logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Banaszewski na pokładzie FireFly

   03.09.2010, przeczytano 3047 razy
ilustracjastrzałka

Do załogi FireFly Group dołączył Michał Banaszewski. Jako Account Director zarządzał będzie teamem, który "w komunikacji zintegrowanej kładzie szczególny nacisk na interactive".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-banaszewski-na-pokladzie-firefly,11217,artykul.html

Marek Piotrowski, Prezes FireFly Group, wyjaśnia, że nowy członek zespołu ma wnieść do firmy wkład w postani wiedzy dotyczącej social media i interactive, wspierając proces tworzenia komunikacji zintegrowanej.

Przez prawie trzy lata Michał Banaszewski pracował w dziale Client Service agencji interaktywnej Eskadra Opcom - początkowo jako Key Account Manager, a następnie Group Account Manager. Pracował strategicznie dla takich klientów, jak: Polkomtel, P&G, MultiBank i polski oddział Tchibo oraz projektowo dla Unilevera, Agory, Kompanii Piwowarskiej, Philipsa i Nikona.

Źródło: FireFly Group

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764