logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Desowski opuszcza Saatchi & Saatchi

  PR 30.03.2023, przeczytano 433 razy
ilustracja

Michał Desowski, dyrektor kreatywny w agencji Saatchi & Saatchi, zdecydował się po ośmiu latach pracy odejść z firmy i podjąć nowe wyzwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-desowski-opuszcza-saatchi-and-saatchi,399465,artykul.html

Desowski dołączył do Saatchi & Saatchi IS w marcu 2015 roku jako Deputy Creative Director, a w maju 2019 awansował na pozycję Creative Director. Zarządzał kilkunastoosobowym działem kreacji i content design.

W trakcie swojej kariery Michał Desowski współpracował z wieloma renomowanymi markami, takimi jak Visa, Carrefour, OBI, McDonald's, Wedel, P&G, Maspex, PKO BP, Pekao SA, czy Agora. Jest autorem m.in takich kampanii, jak “Napoleon” dla Carrefour czy “Wojna z rakiem” dla fundacji onkologicznej Alivia.

Przez lata zdobywał nagrody na prestiżowych konkursach, takich jak Eurobest, Effie, KTR, LIA czy Golden Drum i wielokrotnie zasiadał w jury konkursu Klubu Twórców Reklamy.

Przed dołączeniem do Saatchi & Saatchi, Michał Desowski pracował również jako Deputy Creative Director w DDB Warszawa. Łącznie posiada 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej.

Desowski nie zdradza jeszcze swoich dalszych planów zawodowych.

Źródło: Saatchi & Saatchi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture wygrywa przetarg na obsługę marki Garnier
Do portfolio klientów beauty agencji Big Picture dołącza Garnier – jeden z największych, globalnych graczy wśród marek kosmetycznych. Współpraca obejmuje szerokie działania komunikacyjne wokół wszystkich trzech kategorii brandu: skin care, hair care i hair color. Wszystkie te obszary łączy Zielona Strategia pt. „Green Beauty”.
Mullenlowe Warsaw wzmocniła kreację i client service
Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.
Agencja Garden of Words wzmacnia zespół PR
Agencja Garden of Words poszerza zespół PR i zatrudnia Martę Bełzę na stanowisku Head of Reputation Management. Marta Miller awansowała i od teraz jako Head of Corporate odpowiadać będzie za rozwój agencji w zakresie pozyskiwania i prowadzenia projektów z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Wśród projektów uchwał na Walne Zgromadzenie znajduje się zmiana firmy spółki na Fabrity Holding S.A. w związku z wiodącym udziałem biznesu software oraz przeglądem opcji strategicznych spółek marketingowych. Zarząd rekomenduje Walnemu Zgromadzeniu wypłatę łącznie 14,5 mln zł dywidendy, co oznacza 6 zł na akcję (2 zł zostało już zaliczkowo...
Pepsi we współpracy z Bedoesem 2115 tworzą nowatorską kampanię
Pepsi, w ramach swojej najnowszej kampanii Pepsi Space, postanawia oddać - tak jak żadna inna marka dotąd - przestrzenie reklamowe młodym. Aktywacja jest odpowiedzią na kreatywne wrzenie w Generacji Z, której przedstawiciele chcą ze swoją twórczą ekspresją trafić do szerszego grona odbiorców. Ambasadorem kampanii jest jeden z najpopularniejszych raperów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764