logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Bednarczyk rozwija dział marketing automation w Green Parrot

  PR 17.01.2023, przeczytano 686 razy
ilustracja

Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-bednarczyk-rozwija-dzial-marketing-automation-w-green-parrot,398665,artykul.html

- Marketing automation to nie tylko oszczędność czasu, ale również trafniejsze komunikaty, które zwiększają efektywność działań. Gromadzenie danych z różnych źródeł w jednym miejscu to świetna kopalnia insightów. Chcemy zwiększyć świadomość rozwiązań marketing automation, ale nie tylko tych  klasycznych związanych z e-mail marketingiem. Dla nas automatyzacja to również dynamiczne grafiki i video, personalizacja na stronie, synchronizacja emisji reklam z czynnikami zewnętrznymi, czy choćby chatboty w rosnących kanałach jak WhatsApp lub Telegram. Korzystanie z narzędzi low-code i no-code zmniejsza koszty wdrożeń, ale przede wszystkim przyspiesza tempo prac. W dzisiejszych czasach marketerzy, którzy odpowiednio szybko się poruszają, wygrywają. - zapowiada Bednarczyk.

Michał Bednarczyk jest związany z performance marketingiem i światem automation od 2014 roku. Doświadczenie zdobywał m.in. w krakowskich agencjach The Nets i Content House, aby w 2021 roku dołączyć do Green Parrot jako szef działu performance i MA. Współpracował z takimi markami jak Intersport, Generali, Knorr, New Balance, Hellmans, Ludwik, Ceramika Paradyż, Bausch and Lomb, Medicover czy Sodexo.

Do jego zespołu marketing automation dołączyli w ostatnim czasie m.in. Beata Linda-Biesiada, Konrad Durlak czy Przemysław Kossakowski, specjalizujący się w analizie danych, performance marketingu, projektowaniu chatbotów i tworzeniu automatyzacji. Agencja ma już duże doświadczenie w tym zakresie dzięki stworzonemu kilka lat temu Finderstand - start-upowi, specjalizującemu się w AI, chatbotach i voicebotach.

- Pierwszym krokiem w rozwoju marketing automation w Green Parrot było Finderstand - nasz dedykowany chatbotom zespół specjalistów IT i AI. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdrażaliśmy sztuczną inteligencję w komunikacji. Dziś na czele z Michałem jako ownerem tego projektu stawiamy na wewnętrzny dział, szeroko rozumiejący, projektujący i wdrażający automatyzacje. - opowiada Szymon Paroszkiewicz, CEO Green Parrot.

Źródło: Green Parrot

www.greenparrot.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764