logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Banaszewski w składzie Komitetu Organizacyjnego Effie Awards 2021

  PR 15.03.2021, przeczytano 626 razy
ilustracja

Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2021. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 22. edycją projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-banaszewski-w-skladzie-komitetu-organizacyjnego-effie-awards-2021,390595,artykul.html

Komitet Organizacyjny Effie Awards jest ciałem decyzyjnym w kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych itp. na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Powoływany i wyłaniany jest co roku spośród dyrektorów zarządzających członków Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w drodze głosowania przez Komitet poprzedniej kadencji. Członkowie Komitetu nie mogą być w danym roku powołani do składu jury Effie Awards.

Kategorie Effie Awards 2021 otwierają się na nowe perspektywy

Tegoroczna edycja Effie Awards będzie inna od dotychczasowych odsłon konkursu. Na skutek pandemii marki m.in. przesunęły osie działań marketingowych w kierunku e-commerce i zintensyfikowały działania społeczno-biznesowe. Nowo przetarte szlaki marketingowe znajdą swoje odzwierciedlenie w kategoriach konkursowych. Zaszła bowiem istotna potrzeba przeformatowania niektórych z nich oraz utworzenia nowych.

- Przed Komitetem niemałe wyzwanie odzwierciedlenia w konkursie Effie Awards trendów, których nie można już pomijać i zmian rynkowych, których tempo zdecydowanie przyspieszyło. W związku z tym w ramach wyodrębnionej grupy roboczej pracujemy nad przeformatowaniem kategorii konkursowych. Osobiście bardzo się cieszę, że - modyfikując jedną z nich - znaleźliśmy miejsce dla zyskującego na znaczeniu szeroko pojętego obszaru commerce. To jednak nie wszystko - pojawią się również nowe, naprawdę „młode” kategorie. Liczymy, że dzięki tym zmianom konkurs i marka Effie będą jeszcze mocniejsze. - Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland

Michał Banaszewski od 15 lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, od niespełna dekady – z VMLY&R. Członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Przez wiele lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów. Obecnie również szef zespołu obsługi klienta, zarządzający 40-osobowym zespołem i relacją z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami. W tym czasie agencja zanotowała historyczne sukcesy, w tym tytuły Agencji Roku: Effie, KTR, "Media Marketing Polska" oraz Cannes Lions. Doświadczenie zdobywał w pracy dla globalnych i lokalnych firm, w tym m.in.: Danone, PepsiCo, T-Mobile, IKEA, Orange, Samsung, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi, Red Bull. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagellońskiego. Członek jury Effie Awards 2018 (kategoria: launch/relaunch, long term).

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764