logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michaj Sodolski dołącza do SEC Newgate CEE

  PR 16.06.2023, przeczytano 939 razy
ilustracja

Do agencji SEC Newgate CEE na stanowisku Account Manager dołączył Michaj Sodolski. Wzmocnił zespół obsługujący TVN Warner Bros. Discovery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michaj-sodolski-dolacza-do-sec-newgate-cee,400396,artykul.html

Michaj Sodolski specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i public affairs. Doświadczenie zdobywał po stronie agencji oraz będąc rzecznikiem prasowym Uniwersytetu WSB Merito w Gdańsku. Opracowywał i wdrażał strategie public relations dla klientów z branży nowych technologii, mediów i e-commerce oraz wspierał komunikację z otoczeniem legislacyjnym jednej z największych organizacji esportowych w Europie.

W SEC Newgate CEE zasilił zespół Urszuli Borzym obsługujący TVN Warner Bros. Discovery. Do jego obowiązków należy doradztwo w zakresie Public Affairs i Employer Brandingu.

Michaj Sodolski uzyskał nominację w konkursie Young Creatives Cannes 2022 w kategorii PR za projekt „Zmieniaj zasady” dla marki Samsung. W swojej karierze był też wykładowcą akademickim (Uniwersytet Gdański) i stypendystą m.in. Ernst Ludwig Ehrlich Studienwerk. Ukończył studia na Hochschule für Jüdische Studien Heidelberg i Uniwersytecie Gdańskim.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764