logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Gąsiorowski w zespole Sport.pl

  PR 11.01.2019, przeczytano 170 razy

W czwartek, 10 stycznia br. Michał Gąsiorowski, dziennikarz sportowy znany dotychczas głównie z audycji radiowych, dołączył do redakcji serwisu Sport.pl. Internautom będzie przybliżał m.in. zawody Formuły 1 czy zmagania piłkarskie, a także weźmie udział w tworzeniu nowych formatów wideo serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-gasiorowski-w-zespole-sport.pl,380752,artykul.html

– Już od kilkunastu lat ilekroć jestem na dużej imprezie sportowej i rozglądam się po trybunach czy w strefie wywiadów, to widzę, że Michał Gąsiorowski też tam jest. Czy to igrzyska czy mundial czy turniej tenisowy czy puchar w skokach narciarskich czy bieg na nartach na Alpe Cermis – rozglądam się: Michał Gąsiorowski jest obok. Cieszę się, że od teraz tak samo będzie w redakcji – świetnie mieć Michała po swojej stronie i razem tworzyć coś, co czytelnicy i widzowie zapamiętają – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl.

Michał Gąsiorowski przez 16 lat był dziennikarzem radiowej Trójki, w której przedstawiał serwisy sportowe oraz prowadził audycję „Trzecia Strona Medalu”. Komentował mecze mistrzostw świata i mistrzostw Europy w piłce nożnej, relacjonował przebieg igrzysk olimpijskich w Pekinie, Londynie, Soczi i Rio de Janeiro. Był również wysłannikiem na inne imprezy rangi mistrzowskiej w piłce ręcznej, koszykówce czy w sportach zimowych.

Przez 13 lat współprowadził audycję motoryzacyjną „Na trzecim biegu”. Od 2014 roku komentuje zawody Formuły 1 w telewizji Eleven Sports.

Jest autorem dwóch książek dla dzieci: „Od koła do Formuły 1” oraz „To jest futbol”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
Narzędzia do pracy zespołowej online znajdują się na fali wznoszącej.  W dużym stopniu to zasługa powiewu świeżości, jaki wniosły takie rozwiązania jak Slack czy Microsoft Teams.
Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników....
Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second...
Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764