logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Banaszewski w składzie Komitetu Organizacyjnego Effie Awards 2022

  PR 03.06.2022, przeczytano 837 razy
ilustracja

Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2022. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 23. edycją projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-banaszewski-w-skladzie-komitetu-organizacyjnego-effie-awards-2022,396142,artykul.html

Komitet Organizacyjny Effie Awards jest ciałem decyzyjnym w kwestiach regulaminowych, porządkowych, spornych itp. na każdym etapie organizacji i przebiegu konkursu. Powoływany i wyłaniany jest co roku spośród dyrektorów zarządzających członków Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w drodze głosowania przez Komitet poprzedniej kadencji. Członkowie Komitetu nie mogą być w danym roku powołani do składu jury Effie Awards.

W tym roku zespół pracuje nad uporządkowaniem kategorii konkursowych, wprowadzeniem zmian w formularzach zgłoszeniowych oraz dopracowaniem procesu feedbacków od jury. Komitet Organizacyjny organizuje również cykl spotkań edukacyjny, które mają wzmocnić jakość tworzonych rekomendacji i benchmarków.

Michał Banaszewski od 16 lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, od niespełna dekady – z VMLY&R. Członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Przez wiele lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów. Obecnie również szef zespołu obsługi klienta, zarządzający 40-osobowym zespołem i relacją z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami. W tym czasie agencja zanotowała historyczne sukcesy, w tym tytuły Agencji Roku: Effie, KTR, "Media Marketing Polska" oraz Cannes Lions. Doświadczenie zdobywał w pracy dla globalnych i lokalnych firm, w tym m.in.: Danone, PepsiCo, T-Mobile, IKEA, Orange, Samsung, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi, Red Bull. Absolwent Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek jury Effie Awards 2018 (kategoria: launch/relaunch, long term).

Źródło: VMLY&R Poland

www.vmlyr.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764