logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Miasta i regiony rozpoczynają walkę o Złote Formaty

  PR 29.06.2011, przeczytano 1138 razy

Aż 157 projektów promocyjnych zgłosiło 67 samorządów reprezentujących wszystkie województwa Polski do V edycji konkursu Złote Formaty – najważniejszego i najbardziej prestiżowego konkursu związanego z dziedziną promocji miejsc. Już w lipcu poznamy listę nominowanych, a 21 września dowiemy się, które z samorządów znalazły się wśród laureatów. Na zwycięzców czekają m.in. ogólnopolskie kampanie reklamowe oraz kampanie w warszawskim metrze na nowoczesnych nośnikach Infoscreen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/miasta-i-regiony-rozpoczynaja-walke-o-zlote-formaty-,12794,artykul.html

Rozstrzygnięcie V edycji Konkursu Złote Formaty nastąpi podczas Festiwalu Promocji Miast i Regionów, który odbędzie się w dniach 20-21 września 2011 roku w Warszawie. Festiwal Promocji Miast i Regionów to największe w Polsce, a także w Europie wydarzenie dedykowane szeroko pojętej promocji miejsc. Konkurs Złote Formaty stanowi przegląd osiągnięć promocyjnych polskich miast i regionów oraz weryfikację postępów w zakresie efektywności działań promocyjnych. Dotychczas, do czterech edycji Konkursu, 240 samorządów przesłało ponad 600 projektów.

Prestiżowa statuetka Złote Formaty jest cennym wyróżnieniem dla uczestników Konkursu i potwierdzeniem wysokiego poziomu realizowanych przez nich przedsięwzięć promocyjnych. Z roku na rok rosną wymagania wobec zgłaszanych projektów. Kategorie konkursowe ewoluują, oceniana jest większa kompleksowość zgłaszanych projektów. Konkurs Złote Formaty rozwija się wraz z potencjałem, zdobywaną wiedzą i doświadczeniem samorządów jak również wyznacza pewne standardy realizowanych przez miasta i regiony działań promocyjnych – mówi Anna Proszowska-Sala, Dyr. Zarządzający Citybell Consulting, Opiekuna merytorycznego Festiwalu Promocji Miast i Regionów.

Uczestnicy Konkursu ubiegają się o tytuł Złotego Formatu w pięciu kategoriach: Grand Prix Festiwalu za całokształt działań promocyjnych prowadzonych na przestrzeni dwóch ostatnich lat, event, wydawnictwo promocyjne, kampania reklamowa oraz kampania public relations/public relations on-line.

Na zwycięzców, oprócz prestiżowej statuetki Złote Formaty, czekają atrakcyjne nagrody, między innymi ogólnopolskie kampanie outdoorowe i kampanie reklamowe na nośnikach Infoscreen w warszawskim Metrze, ufundowane przez organizatora Konkursu i Festiwalu, Grupę Ströer. Łączna wartość kampanii to 100 tys. PLN brutto w każdej z pięciu kategorii konkursowych. Nominacja jest także szansą na zdobycie jednej z cennych Nagród Specjalnych przyznawanych przez Patronów i Partnerów Festiwalu – Związek Miast Polskich, magazyny Elle i Brief for Poland oraz portal PRoto.pl.

Konkurencja w każdej kategorii jest duża. Już samo znalezienie się w gronie nominowanych projektów jest dla samorządów wyróżnieniem. W tegorocznej edycji zgłoszono do konkursu 157 projektów z 67 samorządów, w tym aż 12 do najbardziej prestiżowej i zarazem najtrudniejszej kategorii – Grand Prix Festiwalu. Ponadto 27 projektów napłynęło do kategorii kampania reklamowa, a 22 do kategorii kampania PR/PR on-line. Dużą popularnością cieszyły się kategorie: wydawnictwo promocyjne oraz event – do obu zgłoszono po 48 projektów.

Projekty napłynęły z każdego regionu Polski, przy czym rekordową liczbę, 44 projekty, zgłosiło województwo warmińsko-mazurskie. Na drugim miejscu znalazł się lider poprzednich edycji Konkursu, województwo śląskie, które zgłosiło 24 projekty.

Projekty oceni Jury składające się z ekspertów w zakresie budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej oraz przedstawicieli środowisk akademickich. Funkcję audytora, czuwającego nad prawidłowością przebiegu obrad Jury pełni Ernst & Young.

Źródło: Citybell

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Pawła Kowalewskiego w  Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA Global
Paweł Kowalewski, malarz, członek legendarnej Gruppy, wykładowca na wydziale wzornictwa warszawskiej ASP, właściciel agencji Communication Unlimited, został wybrany na stanowisko Vice President Creativity Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Global.
Bogdan Sosnowski dołącza do Magnatalenta
W ostatnim czasie do MagnaTalenta – agencji oferującej usługi m.in. z zakresu budowania marek osobistych i employer brandingu dołączył Bogdan Sosnowski. Będzie on odpowiadał za programy rozwojowe dla klientów agencji, ich kompetencje miękkie oraz zarządzanie zespołami zdalnymi. Rozszerza tym samym portfolio usług oferowanych przez MagnaTalenta.
Black Friday - konsumenci nie rezygnują z zakupów mimo pandemii
Coroczne święto handlu, przypadające 27 listopada, niezmiennie przyciąga rzesze klientów. Wszystko wskazuje na to, że nie inaczej będzie w tym roku – zakupy planuje 62% konsumentów.  Jak kształtują się preferencje klientów e-commerców związanych z branżą home? Prognozami dzieli się platforma Homebook.pl.
Rusza kampania społeczna „#Nieprzesadzam”
Babbel – platforma do nauki języków obcych wraz z fundacją Centrum Praw Kobiet przygotowała specjalną kampanię, mającą na celu zwiększenie świadomości wokół agresji językowej. Akcja związana jest z Międzynarodowym Dniem Eliminacji Przemocy wobec Kobiet, który obchodzony jest 25. listopada. Ma na celu uświadomienie, że przemoc wobec kobiet to nie tylko...
„Nie ma że głowa boli” - nowa kampania marki Apap
Marka leku przeciwbólowego Apap z portfolio USP Zdrowie startuje z nową odsłoną kampanii „Ani chwili nie trać na ból” przygotowanej przez agencję AżTuNagle
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764