W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.
Jako Dyrektor eCommerce, Michał będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów całej grupy Dentsu Aegis Network Polska.
- Pasja i doświadczenia Michała w obszarze pozycjonowania marki w e-commerce pozwolą nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych w obliczu konwergencji kanałów komunikacji i sprzedaży. Przez ostatnie lata znacząco rozbudowaliśmy kompetencje eCommerce w Hypermedia. Dziś nasi eksperci pracują dla globalnych marek takich jak COTY, Reckitt Benckiser czy P&G. Michał ma wiedzę i doświadczenie z zakresu marketing automation, optymalizacji konwersji czy strategii omnichannel, które są kluczowe w dalszym rozwoju biznesu. - Agata Szeliga- Staszkiewicz, Managing Director Hypermedia linked by Isobar
Przed dołączeniem do Hypermedia linked by Isobar Michał związany był z Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadał za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym. Zbudował, wyszkolił i zarządzał działem eCommerce Strategy z którym wspólnie prowadził projekty m.in. dla P&G, Microsoft, GlaxoSmithKline, MARS, Duracell, Polkomtel czy Visa.
Michał wiele lat spędził również po stronie klienckiej - współtworząc m.in. ANSWEAR.com i kanał sprzedaży online dla jednej z największych sieci handlowych w sektorze sportstyle – Sizeer.
Źródło: Dentsu Aegis Network Polska