Michał Ceglarz objął stanowisko Group Account Manager w Focus Media Group. Jest to nowo utworzona pozycja, powstała w wyniku wdrożenia w agencji systemu pracy, opartego na multidyscyplinarnych zespołach projektowych.
Michał Ceglarz do Focus Media Group dołączył ponad 7 lat temu. Obecnie na stanowisku Group Account Manager odpowiada za koordynację pracy dwóch zespołów, realizujących działania dla klientów z sektora finansowego. Wcześniej jako Senior Account Manager prowadził wybrane projekty dla klientów Focus Media Group oraz uczestniczył w działaniach new business, koordynując pracę wewnątrz agencji przy tworzeniu ofert przetargowych. Realizował działania m.in. dla takich firm jak: Nationale-Nederlanden, Polsat, Princes Foods, PZU czy VELUX. Jednym z największych projektów, który nadzorował było wdrożenie nowej strategii komunikacji marki VELUX. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w agencji marketingu zintegrowanego MAT (Grupa ADV), gdzie współtworzył działania dla HTC i Yamaha Motor Polska.
Źródło: Focus Media Group