1 października br. stanowisko Dyrektora Zarządzającego ds. Rozwoju Produktów (Wprost i Do Rzeczy) w PMPG Polskie Media S.A. obejmie Michał Chabas. Do jego głównych zadań należeć będą: strategiczny rozwój Grupy PMPG, analiza nisz i szans rynkowych, współpraca z partnerami biznesowymi dostarczającymi know-how w zakresie technologii i kontentu oraz współpraca z dyrektorami rozwoju produktu w zakresie zoperacjonalizowania strategii Grupy na poziomie poszczególnych serwisów i tytułów wydawniczych. Na tym stanowisku będzie raportował do prezes zarządu PMPG Polskie Media Katarzyny Gintrowskiej.
Michał Chabas ostatnio był związany z Wirtualną Polską gdzie zarządzał i odpowiadał produktowo za stronę główną WP oraz obszary sportu, O2, informacji i serwisów lokalnych. Wcześniej pracował w CISCO, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż technologii na terytorium Polski.
- Z podziwem śledziłem jak w ostatnich latach PMPG z sukcesem budowała zasięgi produktów wydawniczych online, a w przypadku tygodnika WPROST realizowała jego całkowitą cyfryzację. Ta transformacja nie dobiegła jeszcze końca. Zależy mi na kontynuowaniu obranej ścieżki odważnych decyzji. W ostatnich latach na rynku wydawniczym online doszło do rozwoju wielu procesów, które wdrożone będą stanowiły dla całej PMPG ogromną szansę na dalszy wzrost zasięgów, lojalizację użytkowników i przyrost liczby subskrybentów. – deklaruje Michał Chabas.
Od 1 października do zespołu PMPG dołączy również Adam Zaręba, który na stanowisku Managera ds. Sprzedaży Programatycznej i Siatki Reklamowej będzie odpowiadał za rozwój i efektywne zarządzanie siatką reklamową.
Adam Zaręba przez ostatnie pięć i pól roku pracował w spółce Yieldbird, gdzie zarządzał zespołem analityków odpowiedzialnych za maksymalizację przychodów największych wydawców. Wcześniej był związany ze spółką Agora.
Źródło: PMPG Polskie Media S.A.