logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Giera dołącza do agencji marketingu mobilnego Mobiem

  PR 08.07.2019, przeczytano 150 razy

Wraz z początkiem czerwca do Mobiem (Grupa Interia.pl) – czołowej agencji mobile marketingu w Polsce dołączył Michał Giera – ekspert ds. rozwoju produktów mobilnych. Michał Giera objął nowo utworzone stanowisko Head of Mobile Product.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-giera-dolacza-do-agencji-marketingu-mobilnego-mobiem,383166,artykul.html

W nowej roli Michał Giera będzie odpowiadał m.in. za strategiczne doradztwo w zakresie rozwoju produktów biznesowych, ze szczególnym naciskiem na aplikacje mobilne agencji oraz rozwiązania reklamowe, a także zarządzanie danymi agregowanymi przez Mobiem i ich dalszą monetyzację.  

- Objęcie przez Michała Gierę nowo utworzonego stanowiska Head of Mobile Product to dalsza realizacja obranej przez nas strategii. Już teraz odpowiadamy za kompleksową obsługę naszych klientów w szeroko rozumianym ekosystemie mobilnym, ale ogromny nacisk kładziemy na to, aby nasi klienci mogli współpracować wyłącznie z liderami rynku. Michał Giera to jeden z nielicznych w Polsce badaczy aplikacji mobilnych, z unikatowym know-how i doświadczeniem w rozwoju produktów mobile. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. Na pewno zyskał szansę, by w pełni wykorzystać swoje kompetencje – komentuje Norbert Kowalski, Prezes Zarządu Mobiem.

Michał Giera doświadczenie zdobywał w Grupie WP, gdzie współodpowiadał za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów oraz Spicy Mobile, gdzie zajmował się rozwojem nowych obszarów biznesowych. Przez cztery lata budował także swój własny projekt z zakresu analityki aplikacji mobilnych – Snapp.

Michał Giera to także prelegent licznych konferencji branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych.

Michał jest Absolwentem Archeologii, którą ukończył na Uniwersytecie Warszawskim.

Swój wolny czas spędza z rodziną, ale jest także fanem roweru i gór.

Źródło: Mobiem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500 (44-calowa) są...
VMLY&R Poland z kampanią dla marki Lay’s dla 33 krajów
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764