logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Michał Giera dołącza do agencji marketingu mobilnego Mobiem

  PR 08.07.2019, przeczytano 505 razy

Wraz z początkiem czerwca do Mobiem (Grupa Interia.pl) – czołowej agencji mobile marketingu w Polsce dołączył Michał Giera – ekspert ds. rozwoju produktów mobilnych. Michał Giera objął nowo utworzone stanowisko Head of Mobile Product.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/michal-giera-dolacza-do-agencji-marketingu-mobilnego-mobiem,383166,artykul.html

W nowej roli Michał Giera będzie odpowiadał m.in. za strategiczne doradztwo w zakresie rozwoju produktów biznesowych, ze szczególnym naciskiem na aplikacje mobilne agencji oraz rozwiązania reklamowe, a także zarządzanie danymi agregowanymi przez Mobiem i ich dalszą monetyzację.  

- Objęcie przez Michała Gierę nowo utworzonego stanowiska Head of Mobile Product to dalsza realizacja obranej przez nas strategii. Już teraz odpowiadamy za kompleksową obsługę naszych klientów w szeroko rozumianym ekosystemie mobilnym, ale ogromny nacisk kładziemy na to, aby nasi klienci mogli współpracować wyłącznie z liderami rynku. Michał Giera to jeden z nielicznych w Polsce badaczy aplikacji mobilnych, z unikatowym know-how i doświadczeniem w rozwoju produktów mobile. Cieszę się, że dołączył do naszego zespołu. Na pewno zyskał szansę, by w pełni wykorzystać swoje kompetencje – komentuje Norbert Kowalski, Prezes Zarządu Mobiem.

Michał Giera doświadczenie zdobywał w Grupie WP, gdzie współodpowiadał za stworzenie multimedialnej sieci reklamowej AdTotal, opartej o strategię trzech ekranów oraz Spicy Mobile, gdzie zajmował się rozwojem nowych obszarów biznesowych. Przez cztery lata budował także swój własny projekt z zakresu analityki aplikacji mobilnych – Snapp.

Michał Giera to także prelegent licznych konferencji branżowych, a także wykładowca mobile marketingu na uczelniach wyższych.

Michał jest Absolwentem Archeologii, którą ukończył na Uniwersytecie Warszawskim.

Swój wolny czas spędza z rodziną, ale jest także fanem roweru i gór.

Źródło: Mobiem

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764