logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Bucholc awansuje w Gong

  PR 10.06.2024, przeczytano 267 razy
ilustracja

Michał Bucholc obejmuje stanowisko Chief Creative & Technology Officer w agencji GONG. W nowej roli dotychczasowy Creative Director agencji będzie koncentrował się na łączeniu kompetencji kreatywnych i technologicznych zespołu agencji, oraz wykorzystaniu AI w kampaniach dla klientów i wewnątrz agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-bucholc-awansuje-w-gong,404563,artykul.html

Michał Bucholc pracuje w GONG od 2009 roku, przez ostatnie 11 lat leadując zespołowi kreatywnemu agencji. Pod jego kierownictwem GONG realizował jedne z najbardziej innowacyjnych projektów na rynku, wyróżnionych m.in. nagrodami Cannes Lions, Clio, Epica Awards, Golden Drum, KTR i Effie. Jest też bezpośrednio zaangażowany w tworzenie projektów z obszaru Sztucznej Inteligencji, a także autorskiego systemu PIRX AI, wspierającego pracę zespołów kreatywnych.

W erze, w której branża jest świadkiem bezprecedensowych zmian, połączenie kreatywności i technologii nigdy nie było tak istotne. Dzięki niemu możemy tworzyć niespotykane wcześniej doświadczenia dla klientów. Cieszę się, że możemy jako agencja aktywnie uczestniczyć w tej rewolucji.

Michał Bucholc, Chief Creative & Technology Officer GONG

GONG jest dzisiaj agencją full service, w której tworzymy skuteczną komunikację, nie koncentrując się wyłącznie na wybranych kanałach dotarcia. Nasza historia i serce zawsze jednak były związane z technologią, bo bez niej współczesny marketing nie istnieje. Doświadczenie Michała, łączące kierowanie jednym z najlepszych zespołów kreatywnych na rynku z pasją do technologii i innowacji, w naturalny sposób predestynuje go do poprowadzenia nas jako agencji w nowy rozdział w rozwoju biznesu kreatywnego.

Bartek Gołębiowski, założyciel i partner zarządzający GONG

Projekty, w które zaangażowany będzie nowy Chief Creative Technology Officer to przede wszystkim Brand Experience, automatyzacja procesów kreatywnych oraz wykorzystanie Sztucznej Inteligencji w komunikacji marketingowej. W swoich działaniach będzie współpracował z działem technologicznym agencji, prowadzonym przez Wojciecha Rymaszewskiego, Technology Directora, jak i działem kreatywnym agencji.

Źródło: GONG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Kraft Heinz Polska, ogłosiła niedawno awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Gruszka dołącza do adQuery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery dołączyła Anna Gruszka, obejmując stanowisko Chief Growth Officer. W nowej roli odpowiada za wzrost biznesu, przyspieszenie rozwoju platformy w Europie oraz budowanie relacji z największymi markami z rynku lokalnego i globalnego.
Nowa szefowa Działu Prawnego Grupy Eurozet
Od 1 lipca br. stanowisko dyrektora Działu Prawnego Grupy Eurozet obejmie Kamila Pirogow-Małdzińska.
Awanse w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało aż 10 osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Kamila Glińska nową szefową serwisu Plejada
Z początkiem lipca 2024 r. Kamila Glińska obejmie stanowisko szefowej serwisu Plejada. Dotychczas pełniący tę funkcję Grzegorz Dobek podjął decyzję o odejściu z firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764