logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi

  PR 30.03.2023, przeczytano 1438 razy
ilustracja

Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-desowski-opuszcza-saatchi-and-saatchi,399465,artykul.html

Desowski dołączył do Saatchi & Saatchi IS w marcu 2015 roku jako Deputy Creative Director, a w maju 2019 awansował na pozycję Creative Director. Zarządzał kilkunastoosobowym działem kreacji i content design.

W trakcie swojej kariery Michał Desowski współpracował z wieloma renomowanymi markami, takimi jak Visa, Carrefour, OBI, McDonald's, Wedel, P&G, Maspex, PKO BP, Pekao SA, czy Agora. Jest autorem m.in takich kampanii, jak “Napoleon” dla Carrefour czy “Wojna z rakiem” dla fundacji onkologicznej Alivia.

Przez lata zdobywał nagrody na prestiżowych konkursach, takich jak Eurobest, Effie, KTR, LIA czy Golden Drum i wielokrotnie zasiadał w jury konkursu Klubu Twórców Reklamy.

Przed dołączeniem do Saatchi & Saatchi, Michał Desowski pracował również jako Deputy Creative Director w DDB Warszawa. Łącznie posiada 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej.

Desowski nie zdradza jeszcze swoich dalszych planów zawodowych.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764