logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Bucholc awansuje w Gong

  PR 10.06.2024, przeczytano 751 razy
ilustracja

Michał Bucholc obejmuje stanowisko Chief Creative & Technology Officer w agencji GONG. W nowej roli dotychczasowy Creative Director agencji będzie koncentrował się na łączeniu kompetencji kreatywnych i technologicznych zespołu agencji, oraz wykorzystaniu AI w kampaniach dla klientów i wewnątrz agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-bucholc-awansuje-w-gong,404563,artykul.html

Michał Bucholc pracuje w GONG od 2009 roku, przez ostatnie 11 lat leadując zespołowi kreatywnemu agencji. Pod jego kierownictwem GONG realizował jedne z najbardziej innowacyjnych projektów na rynku, wyróżnionych m.in. nagrodami Cannes Lions, Clio, Epica Awards, Golden Drum, KTR i Effie. Jest też bezpośrednio zaangażowany w tworzenie projektów z obszaru Sztucznej Inteligencji, a także autorskiego systemu PIRX AI, wspierającego pracę zespołów kreatywnych.

W erze, w której branża jest świadkiem bezprecedensowych zmian, połączenie kreatywności i technologii nigdy nie było tak istotne. Dzięki niemu możemy tworzyć niespotykane wcześniej doświadczenia dla klientów. Cieszę się, że możemy jako agencja aktywnie uczestniczyć w tej rewolucji.

Michał Bucholc, Chief Creative & Technology Officer GONG

GONG jest dzisiaj agencją full service, w której tworzymy skuteczną komunikację, nie koncentrując się wyłącznie na wybranych kanałach dotarcia. Nasza historia i serce zawsze jednak były związane z technologią, bo bez niej współczesny marketing nie istnieje. Doświadczenie Michała, łączące kierowanie jednym z najlepszych zespołów kreatywnych na rynku z pasją do technologii i innowacji, w naturalny sposób predestynuje go do poprowadzenia nas jako agencji w nowy rozdział w rozwoju biznesu kreatywnego.

Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający GONG

Projekty, w które zaangażowany będzie nowy Chief Creative Technology Officer to przede wszystkim Brand Experience, automatyzacja procesów kreatywnych oraz wykorzystanie Sztucznej Inteligencji w komunikacji marketingowej. W swoich działaniach będzie współpracował z działem technologicznym agencji, prowadzonym przez Wojciecha Rymaszewskiego, Technology Directora, jak i działem kreatywnym agencji.

Źródło: GONG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764