logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Dziedzic redaktorem prowadzącym Vibez.pl

  PR 07.04.2023, przeczytano 1192 razy
ilustracja

Michał Dziedzic od kwietnia pełni funkcję redaktora prowadzącego serwisu Vibez. Zespół wzmocnili też nowi redaktorzy, m.in. Adrianna Skoneczna, influencerka i Konrad Siwik, wcześniej związany z zespołem WP Tech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-dziedzic-redaktorem-prowadzacym-vibez.pl,399564,artykul.html

Serwis Vibez to propozycja głównie dla młodych ludzi. Wykorzystuje rozwiązania znane z aplikacji społecznościowych. Wygląd serwisu oraz jego architektura zostały zaprojektowane z myślą o użytkownikach mobilnych. Serwis tworzy redakcja młodych redaktorów i twórców wizualnych generacji Z, która w tym miesiącu powiększyła się o nowe osoby.

– Chcemy, żeby serwis tworzyli dziennikarze z pokolenia Z, w tym również gwiazdy YouTube’a i TikToka ze świetnym wyczuciem swojego pokolenia. Jednocześnie zespół ma wsparcie doświadczonych redaktorów i wydawców z serwisów rozrywkowych. Będziemy podchodzili poważnie do problemów młodych ludzi, pisali o rozrywce – grach, filmach, serialach oraz o gwiazdach młodego pokolenia. Serwis ma charakter rozrywkowy, ale stawiamy w nim na jakościowe treści – mówi Paweł Kapusta,  redaktor naczelny Wirtualnej Polski.

Michał Dziedzic do tej pory  pracował jako reporter w serwisie Pudelek.pl. Prowadził też autorskie formaty wideo oraz Pudelek Podcast. Jego wywiady z gwiazdami często odbijały się szerokim echem w branży. Wcześniej współpracował z serwisem WP Gwiazdy, relacjonując wydarzenia kulturalne. Michał Dziedzic ma też duże doświadczenie w tworzeniu treści w mediach społecznościowych, m.in. na TikToku.

Adrianna Skoneczna lepiej znana jako Adrianna Skon jest twórczynią internetową, którą w serwisie YouTube śledzi ponad 900 tysięcy osób. Prężnie działa w sieci od 15 roku życia i tworzy zróżnicowany content. Jest też aktywna na Instagramie i TikToku. W Vibez zajmie się tworzeniem nowych formatów wideo i materiałów na TikToka.

Konrad Siwik wcześniej pracował w redakcji WP Tech. Na swoim koncie ma m.in. odważny artykuł o płatnościach zbliżeniowych, na którego potrzeby wszczepił sobie chip. W Vibez będzie testował nowoczesne, nietypowe rozwiązania technologiczne.

Źródło: Wirtualna Polska

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Zróbmy sobie dom” wiosną na antenie TVN
Już tej wiosny premiera nowego, emocjonującego reality show „Zróbmy sobie dom”. Dziewięć par przystąpi do rywalizacji o spełnienie marzenia jakim jest posiadanie własnego domu. Uczestnicy, w trakcie trwania programu, będą realizować zadania, by wygrać nieruchomość o wartości powyżej 1 miliona złotych. Swój wymarzony dom będą jednak musieli najpierw...
„Nocna Zmiana” Super Expressu z licytacją dla WOŚP
Program wideo „Nocna Zmiana” dziennika „Super Express” włącza się w licytacje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aukcja trwa do soboty.
Rozgłośnie Grupy ZPR Media grają dla WOŚP
Wszystkie rozgłośnie Grupy ZPR Media: Radio ESKA, ESKA2, Eska ROCK i Radio VOX FM włączają się w zbiórkę na rzecz tegorocznej Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wylicytować można m.in. współprowadzenie wybranych audycji radiowych.
Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764