej kategorii – Grand Prix Festiwalu. Ponadto 27 projektów napłynęło do kategorii kampania reklamowa, a 22 do kategorii kampania PR/PR on-line. Dużą popularnością cieszyły się kategorie: wydawnictwo promocyjne oraz event – do obu zgłoszono po 48 projektów.

Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordową liczbę, 44 projekty, zgłosiło województwo warmińsko-mazurskie. Na drugim miejscu znalazł się lider poprzednich edycji Konkursu, województwo śląskie, które zgłosiło 24 projekty.

Projekty oceni Jury składające się z ekspertów w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej oraz przedstawicieli środowisk akademickich. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełni Ernst & Young.

Źródło: Citybell

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764