logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Bugno dołącza do zespołu Spotlight Agency

  PR 01.06.2022, przeczytano 655 razy
ilustracja

1 czerwca br., obejmując stanowisko Senior Products Managera, do zespołu Spotlight Agency dołączył Michał Bugno. Zajmie się opracowaniem i wdrożeniem programu licencyjnego oraz tworzeniem produktów z wizerunkami influencerów. Ze Spotlight współpracował już wcześniej jako zewnętrzny konsultant i współtwórca scenariuszy filmowych dla flagowego projektu agencji Team X.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-bugno-dolacza-do-zespolu-spotlight-agency,396095,artykul.html

- Influencer marketing jest jednym z najszybciej rosnących obszarów marketingu w Polsce i na świecie, a agencja Spotlight rozwija się w imponującym tempie. Do nowych wyzwań podchodzę z dużym entuzjazmem, bo wiążą się z szansą na dynamiczny rozwój oraz poszerzenie kompetencji zawodowych w zakresie marketingu oraz sprzedaży - mówi Michał Bugno.

Bugno wcześniej był kojarzony ze środowiskiem dziennikarskim i cyklem wywiadów sportowych „Sektor Gości”. Sport i media to główne zainteresowania Michała, który doświadczenie zdobywał między innymi jako reporter i redaktor w Wirtualnej Polsce i telewizji Polsat Sport. Tworzył materiały reporterskie do programów ,,Cafe Futbol”, ,,Koloseum” i ,,Wydarzenia”. Zajmował się również kreacją materiałów do studia meczowego piłkarskiej Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Ligi Narodów.

W ostatnich latach zbierał doświadczenia w zakresie marketingu, tworząc content dla PKO Banku Polskiego. Współpracował z agencjami i domami mediowymi w zakresie video marketingu dla takich marek jak Red Bull, Orlen i Hot Wheels. Brał też udział w tworzeniu filmów dla PZPN. Ostatni rok spędził w firmie Superbet na stanowisku producenta wideo. Do jego obowiązków należała realizacja reportaży, wywiadów oraz opracowanie koncepcji i prowadzenie rozrywkowo-motoryzacyjnego formatu wideo ,,Super Jazda”. Współprowadził tam również format wideo ,,Bez Masek”.

Bugno ukończył studia w zakresie edukacji medialnej i dziennikarstwa na jednej z warszawskich uczelni. Swoją wiedzę i doświadczenie w branży zdobywał też poprzez udział w kursach i szkoleniach. Ukończył między innymi szkolenia medialne w Studio BMJ Macieja Orłosia, a także kurs spikerski Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Źródło: Spotlight Agency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764