WIADOMOŚCI

Michał Bauer nowym dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej"

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 06.06.2017, przeczytano 222 razy
Miachał Bauer Fot. Adam Stępień/Agencja Gazeta

Od 1 czerwca br. dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej" jest Michał Bauer, który zastąpił na tym stanowisku Joannę Kmiecicką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-bauer-nowym-dyrektorem-marketingu-_gazety-wyborczej_,32735,artykul.html

Michał Bauer zaczął pracę w „Gazecie Wyborczej” w 1991 roku - najpierw jako dziennikarz, a potem jako szef promocji oddziału w Poznaniu. Od 2000 roku pełnił funkcję kierownika ogólnopolskiego Działu promocji redakcyjnej dziennika. W późniejszych latach pracował jako szef promocji oddziału w Katowicach, należał także do zespołu marketingu dziennika „Nowy Dzień” wydawanego przez Agorę.

Był szefem marketingu „Gazety Prawnej” oraz dyrektorem w polskiej filii Planeta Marketing Institucional - wydawcy kolekcji prasowych, współpracował także z grupą wydawniczą RBA.

Połączone wcześniej działy: projektów specjalnych i marketingu zostały rozdzielone. Działem projektów specjalnych będzie zarządzać teraz Joanna Kwas - dotychczasowa szefowa Działu sprzedaży „Gazety Wyborczej”

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
sobota 21.10.2017, 122 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone