logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Cortez Ecommerce Directorem w Hypermedia

  PR 20.03.2017, przeczytano 581 razy

W marcu do należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji Hypermedia linked by Isobar dołączył Michał Cortez, który objął rolę Dyrektora eCommerce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-cortez-ecommerce-directorem-w-hypermedia,31866,artykul.html

Jako Dyrektor eCommerce, Michał będzie zajmować się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych oraz optymalizacją projektów e-commerce dla klientów całej grupy Dentsu Aegis Network Polska.

- Pasja i doświadczenia Michała w obszarze pozycjonowania marki w e-commerce pozwolą nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych w obliczu konwergencji kanałów komunikacji i sprzedaży. Przez ostatnie lata znacząco rozbudowaliśmy kompetencje eCommerce w Hypermedia. Dziś nasi eksperci pracują dla globalnych marek takich jak COTY, Reckitt Benckiser czy P&G. Michał ma wiedzę i doświadczenie z zakresu marketing automation, optymalizacji konwersji czy strategii omnichannel, które są kluczowe w dalszym rozwoju biznesu. - Agata Szeliga- Staszkiewicz, Managing Director Hypermedia linked by Isobar

Przed dołączeniem do Hypermedia linked by Isobar Michał związany był z Saatchi & Saatchi IS, gdzie odpowiadał za jakość zintegrowanych strategii eCommerce i eMerchandisingowych na poziomie lokalnym, regionalnym i globalnym. Zbudował, wyszkolił i zarządzał działem eCommerce Strategy z którym wspólnie prowadził projekty m.in. dla P&G, Microsoft, GlaxoSmithKline, MARS, Duracell, Polkomtel czy Visa.

Michał wiele lat spędził również po stronie klienckiej - współtworząc m.in. ANSWEAR.com i kanał sprzedaży online dla jednej z największych sieci handlowych w sektorze sportstyle – Sizeer.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764