logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michael Lamb w zarządzie RTB House

  PR 06.10.2023, przeczytano 447 razy
ilustracja

RTB House – globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, ogłosiła powołanie Michaela Lamba na stanowisko Chief Commercial Officer. Pokieruje on dalszym międzynarodowym rozwojem marki, ze szczególnym uwzględnieniem rynku amerykańskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michael-lamb-w-zarzadzie-rtb-house,401629,artykul.html

Michael Lamb dołącza do Zarządu RTB House i będzie odpowiedzialny za rozszerzanie relacji z klientami i partnerami oraz wzmacnianie pozycji firmy na rynku. Jego głównym celem będzie pozycjonowanie RTB House jako globalnego lidera marketingu w momencie wygaszenia plików cookies.

Michael Lamb ma ponad 20-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych. W ostatnich latach pełnił funkcję dyrektora generalnego PayPal oraz wiceprezesa do spraw Performance Marketingu. Wcześniej był prezesem MediaMath, wieloletnim Partnerem w dziale marketingu i mediów
w McKinsey, a także współzałożycielem X+1.

Cieszę się, że mogę dołączyć do firmy, która dostarcza tak dobre wyniki dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii. RTB House wcześnie wdrożyło algorytmy Deep Learning, a teraz ponownie wyprzedza rynek w obszarze przygotowań do przejścia na technologie bez wykorzystywania plików cookies. Zespół RTB House od dłuższego czasu przygotowuje się na nową rzeczywistość, podczas gdy inni wciąż o niej dyskutują” – mówi Michael Lamb, CCO RTB House.

Robert Dyczkowski, CEO RTB House dodaje: „W nieustannie rozwijającym się ekosystemie programmatic, RTB House pozostaje liderem dzięki swojej innowacyjnej i skutecznej technologii, która zapewnia lepsze wyniki naszym klientom oraz pozytywne doświadczenia konsumentom. Z Michaelem na pokładzie mamy przed sobą ekscytującą przyszłość. Będziemy dążyć do bycia liderem reklam cyfrowych, które zapewniają prywatność użytkownikom”.

Źródło: RTB House

rtbhouse.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764