logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Banaszewski w składzie Komitetu Organizacyjnego Effie Awards 2021

  PR 15.03.2021, przeczytano 328 razy
ilustracja

Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2021. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 22. edycją projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-banaszewski-w-skladzie-komitetu-organizacyjnego-effie-awards-2021,390595,artykul.html

Komitet Organizacyjny Effie Awards jest ciałem decyzyjnym w kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych itp. na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Powoływany i wyłaniany jest co roku spośród dyrektorów zarządzających członków Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w drodze głosowania przez Komitet poprzedniej kadencji. Członkowie Komitetu nie mogą być w danym roku powołani do składu jury Effie Awards.

Kategorie Effie Awards 2021 otwierają się na nowe perspektywy

Tegoroczna edycja Effie Awards będzie inna od dotychczasowych odsłon konkursu. Na skutek pandemii marki m.in. przesunęły osie działań marketingowych w kierunku e-commerce i zintensyfikowały działania społeczno-biznesowe. Nowo przetarte szlaki marketingowe znajdą swoje odzwierciedlenie w kategoriach konkursowych. Zaszła bowiem istotna potrzeba przeformatowania niektórych z nich oraz utworzenia nowych.

- Przed Komitetem niemałe wyzwanie odzwierciedlenia w konkursie Effie Awards trendów, których nie można już pomijać i zmian rynkowych, których tempo zdecydowanie przyspieszyło. W związku z tym w ramach wyodrębnionej grupy roboczej pracujemy nad przeformatowaniem kategorii konkursowych. Osobiście bardzo się cieszę, że - modyfikując jedną z nich - znaleźliśmy miejsce dla zyskującego na znaczeniu szeroko pojętego obszaru commerce. To jednak nie wszystko - pojawią się również nowe, naprawdę „młode” kategorie. Liczymy, że dzięki tym zmianom konkurs i marka Effie będą jeszcze mocniejsze. - Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R Poland

Michał Banaszewski od 15 lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, od niespełna dekady – z VMLY&R. Członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Przez wiele lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów. Obecnie również szef zespołu obsługi klienta, zarządzający 40-osobowym zespołem i relacją z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami. W tym czasie agencja zanotowała historyczne sukcesy, w tym tytuły Agencji Roku: Effie, KTR, "Media Marketing Polska" oraz Cannes Lions. Doświadczenie zdobywał w pracy dla globalnych i lokalnych firm, w tym m.in.: Danone, PepsiCo, T-Mobile, IKEA, Orange, Samsung, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi, Red Bull. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagellońskiego. Członek jury Effie Awards 2018 (kategoria: launch/relaunch, long term).

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w dziesiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ Professional i Basic.
Najpopularniejsi wydawcy gazetek i katalogów z promocjami w Polsce
W IV edycji programu AdRetail Inspirio (AdRI) spośród blisko 180 brandów i wydawców gazetek oraz katalogów wyłoniono najaktywniejsze marki w największych na rynku serwisach i aplikacjach agregujących promocje. W ramach tego sprawdzono ponad 1,2 mld zdarzeń, w tym m.in. odsłon, wejść i kliknięć w treści i produkty. Za najlepsze wyniki w całym ubiegłym roku nagrodzono takie...
Aldi z nominacją w konkursie „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”
Modernizacja zabytkowych budynków dawnej ujeżdżalni koni w Toruniu, którego inwestorem była sieć ALDI została nominowana w tegorocznej edycji ogólnopolskiego konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w”, który odbywa się pod patronatem min. Ministerstwa Infrastruktury. Celem konkursu jest promocja dokonań w zakresie modernizacji, adaptacji i renowacji obiektów dziedzictwa...
23 Edycja Konkursu Golden Arrow
Do 7 maja można zgłaszać projekty marketingowe, które będą rywalizować w 23 edycji konkursu Golden Arrow.
Firma Nikon nawiązała współpracę z organizacją CIWEM (Instytut gospodarowania zasobami wodnymi i zarządzania ochroną środowiska, z ang. Chartered Institution of Water and Environmental Management) oraz platformą WaterBear, aby zorganizować kolejną edycję konkursu Environmental Photographer of the Year, do którego już teraz można przesyłać zgłoszenia. W dorocznym konkursie,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764