logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Ceglarz awansuje w strukturach Focus Media Group

  PR 13.03.2019, przeczytano 546 razy

Michał Ceglarz objął stanowisko Group Account Manager w Focus Media Group. Jest to nowo utworzona pozycja, powstała w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach projektowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-ceglarz-awansuje-w-strukturach-focus-media-group,381610,artykul.html

Michał Ceglarz do Focus Media Group dołączył ponad 7 lat temu. Obecnie na stanowisku Group Account Manager odpowiada za koordynację pracy dwóch zespołów, realizujących działania dla klientów z sektora finansowego. Wcześniej jako Senior Account Manager prowadził wybrane projekty dla klientów Focus Media Group oraz uczestniczył w działaniach new business, koordynując pracę wewnątrz agencji przy tworzeniu ofert przetargowych. Realizował działania m.in. dla takich firm jak: Nationale-Nederlanden, Polsat, Princes Foods, PZU czy VELUX. Jednym z największych projektów, który nadzorował było wdrożenie nowej strategii komunikacji marki VELUX. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji marketingu zintegrowanego MAT (Grupa ADV), gdzie współtworzył działania dla HTC i Yamaha Motor Polska.

Źródło: Focus Media Group

www.focusmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764