logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Ceglarz awansuje w strukturach Focus Media Group

  PR 13.03.2019, przeczytano 358 razy

Michał Ceglarz objął stanowisko Group Account Manager w Focus Media Group. Jest to nowo utworzona pozycja, powstała w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach projektowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-ceglarz-awansuje-w-strukturach-focus-media-group,381610,artykul.html

Michał Ceglarz do Focus Media Group dołączył ponad 7 lat temu. Obecnie na stanowisku Group Account Manager odpowiada za koordynację pracy dwóch zespołów, realizujących działania dla klientów z sektora finansowego. Wcześniej jako Senior Account Manager prowadził wybrane projekty dla klientów Focus Media Group oraz uczestniczył w działaniach new business, koordynując pracę wewnątrz agencji przy tworzeniu ofert przetargowych. Realizował działania m.in. dla takich firm jak: Nationale-Nederlanden, Polsat, Princes Foods, PZU czy VELUX. Jednym z największych projektów, który nadzorował było wdrożenie nowej strategii komunikacji marki VELUX. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji marketingu zintegrowanego MAT (Grupa ADV), gdzie współtworzył działania dla HTC i Yamaha Motor Polska.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adidas inspiruje świat do poszukiwania nowych możliwości
Marka adidas przedstawia ewolucję swojej wieloletniej filozofii Impossible Is Nothing. DOSTRZEGANIE MOŻLIWOŚCI – jak zostało to ujęte w serii wyrazistych i poruszających filmów – opiera się na buntowniczym optymizmie, będącym fundamentem głównego celu adidas, jakim jest zmiana życia poprzez sport. Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i...
Brand New Galaxy Amsterdam z kierownikiem operacyjnym
Kasia van Hall została Managerem Operacyjnym na Europę Zachodnią w Brand New Galaxy, niezależnej globalnej platformie marketingowo - technologicznej. Van Hall objęła nowo powstałe stanowisko i będzie odpowiedzialna za nawiązywanie relacji z klientami i synergię agencji Brand New Galaxy w regionie WE.
W wyniku wygranego przetargu agencja brandingowa HiBrands przeprowadzi relunch opakowań produktów z portfolio Lisnera.
Agencje marketingu sportowego Arskom i Sport Brokers sprecyzowały swoje cele na najbliższe lata, w których odbędą się przełożone przez pandemię piłkarskie Euro 2020 i mundial 2022 czy letnie igrzyska olimpijskie w Tokio i zimowe w Pekinie. Spółki rozpoczęły tworzenie własnych mediów, a do tego rozszerzają portfolio reprezentowanych produktów...
Wiosenny rozkwit organizacyjny w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Trwa wiosenna passa w ogniskowaniu się życia sektora firm PR wokół Stowarzyszenia Agencji Public Relations (SAPR). W niespełna trzy tygodnie po przyjęciu trzech nowych członków SAPR powiększa się o dwie kolejne agencje – ConTrust Communication oraz MaginfiCo Marketing & PR Consultants. To doświadczone agencje z Warszawy. Po dokładnie pół roku od...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764